Date

04-09-2011 14:06 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had/heb? vandaag een date met een jongen.

We hebben van de week afgesproken om vandaag naar bios te gaan. Hij zegt gisteren tegen mij dat hij morgenochtend even kijkt welke film en dat ik het dan wel hoor en dat hij er zin in heeft..

Nu hoor ik dus helemaal niks, ik dacht net even laat hem dan maar bellen misschien slaapt hij nog ofzo? Maar zijn telefoon staat dus uit.. Ik snap er dus niks van..
Ik zou lekker iets anders gaan plannen en als hij belt rond een uur of 5 zeggen dat je al andere plannen hebt en dat hij voortaan maar duidelijker en eerder hiermee moet komen.
Wat Miekkie zegt dus... Anders wek je nu al de indruk dat je geen leven hebt en op hem zit te wachten. Als je dat prima vindt moet je nu vooral blijven wachten..
Hij moet gewoon eerlijk en duidelijk zijn.

Ga er niet op wachten! Belt hij als nog luister wat hij te zeggen heeft, laat hem maar moeite voor jou doen! Als de juiste is doet hij moeite zonder dat je erom vraagt en loopt het als van zelf!
Iets anders gaan doen!

Ik kan begrijpen dat je er niks van snapt!

Is ook niet leuk natuurlijk als je niks meer hoort.

Verder eens wat Miekkie zegt.
Het gras aan de overkant is niet groen.
Ben het eens met de rest.....ga iets leuks doen met iemand anders en mocht hij je nog bellen, zeg dan dat je wel een andere dag met hem naar de bios wil maar dat hij voor vandaag niet duidelijk is geweest en nu dus te laat is.
Het is toch nog vrij vroeg? En ik neem aan dat jullie vanavond pas naar de bios gaan? Ik zou gewoon nog even afwachten en wanneer hij bijvoorbeeld voor 17.00 uur nog niks heeft laten weten, zelf een gezellig avondje met vriendinnen plannen. Wanneer hij je na die tijd nog contact dan kan je gewoon zeggen dat je iets anders afgesproken hebt omdat hij niks meer heeft laten horen zoals hij wel beloofd had..
Als jullie vanavond hebben afgesproken is er toch niets aan de hand?

Als jullie vanmiddag naar de film zouden gaan tja.... Dat is gek. Misschien is er iets gebeurd. Ga wat anders doen en als hij weer belt dan hoor je dat wel
quote:es1984 schreef op 04 september 2011 @ 14:20:

Het is toch nog vrij vroeg? En ik neem aan dat jullie vanavond pas naar de bios gaan? Ik zou gewoon nog even afwachten en wanneer hij bijvoorbeeld voor 17.00 uur nog niks heeft laten weten, zelf een gezellig avondje met vriendinnen plannen. Wanneer hij je na die tijd nog contact dan kan je gewoon zeggen dat je iets anders afgesproken hebt omdat hij niks meer heeft laten horen zoals hij wel beloofd had..Ja en dan bel je je vriendinnen om 17u en dan hebben ze allemaal al iets. Ik zou dus echt niet op hem gaan zitten wachten, al is het alleen al om een statement te maken. Hij denkt straks dan altijd dat hij het wel op het laatste moment kan laten weten omdat ze toch niets anders te doen heeft...
En een tip voor de volgende keer, ga dus niet akkoord met dat iemand je op de dag zelf nog wel belt of het doorgaat of niet. Kennelijk vind je dat onprettig omdat je dan dus zit te wachten en je afvraagt of het wel doorgaat.

Als je trouwens echt niets anders van plan was om te doen zou ik het wel gewoon afwachten.
quote:Pink_lips schreef op 04 september 2011 @ 14:23:

[...]

Ja en dan bel je je vriendinnen om 17u en dan hebben ze allemaal al iets. Ik zou dus echt niet op hem gaan zitten wachten, al is het alleen al om een statement te maken. Hij denkt straks dan altijd dat hij het wel op het laatste moment kan laten weten omdat ze toch niets anders te doen heeft...Hmm ja ik zie het toch anders.. Zie het probleem niet als hij bijvoorbeeld om 15.30 uur wat laat weten als je vanavond pas naar de bios gaat. En als hij vandaag niks laat weten dan weet je toch ook voldoende..
Er staat dat ze vandaag gaan, niet perse vanavond dus..
Ik zou niet gaan zitten wachten. Heb hetzelfde ook een keer gehad. We zouden op een zaterdagavond afspreken, wisten alleen nog niet waar. Hij zou wel iets leuks plannen.

