Mijn droomoutfit
donderdag 8 september 2011 om 16:55
Leuke blouse, geil broekkie, maar die schoenen vind ik er afschuwelijk bij. Qua kleur al niet, maar de schoenen op zich vind ik erg lelijk.
Gooi het maar op een generatiekloof, hoor.
Moeten er dan nog panty's onder die broek, of hoe draag je zoiets?
Gooi het maar op een generatiekloof, hoor.
Moeten er dan nog panty's onder die broek, of hoe draag je zoiets?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 8 september 2011 om 16:56
quote:iris1969 schreef op 08 september 2011 @ 16:45:
Even checken of ik de goede droomoutfit heb, want ik zie de zwarte blouse van Adriaan van Bassie en Adriaan ,een bruine korte lederhose en de rode schoenen van een clown met een horrelvoet. Is dat je droomoutfit en zo ja, ben je wellicht kleurenblind?
Even checken of ik de goede droomoutfit heb, want ik zie de zwarte blouse van Adriaan van Bassie en Adriaan ,een bruine korte lederhose en de rode schoenen van een clown met een horrelvoet. Is dat je droomoutfit en zo ja, ben je wellicht kleurenblind?
donderdag 8 september 2011 om 16:59
Die bloes is om bij wég te smelten........... hij is mooi!!!!! Helaas synthetisch zo te zien dus ik kan em niet aan. Ik zou dan persoonlijk het leren broekje ook zwart dragen met een legging eronder en iets van enkellaarsjes, of in mijn geval, (daar zijn ze weer) mijn kistjes! xP Die schoenen zou ik niet eens op kunnen lopen, ik vind hakken zoizo niet mooi (kan der ook nie op lopen), helemaal die stiletto's niet. Pumps vind je ook niet in mijn schoenenkast
eigenlijk is het enige wat ik lelijk vind die schoen, voor der rest ist gaaf!!!!!