We kunnen het!!
woensdag 8 augustus 2007 om 10:28
Lieve mede-afvallers
laten we, in onze pogingen af te vallen, ons voor ogen houden dat we dit doen voor een gezonder lichaam en een gezonder leven. Ook het stréven naar een gezonder gewicht is dus al goed. Elke kilo kwijt is een stap in de gezonde richting en elk niet genomen koekje ook!
Neem je dat koekje dan een keertje wel, geniet ervan! Ook dat is gezond, genieten van wat je hebt.
Dan maar een dag later op streefgewicht
Later is nu
vrijdag 1 februari 2008 om 21:19
vrijdag 1 februari 2008 om 21:55
zondag 3 februari 2008 om 17:09
maandag 4 februari 2008 om 14:16
quote:dreamer schreef op 03 februari 2008 @ 20:39:
Lekker man, uit eten.. Wil ik ook weer eens
ik was gewoon thuis hoor, ik kan zelf óók lekker koken!
Echt vandaag. Je hebt gelijk, laten we er wer voor gaan! Ik wilde dat mijn darmen eens wat meer meewerkten, ik sla volgens mij kilo`s op daarbinnen die voor buiten bedoeld zijn
O: 1 crackers met worst, roggebrood met 20+kaas, melk
T: niets
L: 3 boterhammen (2 rauwe ham, 1 pindakaas), melk
T: fruit
D: gekookte aardappels, speklapje, snijbonen, yoghurt toe
Zou mooi zijn als dit lukt!
Lekker man, uit eten.. Wil ik ook weer eens
ik was gewoon thuis hoor, ik kan zelf óók lekker koken!
Echt vandaag. Je hebt gelijk, laten we er wer voor gaan! Ik wilde dat mijn darmen eens wat meer meewerkten, ik sla volgens mij kilo`s op daarbinnen die voor buiten bedoeld zijn
O: 1 crackers met worst, roggebrood met 20+kaas, melk
L: 3 boterhammen (2 rauwe ham, 1 pindakaas), melk
T: fruit
D: gekookte aardappels, speklapje, snijbonen, yoghurt toe
Zou mooi zijn als dit lukt!
dinsdag 5 februari 2008 om 11:00
Hé meisje toch. Veel chocola is mss niet heel gezond ( wel lekker Maar je avondeten overslaan is nog veel ongezonder hoor. Doe je dat niet meer? Goedzo! Als je volgende keer veel chocol eet, dan eet je nog steeds je avondeten op en daarna ga je lekker vroeg op bed. De dag erna is een nieuwe dag, en die dag eet je géén chocola, beetje balansen. Hoe drukker je je erom maakt, hoe meer je er mee bezig bent, en hoe meer je uiteindelijk naar nog meer chocola verlangt. Ja zo werkt het. Kweet er alles van. Nu ik mezelf niks meer ontzeg, maar alles met mate eet ( okee okee ik lieg maar je snapt wat ik bedoel) is het ook geen obsessie meer. Ja ik weet niet. Maar je bent verdomme zo'n mooi wijf, van binnen en buiten. Ik vind het eeuwig jammer als je niet kunt genieten van eten, gewoon eten wel te verstaan, waar ruimte zat is voor excessen now and then. Terwijl je in feite álles maar dan ook álles mee hebt. En dit geldt voor heel veel meiden hier trouwens!!
Kop op. Nog niets verloren. Vandaag is vandaag.
Dikke knuf
XXX
Kop op. Nog niets verloren. Vandaag is vandaag.
Dikke knuf
XXX
dinsdag 5 februari 2008 om 14:10
Eeensch met Zoyla
Hoi dames
Mijn dag vandaag, qua eten dan:
O: 2 br met komkommer en kruidensmeerkaas
T: yoghurt en banaan
L: 2 br met brie en cherrytomaatjes en blaadjes basilicummmm
T: eh.. appel wordt dat, denk ik zo 2 mandarijnen
A: rode koolschotel na en mogelijk nog een wortel of komkommer of weet ik wat.+ yoghurt
Hoi dames
Mijn dag vandaag, qua eten dan:
O: 2 br met komkommer en kruidensmeerkaas
T: yoghurt en banaan
L: 2 br met brie en cherrytomaatjes en blaadjes basilicummmm
T: eh.. appel wordt dat, denk ik zo 2 mandarijnen
A: rode koolschotel na en mogelijk nog een wortel of komkommer of weet ik wat.+ yoghurt
Later is nu
dinsdag 5 februari 2008 om 19:32
lekkere lunch dreamer!
Gisterenavond toch nog yoghurt met muesli genomen. Moeilijk zeg, momenteel lukt het maar niet om `s avonds niets te nemen.
Vandaag so far so good (lang leve de werkdagen!). Morgen weer wegen, ben beniuwd (en dan niet zozeer in postieve zin!)
O: glas grapefruitsap, yoghurt met muesli (klein schaaltje)
T: appel
L: 3 boterhammen (rauwe ham en worst), cup a soup en mineola
D: mihoen met zalm, boontjes, ananas, ketjap, peper, gember, knoflook en cashews (mmmm), optimelvla toe
Gisterenavond toch nog yoghurt met muesli genomen. Moeilijk zeg, momenteel lukt het maar niet om `s avonds niets te nemen.
Vandaag so far so good (lang leve de werkdagen!). Morgen weer wegen, ben beniuwd (en dan niet zozeer in postieve zin!)
O: glas grapefruitsap, yoghurt met muesli (klein schaaltje)
T: appel
L: 3 boterhammen (rauwe ham en worst), cup a soup en mineola
D: mihoen met zalm, boontjes, ananas, ketjap, peper, gember, knoflook en cashews (mmmm), optimelvla toe
woensdag 6 februari 2008 om 09:16
Ooit gehoord van het befaamde jo-jo effect? Vast wel. Want weet je? Ik denk dat jij je stofwisseling naar zijn grootje hebt gebracht. En de enige manier om ervoor de zorgen dat dat kacheltje weer branden gaat is: ETEN!
Smorgens, tussendoor, smidags, tussendoor, savonds, en tussendoor. En goed drinken en af en toe de fiets nemen ipv de auto en proberen je vreetbuien te bedwingen/minimaliseren, en ga íet compenseren door daarna maaltijden over te slaan want juist dán gaat je stofwisseling op spaarstand. Zo van: ik heb net een bult calo's gehad, hoe goed vast, want who knowes wanneer er weer voedsel in komt. Iig vanavond niet meer. Dus voila, alle chocolade wordt omgezet in energie/vet. Had je je diner wel gegeten, had je netto meer calo's genuttigd, maar had je kacheltje ook meer werk moeten doen en dan had er wellicht minder blijven plakken. Alhoewel een keer goed doen niet meteen werkt, je moet conceqwent en systematisch 3 maal per dag eten en 3 maal per dag tussendoor. Dus 6 keer per dag iets nuttigen. Dan hou je je stofwisseling aan het werk. Geloof me.
Ik vind het wel knap dat je zover bent dat je mss naar je huisarts wilt gaan.
Ik voel gewoon echt met je mee weet je dat?
Ik wilde maar dat ik wat kon doen of je wat meer zelfvertrouwen mee kon geven. Je hebt verdorie zo veel mee. Zie dát dan, focus je daar dan op. Eten en niet eten, het is zo verdomde zonde om het al je dagen te laten beheersen. Je hebt nog 3 kindjes, een man, je werk, je vriendinnen, je familie. Je omvang is niet all you've got he! Ik snap dat je gezond wilt zijn, en wellicht wat slanker. Maar maak er nu geen halszaak van, want hoe meer een punt, hoe meer je smacht naar nog meer eten. Seen that, been there, enz....
En ik wil je hier niet meer zien vandaag . Ga wat doen. Zoek afleiding. Eten houdt je in leven, eten is lekker, maar eten mag nooit nummer 1 in je leven worden, want dat is het gewoon NIET waard!!
Ik denk aan je!!
XXX
Smorgens, tussendoor, smidags, tussendoor, savonds, en tussendoor. En goed drinken en af en toe de fiets nemen ipv de auto en proberen je vreetbuien te bedwingen/minimaliseren, en ga íet compenseren door daarna maaltijden over te slaan want juist dán gaat je stofwisseling op spaarstand. Zo van: ik heb net een bult calo's gehad, hoe goed vast, want who knowes wanneer er weer voedsel in komt. Iig vanavond niet meer. Dus voila, alle chocolade wordt omgezet in energie/vet. Had je je diner wel gegeten, had je netto meer calo's genuttigd, maar had je kacheltje ook meer werk moeten doen en dan had er wellicht minder blijven plakken. Alhoewel een keer goed doen niet meteen werkt, je moet conceqwent en systematisch 3 maal per dag eten en 3 maal per dag tussendoor. Dus 6 keer per dag iets nuttigen. Dan hou je je stofwisseling aan het werk. Geloof me.
Ik vind het wel knap dat je zover bent dat je mss naar je huisarts wilt gaan.
Ik voel gewoon echt met je mee weet je dat?
Ik wilde maar dat ik wat kon doen of je wat meer zelfvertrouwen mee kon geven. Je hebt verdorie zo veel mee. Zie dát dan, focus je daar dan op. Eten en niet eten, het is zo verdomde zonde om het al je dagen te laten beheersen. Je hebt nog 3 kindjes, een man, je werk, je vriendinnen, je familie. Je omvang is niet all you've got he! Ik snap dat je gezond wilt zijn, en wellicht wat slanker. Maar maak er nu geen halszaak van, want hoe meer een punt, hoe meer je smacht naar nog meer eten. Seen that, been there, enz....
En ik wil je hier niet meer zien vandaag . Ga wat doen. Zoek afleiding. Eten houdt je in leven, eten is lekker, maar eten mag nooit nummer 1 in je leven worden, want dat is het gewoon NIET waard!!
Ik denk aan je!!
XXX