Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2011

12-08-2011 20:40 1186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bron: telegraaf

Eén van die bekende Nederlanders die het avontuur van Expeditie Robinson aandurfde, is model Sylvia Geersen. Zij heeft haar eigen strategie bedacht om te overleven. "Ik ga gewoon lekker vrienden worden met iedereen daar. Volgens mij moet je ze ook gewoon om de tuin leiden. Het moet." Ook zangeres Do voert een toneelstukje op. "Laat ze maar denken dat ik te lief ben om ver te komen, dat is dan mijn joker."

De andere Nederlanders die de strijd aangaan in het programma zijn Sipke Jan Bousema, Jochem Uytdehaage, Sascha Visser, Lauretta Gerards, Patrick Martens en Esther Schouten. Het Vlaamse kamp bestaat uit Nicolas Liebart (De Pfaffs), Tanja Dexters (ex-Miss België), Niko van Driessche (VJ), Kobe van Herwegen (presentator), Freddy de Kerpel (oud-bokser), Deborah Ostrega (presentatrice), Katerine Avgoustakis (zangeres) en Anne de Baetzelier (ex-omroepster).

Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson VIPS 2011 is vanaf 1 september te zien op RTL5.
Maar ze is inderdaad wel stukken leuker dan ik had verwacht.
Ahhhhhhhhhhhhhhhh gebroken!

Hoe veel pech kan Sippie hebben zeg!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Jezus wat een pech! Arme Sipke.
Oh! Dat vinnik zielig!
Zoo, balen van je enkel !
Sylvia vind ik wel grappig trouwens. Die Esther vind ik een stuk irritanter. Een betweetster. Wat bedoelt ze nou toch met "in de zon liggen kost zoveel energie" ??
quote:Vrouwzondernaam schreef op 08 september 2011 @ 21:26:

Silvia mooi ? Oke, smaken verschillen gelukkig :-)Nah ja, je kan d'r moeilijk lelijk noemen, toch?
Oei, gebroken, dat is niet best.
Wat me eigenlijk voor het eerst in alle seizoenen opvalt....al die meiden zijn zo verbrand...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Drink met je billen bloot, melk uit een kokosnoot
Eehhh, die lippen, die spraak, gedrag (uit andere tv opnames en interviews) tja..vind ik niet mooi
oei arme sipje. Gebroken enkel is niet best.

Respect voor Jochem in de proef, die hield zich lang vast met zijn benen, knap hoor.

Vond ook dat Nicholas mooi uit de verf kwam in de proef, knap dat hij die freddy zo snel van de paal af kreeg, ook patrick laat me lachen.

Leuke aflevering, denk dat Lauretta naar huis gaat, nou ja naar de grot. Zou kunnen dat sipje er dan al niet meer is.

Die esther vind ik maar dom, sylvia is toch geen kind. Laat haar lekker doen wat ze wil.
quote:dreamlogic schreef op 08 september 2011 @ 21:29:

Sylvia vind ik wel grappig trouwens. Die Esther vind ik een stuk irritanter. Een betweetster. Wat bedoelt ze nou toch met "in de zon liggen kost zoveel energie" ??Ze bedoelt dat zij van mening is dat in de zon liggen energie kost en dus heeft ze Sylvia advies gegeven. Als Sylvia dan niks met dat advies doet, vindt Esther dat ze niet in het belang van de groep denkt.. ofzo..
Ik vind haar inderdaad ook niet zo mooi.
Zou Sipke met gips terug komen ?
Je hebt zwemgips, schijnt... Zou wel zonde zijn, als hij niet meer terug komt. Hij kan het allicht proberen of het gaat.
Die presentatrice zegt toch net "op zoek gaan naar Sipke"? Das niet zo moeilijk dan. Probeer het ziekenhuis?
Ik vind Freddy wel leuk
Katrien mag eruit, te nietszeggend.
oh ik vind sylvia zeer zeker wel mooi. Zeker zo naturel! Goed lijf, mooie borsten en geweldige lippen; wow!
Ze zei ' tevergeefs op zoek gaat...', hij is er dus niet meer bij.
quote:Pauline65 schreef op 08 september 2011 @ 21:38:

Ze zei ' tevergeefs op zoek gaat...', hij is er dus niet meer bij.ow, sorry...
Verrassend
Katerine eruit.. had ik niet verwacht.
Bye bye Katrien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven