Full House deel 4
dinsdag 28 juni 2011 om 15:57
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'1145157410 gr.
63,5 cmUmini
2-3-'1129805450 gr
60 cm7690 gr
68,5 cm8580
73,5
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'1145157410 gr.
63,5 cmUmini
2-3-'1129805450 gr
60 cm7690 gr
68,5 cm8580
73,5
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
vrijdag 9 september 2011 om 10:42
Leuk Tieger, ik geniet zo van jouw verhalen, je bent wel heel creatief en ook knap dat je de tijd vind ervoor. Ik ga straks ook starten ( haken )
En heb een schilderij afgemaakt ( staat op FB)
Beetje een sprookjessfeer. Ik doe er alleen ook geen serieuze dingen mee, behalve dan de poging tot script met vriendin. Maar ik vind ook alles leuk. Dans, muziek, schrijven, handwerken, schilderen ... Voor mij is het meer genieten en over een paar jaar wil ik eens kijken of ik de luxe vind een echt jaar in het atelier te mogen duiken en er veel tijd aan te geven. Want die aandacht verdiend het zeker.
Jammer van je sollicitaties.. Hoop dat er gauw iets leuks uitrolt. Zoveel mogelijk visjes uitgooien en kijken welke hapt ...
Nou echt dweilen hoor ... Doe ik zoveel mogelijk.. Hoe snel t hier vies is en schoenen uit vergeten we weleens
En heb een schilderij afgemaakt ( staat op FB)
Beetje een sprookjessfeer. Ik doe er alleen ook geen serieuze dingen mee, behalve dan de poging tot script met vriendin. Maar ik vind ook alles leuk. Dans, muziek, schrijven, handwerken, schilderen ... Voor mij is het meer genieten en over een paar jaar wil ik eens kijken of ik de luxe vind een echt jaar in het atelier te mogen duiken en er veel tijd aan te geven. Want die aandacht verdiend het zeker.
Jammer van je sollicitaties.. Hoop dat er gauw iets leuks uitrolt. Zoveel mogelijk visjes uitgooien en kijken welke hapt ...
Nou echt dweilen hoor ... Doe ik zoveel mogelijk.. Hoe snel t hier vies is en schoenen uit vergeten we weleens
vrijdag 9 september 2011 om 11:02
Oh, dat heb ik ook hoor, houden van veel dingen. Tekenen en schilderen vind ik leuk voor het even (opdracht met werk of zo, of vroeger op school met een projectweek), maar dat vind ik niet goed genoeg. Handvaardigheid vond ik vroeger wel leuk, en ik vind het nu ook nog steeds leuk om te klussen, knutselen, handwerken (borduren, breien) en dus te naaien.
Maar dansen zou ik ook wel weer willen doen, heb in onze vorige woonplaats twee cursussen Salsa gedaan, en zou nu wel weer iets willen doen (salsa of zumba). Nadeel is alleen dat ik dat niet alleen wil doen, en geen vriendinnen dichtbij heb die dat ook wel willen doen. Hoewel, eentje moet ik eens opperen. Ander nadeel is ook wel dat ik dan wéér een avond van huis ben, en dus al twee avonden weg met de polo, en een avond nog wandel (en die wandelvriendin wil niet zumba of salsa doen). Dus dat zijn wel vier avonden weg, dat vind ik ook weer zo sneu voor man, zit hij weer opgescheept met de kinderen Met man gaan dansen is al helemaal geen succes, hij is halverwege een proefles al afgehaakt, en toen was het voor mij ook niet meer leuk
Dit weekend weinig plannen. Oudste heeft morgen weer zwemles, hij vindt het ontzettend leuk, de les is veel te kort. En er is morgen een kledingbeurs hier in de buurt, daar wil ik nog even rondkijken als het tijdtechnisch gaat lukken. Verder misschien ook nog even wat opruimen, eens kijken of ik een pakketje babykleren kan maken voor op marktplaats. Gaat ook hier het grote opruimen beginnen. Wel lastig, maar toch ook wel weer fijn (hoop ik).
Maar dansen zou ik ook wel weer willen doen, heb in onze vorige woonplaats twee cursussen Salsa gedaan, en zou nu wel weer iets willen doen (salsa of zumba). Nadeel is alleen dat ik dat niet alleen wil doen, en geen vriendinnen dichtbij heb die dat ook wel willen doen. Hoewel, eentje moet ik eens opperen. Ander nadeel is ook wel dat ik dan wéér een avond van huis ben, en dus al twee avonden weg met de polo, en een avond nog wandel (en die wandelvriendin wil niet zumba of salsa doen). Dus dat zijn wel vier avonden weg, dat vind ik ook weer zo sneu voor man, zit hij weer opgescheept met de kinderen Met man gaan dansen is al helemaal geen succes, hij is halverwege een proefles al afgehaakt, en toen was het voor mij ook niet meer leuk
Dit weekend weinig plannen. Oudste heeft morgen weer zwemles, hij vindt het ontzettend leuk, de les is veel te kort. En er is morgen een kledingbeurs hier in de buurt, daar wil ik nog even rondkijken als het tijdtechnisch gaat lukken. Verder misschien ook nog even wat opruimen, eens kijken of ik een pakketje babykleren kan maken voor op marktplaats. Gaat ook hier het grote opruimen beginnen. Wel lastig, maar toch ook wel weer fijn (hoop ik).
vrijdag 9 september 2011 om 12:58
Tieger ik moest erg lachen om je verhaal
Je doet al veel ( meer als viool de thuisgeranium)
Maar dat komt wel weer. Was bij mviool rond 4e jaar, school, groot, meer ruimte.
Tieger wat zou een redelijke prijs zijn voor een wandelwagenkap bekleden ?
Ik twijfel of een andere kleur voor winter of laten bekleden. Nieuw is 49,95
Helaas is mn zitting ook niet echt goed meer 89 euro. Maar ik heb haar liever naar me toe en beter recht op, dus toch doen.
Net maillotjes gehaald, flubberen die voeten. Moet toch 68 of 74 maar geen 74-80
Twijfel of ik ze nu wel of niet aan doe.
Ik heb ook 1 wollen maar die pilt zo. Die gaat toch maar eens naar stomerij voor opknapbeurt. Is wel mooi warm boor winter. Ziet er niet uit bah.
Trouwens een c&a jasje gekocht en 1 mp jasje. Ik zal nog foto's neerzetten op hyves. Alleen allebei roze. En ik heb dus die gele kap op de bugaboo en vind dat echt geen gezicht.
Maar als ik daardoor nooit roze kan nemen...
Het jasje van c&a is er 1 voor regen/ sneeuw ( glad )
Je doet al veel ( meer als viool de thuisgeranium)
Maar dat komt wel weer. Was bij mviool rond 4e jaar, school, groot, meer ruimte.
Tieger wat zou een redelijke prijs zijn voor een wandelwagenkap bekleden ?
Ik twijfel of een andere kleur voor winter of laten bekleden. Nieuw is 49,95
Helaas is mn zitting ook niet echt goed meer 89 euro. Maar ik heb haar liever naar me toe en beter recht op, dus toch doen.
Net maillotjes gehaald, flubberen die voeten. Moet toch 68 of 74 maar geen 74-80
Twijfel of ik ze nu wel of niet aan doe.
Ik heb ook 1 wollen maar die pilt zo. Die gaat toch maar eens naar stomerij voor opknapbeurt. Is wel mooi warm boor winter. Ziet er niet uit bah.
Trouwens een c&a jasje gekocht en 1 mp jasje. Ik zal nog foto's neerzetten op hyves. Alleen allebei roze. En ik heb dus die gele kap op de bugaboo en vind dat echt geen gezicht.
Maar als ik daardoor nooit roze kan nemen...
Het jasje van c&a is er 1 voor regen/ sneeuw ( glad )
vrijdag 9 september 2011 om 13:37
Viool, je bedoelt een andere kap voor de bee? Zou daar ook de kap van de cameleon op passen? Dan wil ik wel eens kijken, of het lukt om iets voor je te maken als je dat aandurft Moet ik alleen even zien of ik binnenkort naar de lapjesmarkt kan voor stof.
En je zitting: daar zou ik mee terug gaan. Ootje is nu een jaar, je mag toch wel verwachten dat ie langer dan een jaar meegaat? Bugaboo is niet goedkoop namelijk.
Wat maillotjes betreft, je kunt er eventueel nog een extra sokje overheen doen. Overigens liet ik het altijd plooien in de liezen, dat viel wat minder op
En je zitting: daar zou ik mee terug gaan. Ootje is nu een jaar, je mag toch wel verwachten dat ie langer dan een jaar meegaat? Bugaboo is niet goedkoop namelijk.
