Help, verliefd!
maandag 5 september 2011 om 21:01
maandag 5 september 2011 om 21:41
quote:jojo1981 schreef op 05 september 2011 @ 21:35:
[...]
Oow runej!!! (alla de TV kantine)
Hahahahaha, ik zie het zo voor me in die gang..........oow Runej
OOW Mark, Bas, David, Rutger, Jurian............whatever hoe hij heet haha
Sorry Phileinex, ik denk dat we een beetje melig worden van het wachten op de volgende update
[...]
Oow runej!!! (alla de TV kantine)
Sorry Phileinex, ik denk dat we een beetje melig worden van het wachten op de volgende update
maandag 5 september 2011 om 21:45
quote:oranjemuts schreef op 05 september 2011 @ 21:41:
[...]
Sjodemieter, understatement!!!
Denk wel dat ze een cute koppel zijn... zo lief als dit allemaal gaat...bijna te mooi om waar te zijn!!!
[...]
Sjodemieter, understatement!!!
Denk wel dat ze een cute koppel zijn... zo lief als dit allemaal gaat...bijna te mooi om waar te zijn!!!
maandag 5 september 2011 om 21:48
Dit topic is verslavend en Phileinex haar liefdesleven is the drug.
Maar ze kan het ook zo prachtig verwoorden. Buiten deze ware gebeurtenis om kan ze zo een ware bouquetreeks schrijven als ze ze dat zou willen.
Misschien als colum schrijfster bij Viva wat betreft de liefde????
Philli, er ligt een nieuwe carriere voor je open, jouw lover vertrekt toch van jouw werkplekje dus wat let je...
Ga schrijven, je kunt het......haha
Maar ze kan het ook zo prachtig verwoorden. Buiten deze ware gebeurtenis om kan ze zo een ware bouquetreeks schrijven als ze ze dat zou willen.
Misschien als colum schrijfster bij Viva wat betreft de liefde????
Philli, er ligt een nieuwe carriere voor je open, jouw lover vertrekt toch van jouw werkplekje dus wat let je...
Ga schrijven, je kunt het......haha
maandag 5 september 2011 om 22:02
Nog een fan meldt zich!
Heb dit topic later ontdekt en in stukjes gelezen. Het was een ware soap (ik kon niks doen aan de onderbrekingen, anders had ik natuurlijk wel in één keer doorgelezen..!), heerlijk!! Maar nu, nu ben ik bij. En nu moet ik net zo wanhopig als jullie op F5 gaan drukken. En morgen ben ik vrij. Shit, daar gáát mijn dag..!
Ik denk dat ik maar fan-af word..
Heb dit topic later ontdekt en in stukjes gelezen. Het was een ware soap (ik kon niks doen aan de onderbrekingen, anders had ik natuurlijk wel in één keer doorgelezen..!), heerlijk!! Maar nu, nu ben ik bij. En nu moet ik net zo wanhopig als jullie op F5 gaan drukken. En morgen ben ik vrij. Shit, daar gáát mijn dag..!
Ik denk dat ik maar fan-af word..