Zwanger??

04-09-2011 18:39 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zwanger en ik kan het echt niet houden.

Nu heb ik al heel veel topics gegoogeld en gelezen maar ik lees ook heel veel mensen die spijt hebben gekregen.

Wie kan zijn ervaring delen,

groetjes
quote:misspoez schreef op 05 september 2011 @ 22:15:

[...]

[...]

Oeps
Frankly my dear, I don"t give a damn
dus je bent sinds begin dit jaar met een knipperlichtrelatie bezig, geen werk, geen school, knipperlichtjongetje op 1 kamer en kansloos en je denkt erover dit kind te houden? Heel verstandig bezig hoor
Lees de eerste zin eens van je OP, en daarna wat je als laatst staat te verkondigen.
quote:evelynsalt schreef op 05 september 2011 @ 22:18:

[...]

Dat is dan jouw mening Tja ach, ze hoeft er ook niks mee te doen. Ze heeft al laten zien dat ze prima in staat is om zelf verstandige keuzes te maken.
To, geef je nog antwoord op MissPoez?

Ben je niet vooral ontzettend op zoek naar aandacht?
Aparte ontwikkeling weer.

TO, je wilt het nu dus wel houden? Wat is er gebeurd?

(en dat van overlijden van vriend, is dat de of een vriend?)

Uiteindelijk moet je de beslissing zelf nemen. Ik vind alle vertegenwoordigde gezichtspunten hier heel waardevol.

Ik hoop jij ook.

Zoals ik al schreef mogen materiele zaken mi geen issue zijn, geestelijke stabiliteit en een stabiele thuissituatie echter wel!
Ik denk dat TO nu haar kont tegen de krib gooit omdat wij zeggen dat het welicht geen goed idee is. Nu wil zij bewijzen dat we ongelijk hebben.
Vanaf je 15e met iemand samen zijn die in 2008 is dood gegaan. Maar toch ben je er mee samen gebleven en ben je nu 23 jaar en je bent zwanger van hem.

Ongeloofwaardig verhaal jammer genoeg. Vooral omdat veel mensen je proberen te helpen maar je jezelf tegenspreekt.
quote:zwitsal_nijntje schreef op 06 september 2011 @ 01:50:

Vanaf je 15e met iemand samen zijn die in 2008 is dood gegaan. Maar toch ben je er mee samen gebleven en ben je nu 23 jaar en je bent zwanger van hem.

Ongeloofwaardig verhaal jammer genoeg. Vooral omdat veel mensen je proberen te helpen maar je jezelf tegenspreekt.Ik denk dat we hier te maken hebben met iemand die héél veel aandacht nodig heeft èn vraagt.
In sommige gevallen is spijt precies de goede emotie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven