Enorme muts/ zeur??

08-09-2011 20:11 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai,

Hè, zit mezelf in de weg... Kan geen van mijn klankborden/praatpalen/etc. bereiken... Snif... En ondanks al een tijdje tegen m'n lieve kat aangepraat te hebben ben ik nog steeds wat geïrriteerd. En ook zielig voor de kat. Bah. Misschien goed om hier m'n hart te luchten c.q. 'n schop onder m'n kont te krijgen?!

Had vanochtend een nogal klote gesprek op m'n werk, waar ik al sinds gisteren heel erg tegenop zag. Hier ook gisterenavond met m'n vriend al een tijdje over gesproken. Gesprek zou plaatsvinden om 8.30 uur. M'n vriend zou tot 11.45 uur werken en hij belt me (vrijwel) altijd wanneer hij in de auto stapt om naar huis te gaan. Om 12.15 uur dacht ik, laat ik 'm eens bellen, want heb nog niks gehoord en ik zit straks de komende uren in gesprekken en vergaderingen. Hij nam niet op, oké zal nog wel op 't werk zijn dan?

Ik kom pas weer om 15.45 uur weer bij m'n bureautje aan om m'n telefoon te checken. Twee smsjes en 3 gemiste oproepen. Sms 1: hij was z'n telefoon vergeten (btw.. is 'm nooit overkomen zolang ik 'm ken -1,5 jaar- maar goed... kan gebeuren) en hij vroeg zich af waarom ik 'm gebeld had. Sms 2: hij vroeg of ik 'm terug kon bellen. Gelijk gedaan, maar hij ging 's middags naar school (deeltijdstudie), dus kans bestond dat hij al in de les zat. Hij nam niet op. Heb geen idee wat zijn lestijden zijn, maar weet wel dat hij pauze heeft van 17.30 tot 18.15 uur. Heb 'm om rond 17.50 uur gesmst, geen reactie. Daarna nog 2 keer gebeld. Voicemail. Om 18.30 -toen ik thuis kwam- weer gesmst of hij dan in ieder geval even een teken van leven kon geven, want begon me ondertussen echt wel zorgen te maken. Vond het zo vreemd dat ik niks meer van 'm gehoord had. Hij was immers al enkele keren in de gelegenheid geweest mij ff terug te bellen (gedurende rook- en koffiepauzes). Sms'te ook heel gemeen dat ik 't best wel kneuterig vond dat hij mij niet terug heeft gebeld/ gesmst en dat hij kennelijk z'n prioriteiten elders heeft liggen. Best onaardig van me, want vul al allemaal dingen in die ik natuurlijk niet zeker weet, maar was gewoon nogal teleurgesteld en ook wel boos. Ook om 't feit dat ik eigenlijk niet eens weet wat z'n lestijden zijn en hoe laat hij weer thuiskomt. We wonen samen. Hij meldt dit soort dingen sowieso erg slecht/ laat. "Oh ja, heb vergadering, eet niet thuis en ben pas weer laat thuis." Altijd maar weer afwachten dus...

Na mijn laatste smsje (18.30 uur) belde hij binnen één minuut. Hij leefde nog en wilde weten hoe 't gesprek was geweest. Zei dat ik dat wel zou vertellen als hij thuis is (géén idee hoe laat) omdat ik allerlei rumoer bij hem op de achtergrond hoorde en zelf een beetje pissig was, dus niet echt 't moment om uitgebreid te kletsen. Vroeg 'm -beetje geïrriteerd
Ja
Is je verhaal af? Anders snap ik het einde niet
Ik mis de afloop...
En dan?...
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Mobiel internet... Paste kennelijk niet... Hier 't vervolg.

Na mijn laatste smsje (18.30 uur) belde hij binnen één minuut. Hij leefde nog en wilde weten hoe 't gesprek was geweest. Zei dat ik dat wel zou vertellen als hij thuis is (géén idee hoe laat) omdat ik allerlei rumoer bij hem op de achtergrond hoorde en zelf een beetje pissig was, dus niet echt 't moment om uitgebreid te kletsen. Vroeg 'm -beetje geïrriteerd
volgens mij mist de helft........
Je toetsenbord mag wel eens schoon gemaakt worden denk ik
nog steeds.....
Pfffff, wat doe je moeilijk zeg. Reageer je moeilijke gesprek op het werk niet op hem af.
Uit wat ik tot nu toe lees vind ik je idd een zeur. Doe niet zo moeilijk om kleinigheden denk ik dan..
Common sense is not so common.
Voltaire
Na mijn laatste smsje (18.30 uur) belde hij binnen één minuut. Hij leefde nog en wilde weten hoe 't gesprek was geweest.

