Jezelf+partner filmen

09-09-2011 11:54 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal

Mijn vriend heeft al een paar keer laten vallen dat het hem leuk zou lijken om de seks die we hebben op te nemen. Alleen heb ik dit nog nooit gedaan dus ben benieuwd naar ervaringen of leuke verhalen!!
Voor je het weet staat het op internet en kunnen je kleinkinderen er over veertig jaar van meegenieten.

Ik zou het echt nooit doen!
vooral erg onhandig, *komt telefoon weer langs, ja nu jij effe*

sfeer verpester.

Maar als je het wilt, gewoon een keer proberen.
Hoezo met de telefoon? Je kunt toch ook een filmcamera op een kastje of standaard neerzetten ? Dan beweegt het beeld niet. Je moet er alleen voor zorgen dat je wel in beeld zit..
Dat soort filmpjes hebben altijd de vervelende gewoonte om op een(zeer ongelegen) moment op te duiken op internet.

Met name na verbroken relaties enzo.
Ik zou het heeeeel misschien met iemand doen waarmee ik al jaren een goede, stevige relatie zou hebben. Maar echt niet met een vriendje die ik net 2-3 maanden zou kennen.
Ach, maar als je met alles zo denkt kun je nooit je fantasie uitvoeren !

Er zijn stellen die zijn 20 jaar getrouwd en gaan nog uit elkaar.

Waar je sowieso altijd voor moet zorgen is dat àls je uit elkaar gaat, je dit vriendschappelijk doet (dit voor vrienden, kinderen en evt ongewenste filmpjes).

Als je een filmpje wilt maken moet je dit gewoon lekker doen !
Ik zou het inderdaad pas doen als ik iemand goed genoeg kende om in te kunnen schatten of het filmpje veilig is.
Vriendschappelijk uit elkaar gaan behoort niet altijd tot de mogelijkheden, helaas, ook al heb je wel die intentie.

*edit*

Als dit de vriend betreft uit je vorige topic zou ik sowieso niet doen
met een beetje vertrouwen in elkaar is het wel een heel erg leuke toevoeging...

Met een ex wel eens gedaan, en daarna niet de behoefte gehad ze op internet te zetten hoor.
Maken, terugkijken, deleten?

Zelf zou ik het niet zo snel durven. Ik zou me ook teveel bewust van de camera zijn denk ik. Aan de andere kant wel weer een spannend idee, het is toch een soort meekijken ofzo
Of zorgen dat je zonder gezicht in beeld bent
Als hij zo nodig wil zien hoe jullie sex hebben, plaats dan spiegels!

Waarom een filmpje maken, je weet tenslotte nooit wanneer het opduikt en wie het ondertussen allemaal gezien hebben in jullie vrienden/kennissen kring.

Ik zou geen risico nemen, echt niet.

Ik zou constant, dag in dag uit, jaar in jaar uit bang zijn dat dit "uit zou komen". Hoop gestress, want niet iedereen blijkt uiteindelijk te vertrouwen te zijn, terwijl dat in eerste instantie wel zo leek te zijn.

Je weet nooit wat er in de toekomst gebeurt en hoe iemand dan zal reageren.
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
Wij hebben ook filmpjes gemaakt, zowel het maken als het regelmatig terugkijken is harstikke opwindend! Althans dat vind ik.. De gedachten ook dat je seksleven op band staat is iets wat ik een opwindend idee vind. Het maken van de film geeft een heel ander 'niveau' aan het seks leven op dat moment.

Je kan van alles doen met de camera, hem stil laten staan of jij of je partner pakt hem met een bepaald standje ofzo.. Het is even wennen, maar dan kan het filmen van de seks echt super leuk zijn!

Wij hebben onze bestanden op een externe schijf geplaatst en op een plek verstopt zodat er ook geen vreemde handen bij kunnen komen.

Ik ga ervan uit met het vertrouwen in onze relatie dat deze schijf keurig leeg gemaakt word mochten wij uit elkaar gaan..
Gewoon doen!

Is hardstikke leuk om te doen en om naar te kijken, althans dat vind IK.

Wat aaniegiech zegt is ook een goede. Gewoon apart opslaan zodat het niet op internet beland, ook niet per ongeluk ofzo.

Veel plezier met je 'shoot' .
quote:sneeuwvlokje86 schreef op 09 september 2011 @ 11:54:

Hi allemaal

Mijn vriend heeft al een paar keer laten vallen dat het hem leuk zou lijken om de seks die we hebben op te nemen. Alleen heb ik dit nog nooit gedaan dus ben benieuwd naar ervaringen of leuke verhalen!!wat voor voordeel heeft dat om jezelf te filmen
mijn scharrel en ik filmen elkaar regelmatig met de telefoon... Het is superspannend en echt allleen doen met iemand wie je vertrouwd. Leuk om nog eens naar te kijken....

Ik krijg door de weeks al smsjes hoe hij me gaat filmen..... Meestal als hij me van achter neemt.... En ik film hem als hij me oraal bevredigd.

Volgende week komt hij weer bij me langs...hoort er voorons beetje bij:-)
Doet me aan de film Trainspotting denken...daarin loopt een dergelijk experiment niet zo goed af . Het lijkt mij nogal riskant. Je kunt wel afspreken om zonder gedoe uit elkaar te gaan, maar in een boze bui is een filmpje zo op internet gezet en zie het er dan maar weer eens vanaf te krijgen...
en daarom zorg ik ervoor dat ik een filmpje van hem heb....al beffende haha....

Niet dat ik aan hem twijffel hoor.
Wij filmen ook wel eens. Fototoestel op een statief en op het bed richten. Tip: zorg wel voor voldoende licht!
De zorgen zijn natuurlijk niet onterecht, maar in principe moet je het gewoon doen natuurlijk. Het lijkt me belangrijk dat je je afvraagt of je vertrouwensband met hem zo goed is dat je hem die verantwoordelijkheid wilt geven (en hij jou, trouwens).

Er is een eenvoudige manier om dat een beetje te testen: heb het erover. Zeg dat je je zorgen maakt over wat er gebeurt als de relatie eenmaal verbroken is. Stel eventueel alvast een deal voor: de relatie deleten is de filmpjes deleten. Bijvoorbeeld. Andere deals zijn ook mogelijk. Met iemand die je kunt vertrouwen, moet je zo'n gesprek kunnen voeren. Iemand die je niet kunt vertrouwen, weigert het, of wuift het weg.

Een leuke verzekering is het volgende: maak ook naaktfoto's van elkaar, inclusief gezicht. Hij bewaart jouw naaktfoto's, jij de zijne. Als hij na de relatie iets met die filmpjes doet dat niet is afgesproken, dan kan jij zijn naaktfoto's verspreiden. En vice versa. Het is een beetje de atoombom-oplossing - als het hek van de dam is, staan jullie allebei helemaal op internet - maar het is een goede motivatie om civiel met elkaar om te gaan als jullie elkaar haten ipv van elkaar houden. En zolang het werkt, werkt het ook goed.

Tot slot: telefoons. Niet doen. Telefoons worden gestolen. Ze staan in verbinding met allerlei netwerken waaronder het internet, en er kan op worden ingebroken. Bovendien zijn ze slecht beveiligd (zie bijvoorbeeld de voicemailkwestie in politiek den haag). Je moet je filmpjes ook niet op de harde schijf van je computer bewaren, want ook die staat in verbinding met het internet. Bewaar ze op een externe schijf of gewoon een cd-rommetje. Het grootste risico dat de filmpjes openbaar worden ligt namelijk niet bij een van jullie, maar bij mensen die de flimpjes zonder jullie toestemming in handen krijgen.

Shepherd
Ik denk niet dat je als 'Jan met de pet' bang hoeft te zijn dat je beelden van je telefoon gehackt worden, verder eens met verhaal van Shepherd.

Wij hebben ook weleens opnames gemaakt tijdens de sex en vinden het ook leuk om elkaar pikante foto's via de telefoon door te sturen. Overigens allemaal voor privé gebruik.

Ik moet zeggen dat het erg leuk is om op verlaten momenten de oude beelden zo nu en dan terug te kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven