Vind het zo erg...
zondag 4 september 2011 om 04:37
quote:mimimama schreef op 04 september 2011 @ 04:30:
Dit was trouwens niet voordat we getrouwd waren. Het kwam pas nadat we kinderen hadden. Dat hij geen prater was wist ik wel, maar dat is het grootste punt ook niet zoals je leest. Hij heeft mij gewoon keihard laten vallen. En ik zal hem nooit vragen om zijn familie niet meer te zien.
Ok, maar je beschrijft net dat daar ruzie over is, dat jij hem dan uitlegt dat je hem niet vraagt zijn familie niet te zien, hij dat wel zo opvat en dat hij dan niet meer luistert.
Het is dus een onderwerp van gesprek/ruzie.
Schrap dat.
Laat hem en vraag hem, als jullie geen ruzie hebben, je niet meer mee te nemen er heen.
Helemaal niet eenvoudig misschien maar wel constructiever dan er ruzie over maken.
Dit was trouwens niet voordat we getrouwd waren. Het kwam pas nadat we kinderen hadden. Dat hij geen prater was wist ik wel, maar dat is het grootste punt ook niet zoals je leest. Hij heeft mij gewoon keihard laten vallen. En ik zal hem nooit vragen om zijn familie niet meer te zien.
Ok, maar je beschrijft net dat daar ruzie over is, dat jij hem dan uitlegt dat je hem niet vraagt zijn familie niet te zien, hij dat wel zo opvat en dat hij dan niet meer luistert.
Het is dus een onderwerp van gesprek/ruzie.
Schrap dat.
Laat hem en vraag hem, als jullie geen ruzie hebben, je niet meer mee te nemen er heen.
Helemaal niet eenvoudig misschien maar wel constructiever dan er ruzie over maken.
zondag 4 september 2011 om 04:43
Eleonora, mss wel constuctiever dan ruzie maken. Maar als man van TO dit zó alleen al doet. Denk jij dan dat hij zich iets aantrekt van de wens van TO dit niet meer te doen? Ik vraag het me toch serieus af. Nogmaals aan zijn inlevingsvermogen is iets ernstig mis!
Wees de verandering die je in de wereld wil zien....
zondag 4 september 2011 om 04:47
Ruzie maken heeft óók geen zin.
Niet steeds over hetzelfde onderwerp tenminste.
Dus aangeven er niet meer heen te willen op een niet ruzietoon is in mijn ogen hoe dan ook constructiever.
Of het werkt weet ik natuurlijk niet.
Maar ruzie maken heeft ook niet gewerkt, dat blijkt uit dit hele verhaal maar al te duidelijk.
Niet steeds over hetzelfde onderwerp tenminste.
Dus aangeven er niet meer heen te willen op een niet ruzietoon is in mijn ogen hoe dan ook constructiever.
Of het werkt weet ik natuurlijk niet.
Maar ruzie maken heeft ook niet gewerkt, dat blijkt uit dit hele verhaal maar al te duidelijk.
zondag 4 september 2011 om 04:48
Hij verkiest het contact met zijn familie boven de relatie met jou. Hij heeft het lak aan jou. Zou voor mij een reden zijn, net zoveel frustratie op te bouwen dan jij nu bij je draagt.
Je kinderen voelen die spanningen echt wel aan, vergis je niet. Of ze nu klein, groter of groot zijn. Kinderen voelen het feiloos aan.
De vraag is, hoelang wil jij dit nog aan blijven voelen?
Je kinderen voelen die spanningen echt wel aan, vergis je niet. Of ze nu klein, groter of groot zijn. Kinderen voelen het feiloos aan.
De vraag is, hoelang wil jij dit nog aan blijven voelen?
zondag 4 september 2011 om 04:50
quote:mimimama schreef op 04 september 2011 @ 04:46:
Elenora had ik al gezegd zonder ruzie.. Je ziet het ik stond daar toch voor de deur.Als je alles gezegd en gedaan hebt, zoals je zegt gedaan te hebben, dan lijkt investeren in een scheiding die zo harmonieus mogelijk verloopt, mij een zinnige volgende stap.
Elenora had ik al gezegd zonder ruzie.. Je ziet het ik stond daar toch voor de deur.Als je alles gezegd en gedaan hebt, zoals je zegt gedaan te hebben, dan lijkt investeren in een scheiding die zo harmonieus mogelijk verloopt, mij een zinnige volgende stap.
zondag 4 september 2011 om 04:53
Ja die spanningen voelen ze wel, dat weet ik zeker. Daarom juist. Vind het gewoon zo erg dat het hierdoor zover moet komen. Ik verwacht geen 10 in een relatie maar het is nu gewoon een dikke nul. En dan nog te bedenken dat we 10 jaar een relatie hebben... Dat het nu pas allemaal zichtbaar is sinds een jaar. Wellicht zijn er eerder signalen geweest die ik gemist heb. Mijn moeder is bv een aantal jaren terug overleden aan kanker heeft er ook behoorlijk ingehakt. Maar toen was hij er wel echt voor
me. Daarom snap ik het ook allemaal niet het waarom...
me. Daarom snap ik het ook allemaal niet het waarom...
zondag 4 september 2011 om 04:59
Trouwens, wat hij denkt vind ik al helemaal niet meer belangrijk. Het gaat erom hoe jij erover denkt, dat hij dit soort dingen doet. Dat hij jou zo voor lul zet en het nog toelaat dat zijn zussen je nog uitlachen ook. Onacceptabel en reden tot serieuze volgende stappen ondernemen. Trekken aan een dood paard, alles wat je nu nog probeert.
Hoop dat je nog ff kunt slapen MM. Ik ga mijn bedje opzoeken. Echt meid, neem met minder geen genoegen. Nergens voor nodig. Het kan ook zoveel anders.
Hoop dat je nog ff kunt slapen MM. Ik ga mijn bedje opzoeken. Echt meid, neem met minder geen genoegen. Nergens voor nodig. Het kan ook zoveel anders.
zondag 4 september 2011 om 05:03
quote:mimimama schreef op 04 september 2011 @ 05:00:
Ja, en het antwoord was: ja ik weet ook niet waarom ik dat deed...
Vind ik echt té gemakkelijk ! Je doet niks zonder reden.
Ook hierin geeft hij niet eens een zinnig antwoord.
pffff.. moe zou ik ervan worden, héél moe.
Trek je conclusie hieruit, dat hij niet eens weet wáárom hij iets doet. Daarmee kan je nog wel eens de deksel op je neus krijgen.
Ja, en het antwoord was: ja ik weet ook niet waarom ik dat deed...
Vind ik echt té gemakkelijk ! Je doet niks zonder reden.
Ook hierin geeft hij niet eens een zinnig antwoord.
pffff.. moe zou ik ervan worden, héél moe.
Trek je conclusie hieruit, dat hij niet eens weet wáárom hij iets doet. Daarmee kan je nog wel eens de deksel op je neus krijgen.
zondag 4 september 2011 om 09:26
Het lijkt wel alsof iedereen hier over de cruciale info heen leest. Er is sprake van geweld. Er zijn door een familielid 'walgelijke' dingen gedaan met het kind en de man doet hier niets mee omdat hij geen confrontaties aangaat... Wat verschrikkelijk dit! To, steek je energie in het opbouwen van een nieuw leven met je kinderen, ver weg van de familie van deze man.