Heb de hele zaterdag zitten wachten om pas om 17.00 uur te horen dat het helemaal niet door ging.

Was ook gelijk de laatste keer...............
Nog niets van hem vernomen intussen? Ik snap je frustratie maar ik zou me nog niet te druk maken nu. Wie weet heeft hij lang uitgeslapen en is hij niet zo'n man van de tijd (als in: het komt zo wel, nu eerst boodschappen). Of jij dit prettig vindt is een tweede...

Ik zou hem in ieder geval niet meer zelf gaan bellen. Als hij wil dan komt hij er wel mee. Wie weet is hij nog even spontaan op bezoek bij oma, of hij heeft geen bereik (vandaar telefoon uit).
Bedankt allemaal voor de snelle reacties!

Eigenlijk was de planning wel voor vanmiddag, stond niet duidelijk in mijn verhaal sorry! We hadden het al afgesproken voor afgelopen week, maar toen zei hij af.. en die reden vond ik wel acceptabel. dus toen hij vroeg om vanmiddag te gaan had ik er wel zin in. Nu heb ik er totaal geen zin meer in.. Hij mag wel met een hele goede reden komen nu..
Als hij jou deze week al een keer heeft laten zitten en nu blijkbaar weer, dan zou ik er helemaal geen tijd meer in steken. Als hij nu al zo moeilijk doet, hoe wil je dat ooit soepel laten lopen?
en ik vond het niet zo erg om af te wachten, maar nu hij niks laat horen vind ik het niet leuk, en vreemd. Gisterenavond belde hij mij dat hij nog geen tijd had om te kijken hoelaat de film draaide, en ik had er zelf ook geen tijd voor dus zou hij vanochtend wel kijken.

& ik heb ondertussen niks meer vernomen, heb hem 2x gebeld vanmiddag.
Ik zou ook niet meer naar hem bellen To.

Laat hem maar over de brug komen nu.

Snap dat het erg rot is!
Het gras aan de overkant is niet groen.
Ik ga hem ook zeker niet meer bellen!

& als hij belt zeg ik denk ik dat ik niet meer kan en andere plannen heb gemaakt..

Misschien heeft hij wel iemand gisteren tijdens het uitgaan meegenomen, en mooi zijn telefoon uitgezett haha!
Oke, in dat geval zou ik heel gauw iets anders gaan plannen. Wie denkt hij wel niet dat hij is?

Overigens zou ik een volgende keer in zo'n situatie niet meer zelf gaan bellen. Iemand die echt graag wat met jou wil gaan doen neemt zelf wel contact op, helemaal als hij al een keer heeft afgezegd.
Ik zou zelfs niet meer opnemen als hij wel nog gaat bellen zometeen.. Laat hem zich maar lekker afvragen waarom jij niet bereikbaar bent!
Je hebt wel gelijk dat ik eigenlijk niet moest bellen, maar ik kan het in dit soort gevallen dan toch nooit laten..

Daar heb ik eigenlijk nog niet eens over nagedacht, maar denk dat ik indd niet opneem. Als hij me leuk vind moet hij er maar wat meer voor doen!!
Ik snap wel dat je bent gaat bellen hoor, maar heel slim is het niet.. Onthouden voor een volgende keer!

En ik ben ook eigenlijk wel benieuwd naar wat hij doet als jij niet op gaat nemen! Of hij nog een keer belt, smst waarom je niet op neemt of iets dergelijks. Heel apart hoe mannen wel aan radiostilte denken te kunnen doen maar beledigd/verbaast zijn als hen dit overkomt. Daar heb je hem denk ik het meeste mee!
haha in dit laatste heb je zeker gelijk! Ik ben eigenlijk benieuwd of ik nog wel iets hoor, vind het echt vreemd.

ik heb hem ook niet toevallig op msn, hyves, fb enzo gezien,

want daar maakt hij wel veel gebruik van..

En ik ga 'ALS' hij belt niet opnemen en ben benieuwd of hij nog verder contact zoekt..
Ik ben niet zo voor controleren, maar als je zijn facebook ofzo kunt opsnorren en hij heeft vandaag nog ge-update, betekent dat in ieder geval dat hij niet meer in coma ligt van een nachtje doorhalen, niet in het ziekenhuis ligt en wakke genoeg is om te internetten dus ook de site van de desbetreffende bios te checken!

Dan kun je dus de date helemaal afschrijven!

Kun je eigenlijk sowieso beter wel al doen, maar even om je eigen onzekerheid wat betreft het 'gaat hij wel smsen/bellen of niet' uit te schakelen.

Had ik trouwens als gezegd dat ik hem stom vind?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven