Good Luck
zondag 4 september 2011 om 12:18
Hallo lieve meisjes, ik ben weer in het land. Al vanaf vrijdag hoor maar nog geen puf gehad om de compu aan te zetten. We hebben het heerlijk gehad. Erg heet. We lazen zelfs in de Telegraaf dat het niet uit te houden was rond het Gardameer. Mwa, het was eeeerrruug warm maar met al die kou die we daarvoor in NL hadden hoorde je mij niet klagen hoor.
Hoe is het met de arm van T? Vind het zo zielig!
Ik zag op vakantie op Hyves een vreselijk enge foto van de slaapkamer van de Starmeisjes, brrr, Heb er zelfs over gedroomd!!
Nou, nog helemaal niet bijgelezen maar ik dacht ik meld me even snel voordat er een nieuw topic wordt geopend en ik vanwege desinteresse eruit wordt gebonjourd. Of geciaod, dat kan ik beter zeggen na 3 weken pasta.
Ik kom snel weer maar moet nu oudste van zwemles ophalen. Of eigenlijk jongste en middelste want oudste moet zwemmen en man rijdt vanaf zijn ouders meteen door. Nouja. lekker oninteressant maar ik spreek jullie!!!
Hoe is het met de arm van T? Vind het zo zielig!
Ik zag op vakantie op Hyves een vreselijk enge foto van de slaapkamer van de Starmeisjes, brrr, Heb er zelfs over gedroomd!!
Nou, nog helemaal niet bijgelezen maar ik dacht ik meld me even snel voordat er een nieuw topic wordt geopend en ik vanwege desinteresse eruit wordt gebonjourd. Of geciaod, dat kan ik beter zeggen na 3 weken pasta.
Ik kom snel weer maar moet nu oudste van zwemles ophalen. Of eigenlijk jongste en middelste want oudste moet zwemmen en man rijdt vanaf zijn ouders meteen door. Nouja. lekker oninteressant maar ik spreek jullie!!!
zondag 4 september 2011 om 12:54
Hier Suus, voor de mokkeltjes: http://www.pompdelux.com/p/home-webshop