Hij leefde nog? Ik vind je nogal een dramaqueen. Als je mijn partner was zou ik het Spaans benauwd krijgen.
En toen?
Zonder dat het verhaal af is kan ik nu al zeggen... JA je bent een zeur!
Ja je maakt je druk om niks, vergeten is menselijk en vooral als hij al 1,5 jaar nog nooit zijn mobiel is vergeten kan dat best voorkomen. Op school en op werk heb ik mijn mobiel stil staan en kijk ik er ook niet elke seconde op, in de pauze klets je bij met je studiegenoten. Als je wil weten wat er aan de hand is, vraag je het hem gewoon straks en praat je vanuit je zelf. Dus geen verwijten maar ' ik vind het jammer dat...' Succes!

Je vind zijn gedrag verdacht blijkbaar? Heb je daar meer aanleiding voor?
enorme muts/zeur??

check
Wat een gezeur zeg. Zou heel moe van je worden als ik met jou onder één dak zou wonen. Hoe oud ben je?
Wat moeten we met dit (zeur)verhaal? Ga even lekker hardlopen of fietsen ofzo.
Zooo irritant!! Zit ik een enorm verhaal te typen op m'n tel. plaatst 'ie 't niet. Sorry mensen!! Doe nog wel een poging.
Newsflash: hij zit niet de hele dag aan jou en jouw moeilijke gesprek te denken. Echt niet. Zeker niet met werk en studie.

Dus ja. Je bent een enorme muts en je zeurt.
Je vriend kan toch ook niet elk moment van de dag met jou bezig zijn, hij heeft ook nog een eigen leven...

Vergeten is menselijk!
quote:give_love schreef op 08 september 2011 @ 20:16:

Mobiel internet... Paste kennelijk niet... Hier 't vervolg.

Na mijn laatste smsje (18.30 uur) belde hij binnen één minuut. Hij leefde nog en wilde weten hoe 't gesprek was geweest. Zei dat ik dat wel zou vertellen als hij thuis is (géén idee hoe laat) omdat ik allerlei rumoer bij hem op de achtergrond hoorde en zelf een beetje pissig was, dus niet echt 't moment om uitgebreid te kletsen. Vroeg 'm -beetje geïrriteerdJij stuurt hem een onwijs onaardig smsje, terwijl jij geen idee hebt of hij überhaupt wel in de gelegenheid is om op jou te reageren, de beste man belt jou terug en vraagt naar je gesprek, eigenlijk precies wat je van hem wilt, en dan is het weer niet goed????? rumoer op de achtergrond? ja duh, hij zit op school!!!!
Lukt 't nu wel?? 't Vervolg... Misschien overbodig, want ik word al een zeur bevonden haha!

Vroeg 'm -beetje geïrriteerd & kortaf- of hij niet eerder terug had kunnen bellen? Geen uitleg en/ of argumenten, alleen de opmerking dat hij mij 's middags al "weet ik hoevaak" (= 3 keer) gebeld had. Ik in de verdediging dat ik in gesprekken en overleg zat, maar dat ik 'm direct daarna terug had gebeld. Hij: "ik hoor 't wel weer... doeg!"

Nou pfff... Stel ik me nu ongelooflijk aan?? Ik zou andersom wel erg betrokken zijn, 'm desnoods bellen terwijl ik naar de wc ga, en hij rookt, dus had hij ook tijdens z'n sigaretje ff weer wat van zich kunnen laten horen. Hij wist immers hoe erg ik tegen dat vervelende gesprek had opgezeten... Daarnaast stoort 't me dat ik eigenlijk nooit weet wanneer hij weg/ thuis is. Hij zegt meestal op 't laatste moment wel dat hij er niet is en niet kan mee-eten enzo, maar geeft nooit een indicatie wanneer hij verwacht weer thuis te zullen zijn. Ik doe dit wel, aangeven hoe laat ik verwacht weg/ thuis te zijn. We wonen samen en vind 't toch fijn dat we wat rekening houden met elkaar door o.a. dit soort dingen gewoon ff te melden. Ben dat ook wel gewend vanuit huis en eerdere samenwoning zeg maar. Kleine moeite zou ik zeggen. Maar ondanks dat ik dit meerdere keren aangegeven heb, doet hij er helemaal niks mee.

Zo, dat lucht wel op moet ik zeggen! Vinden jullie mij nou ook een zeurende muts die niet zo moeilijk moet doen??

En ja hahaha, hoe langer de topic haha...
Wat minder smsen zou je wellicht goed doen.
Nu het verhaal af is, is het helder: je zeurt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven