Herenstrings?
dinsdag 6 september 2011 om 13:33
Ik was vandaag op fok aan het rondsurfen en in het lifestyle gedeelte kwam ik een topic tegen over herenstrings. Ik moest in het begin een beetje giechelen omdat ik gelijk zo'n raar beeld kreeg, maar ik moet zeggen dat er best leuke modellen bijzitten. http://forum.fok.nl/topic/1613513/1/25
Nou lijkt het me wel leuk om als verrassing eens zo'n string voor m'n vriend te kopen omdat ik het stiekem toch wel sexy vind. Ik ben alleen wel ontzettend benieuwd hoe hij zal reageren hihi. Heeft iemand van jullie wel eens zoiets voor z'n vriend gekocht?
Nou lijkt het me wel leuk om als verrassing eens zo'n string voor m'n vriend te kopen omdat ik het stiekem toch wel sexy vind. Ik ben alleen wel ontzettend benieuwd hoe hij zal reageren hihi. Heeft iemand van jullie wel eens zoiets voor z'n vriend gekocht?
dinsdag 6 september 2011 om 13:47
Haha, mijn vriend heeft wel eens aangeboden die dingen te gaan dragen als ik eens een van mijn ''grote onderbroeken'' aan had en zei 'dat hij niet kon oordelen over of een string lekker zit of niet'.... Ik heb het hem toch maar afgeraden. Nee, ik geloof niet dat ik dit enorm aantrekkelijk vind (ook bovenstaande mannen zou ik een mooie boxer beter vinden staan).
Maar als jij het wel iets vind: go your gang!
Maar als jij het wel iets vind: go your gang!
dinsdag 6 september 2011 om 13:49
Mac123
Ik heb geen idee hoe hij zal reageren, maar ik denk dat het hem best leuk zal staan, want hij heeft geen buikje ofzo en gelukkig ook niet zoveel haar. Dat vind ik namelijk vies.
Aan zaalvoetbal doet hij gelukkig niet, maar ik kan me voorstellen dat z'n vrienden wel wat flauwe grapjes gaan maken. Maar het was ook eigenlijk meer voor 's avonds bedoelt bij mij
Ik heb geen idee hoe hij zal reageren, maar ik denk dat het hem best leuk zal staan, want hij heeft geen buikje ofzo en gelukkig ook niet zoveel haar. Dat vind ik namelijk vies.
Aan zaalvoetbal doet hij gelukkig niet, maar ik kan me voorstellen dat z'n vrienden wel wat flauwe grapjes gaan maken. Maar het was ook eigenlijk meer voor 's avonds bedoelt bij mij
dinsdag 6 september 2011 om 14:19
Lara, mijn ex droeg ze (en dat is het type ruige vent, helemaal niet vrouwelijk ofzo... dat zou je kunnen denken bij een man met een string). Ik vond het echt erg mooi, heel spannend.
Mijn huidige vriend vindt het helemaaaal niks helaas.
Je hebt echt hele mooie modellen.
Kijk, zijn wij niet de enige 2 die het mooi vinden, pfff.... gelukkig
Mijn huidige vriend vindt het helemaaaal niks helaas.
Je hebt echt hele mooie modellen.
Kijk, zijn wij niet de enige 2 die het mooi vinden, pfff.... gelukkig
dinsdag 6 september 2011 om 14:30
Ik weet nog niet wat m'n vriend ervan vind. Wil hem er namelijk één als verrassing geven, maar ik weet nog niet welk model ik het leukst voor hem vind.
Voor het type man weet ik het ook niet. Mijn vriend heeft in ieder geval geen handtas. Hij vind lichaamsverzorging wel leuk moet ik zeggen, maar het is zeker geen verwijfd typje.
Voor het type man weet ik het ook niet. Mijn vriend heeft in ieder geval geen handtas. Hij vind lichaamsverzorging wel leuk moet ik zeggen, maar het is zeker geen verwijfd typje.