Wat maillotjes betreft, je kunt er eventueel nog een extra sokje overheen doen. Overigens liet ik het altijd plooien in de liezen, dat viel wat minder op
vrijdag 9 september 2011 om 14:57
Ik wil wel eens kijken of het lukt om een hoes te maken op basis van de hoes van de cameleon. Ik zie alleen dat de bee een gekke inham heeft, die de cameleon niet heeft. Dus dan zul je wel moeten aangeven hoe die bocht loopt.
Ik ga wel eens aan het puzzelen met een proefmodelletje, dat moet je dan maar even opsturen. En die prijs, dat gaat wel goedkomen
Ik ga wel eens aan het puzzelen met een proefmodelletje, dat moet je dan maar even opsturen. En die prijs, dat gaat wel goedkomen
vrijdag 9 september 2011 om 17:15
Oh dat hoeft nog niet Viool. Ik ga eerst wel adhv de kap de Cameleon een hoes maken. Die kun je dan passen bij jouw wagen, en dan moet je even aangeven waar die ingang zit (gewoon op het proefmodel tekenen) . Anders zit je misschien wel heel lang zonder kap, want ik weet niet wanneer ik er tijd voor heb. Plus dat ik dan ook nog leuke stof moet halen en dat wordt pas in de vakantie vrees ik.
vrijdag 9 september 2011 om 17:38
Ah heb je wat aan mijn muskieten net ( voor de breedte en zo ??)hm kan ook meten ms. De bugaboo die ik heb heeft nog de lange kap, ik zie dat ze anno 2010-2011 korter zijn geworden.
De zitting is kapot, zit er nu op gemonteerd door man. Het werkt maar zit toch anders. Ik heb hem op MP gekocht. Dus zal geen garantie meer hebben, alhoewel ik wel even het boekje ga raadplegen ( zit erbij )
De zitting is kapot, zit er nu op gemonteerd door man. Het werkt maar zit toch anders. Ik heb hem op MP gekocht. Dus zal geen garantie meer hebben, alhoewel ik wel even het boekje ga raadplegen ( zit erbij )
vrijdag 9 september 2011 om 19:56
vrijdag 9 september 2011 om 20:00
Zo, dat zijn een hoop nieuwe tanden/kiezen voor ootje! Badminton voorlopig recreatief, alleen onderling wedstrijdjes. Ik heb het vroeger jaren gedaan, ook in competitie en toernooien (van m'n 11e tot 19e), dus eens zien wat ik er nog van bak, ha ha. En idd heel jammer dat je niet in de buurt woont
Tieger zie je wel dat je super crea bent, zomaar een bugaboo kap in elkaar flansen, knap hoor.
Middelste had vanmiddag zijn eerste les fundance (soort beweging/dans op een beetje hippe muziek). Hij was razend enthousiast, zo leuk! En oudste wil heel graag op muziekles. Nou heb ik geïnformeerd en hier in de buurt zit iets heel leuks: muziekcarrousel. Hij krijgt dan een schooljaar lang iedere week les, jaar wordt in 4 perioden verdeeld en per periode doen ze een instrument. Hij wil graag in de carrousel gitaar, trompet, piano en klarinet. Alleen is de dag en tijd rot, maar daar gaan vriend en ik wel wat op verzinnen. We vinden het allebei zo leuk dat oudste de interesse heeft.
Tieger zie je wel dat je super crea bent, zomaar een bugaboo kap in elkaar flansen, knap hoor.
Middelste had vanmiddag zijn eerste les fundance (soort beweging/dans op een beetje hippe muziek). Hij was razend enthousiast, zo leuk! En oudste wil heel graag op muziekles. Nou heb ik geïnformeerd en hier in de buurt zit iets heel leuks: muziekcarrousel. Hij krijgt dan een schooljaar lang iedere week les, jaar wordt in 4 perioden verdeeld en per periode doen ze een instrument. Hij wil graag in de carrousel gitaar, trompet, piano en klarinet. Alleen is de dag en tijd rot, maar daar gaan vriend en ik wel wat op verzinnen. We vinden het allebei zo leuk dat oudste de interesse heeft.
vrijdag 9 september 2011 om 20:05
Oh, en ik wil behalve badminton ook paardrijden weer oppakken. Heb al plannen met 2 collega's. Een heeft IJslanders, daar mag ik ook op, en een andere collega die les geeft wil misschien wel onze juf worden. Dat wordt gezellig! En eindelijk weer eens rijden en wat leren en oefenen, heb ik zin in. Maar het zal nog moeilijk worden een tijdstip te vinden dat we alledrie kunnen....
vrijdag 9 september 2011 om 20:07
Ja mss gekke vraag maar komt zo'n bekleding dan over de basiskap, want dan is de vorm echt anders!
Zooo ik zit nog te shaken. Ik rook een brandluchtje, nou ik zat echt al te kijken van zal ik de trap af gaan en naar buiten
Bleek een beetje overdreven maarja ik had net de lamp die raar deed.
Hm man haalt nu patat voor me. Aiiiii. Heb ik wel zin in, puur gewoon zin in patat ..
Ootje slaapt
Wat een ontdekking, 3 kiezen erbij en 2 tanden, allemaal tegelijk
Zooo ik zit nog te shaken. Ik rook een brandluchtje, nou ik zat echt al te kijken van zal ik de trap af gaan en naar buiten
Bleek een beetje overdreven maarja ik had net de lamp die raar deed.
Hm man haalt nu patat voor me. Aiiiii. Heb ik wel zin in, puur gewoon zin in patat ..
Ootje slaapt
Wat een ontdekking, 3 kiezen erbij en 2 tanden, allemaal tegelijk
vrijdag 9 september 2011 om 20:22
Ha ha, ze zijn niet muzikaal hoor viool. Nee, ze hebben denk ik geen talent voor muziek. Maar ze houden wel van muziek, liedjes zingen en dansen. Dus vind ik het heel leuk dat ze dat een beetje kunnen ontwikkelen, op basaal niveau zeg maar.
Schrikken zeg, brandlucht. Lekker frietjes eten, mmmmmm... En dit weekend SYTYCD niet vergeten hè? Zal ik je zondagavond om 8 uur een alarm smsje sturen??
Schrikken zeg, brandlucht. Lekker frietjes eten, mmmmmm... En dit weekend SYTYCD niet vergeten hè? Zal ik je zondagavond om 8 uur een alarm smsje sturen??
vrijdag 9 september 2011 om 20:43
Serieus ik kan dat progamma niet vergeten dan freak ik. Het houd me op de been
haha toepasselijk. Ohhh ik ben er gek op!zullen we live commentaar op viva geven ??
Wel, als jullie horen dat iemand op zoek is naar een range rover vogue uit 2003 wij hebben er 1 te koop. Ik ga em persoonlijk verkopen als het moet ben het zat. Man zei nu dat er misschien water tussen de vloer en de nieuwe verdieping / plafond is gekomen. Wat ??? Ik wil die goten er in en gauw. Dan maar even wachten op mn huisksmer maar anders stort de nieuwe verdieping nog in. Zei ik ooit dat ik een oud huis wilde ?? Was ik aan het ijlen ??
Man moet morgen: ienand zn auto maken, dviool naar judo brengen, cviool ophalen (40 min zeker)de fiets maken, traphek knutselen wat boven past, schutting naar sloop, de tafel moet weg bij buren is onwijs groot, grote aanhanger regelen en dan stalling, de deur in slaapkamer, naar verjaardag. Was dat alles?? Dat is toch niet leuk! Hij doet soms ook echt teveel en tegelijk daardoor niks ( waar we echt mee opschieten )
Wel, als jullie horen dat iemand op zoek is naar een range rover vogue uit 2003 wij hebben er 1 te koop. Ik ga em persoonlijk verkopen als het moet ben het zat. Man zei nu dat er misschien water tussen de vloer en de nieuwe verdieping / plafond is gekomen. Wat ??? Ik wil die goten er in en gauw. Dan maar even wachten op mn huisksmer maar anders stort de nieuwe verdieping nog in. Zei ik ooit dat ik een oud huis wilde ?? Was ik aan het ijlen ??
Man moet morgen: ienand zn auto maken, dviool naar judo brengen, cviool ophalen (40 min zeker)de fiets maken, traphek knutselen wat boven past, schutting naar sloop, de tafel moet weg bij buren is onwijs groot, grote aanhanger regelen en dan stalling, de deur in slaapkamer, naar verjaardag. Was dat alles?? Dat is toch niet leuk! Hij doet soms ook echt teveel en tegelijk daardoor niks ( waar we echt mee opschieten )
vrijdag 9 september 2011 om 21:23
Donkerblauw, lichte leren bekleding en een zonnedakje viool??? Oooh ik wil wel een RR... Maar hou m'n Volvo hoor.
Paardrijden leuk sardegna!! En badminton gezellig. Je bent goed geïntegreerd daar.
Tieger wat ben je druk, leuk!! En nu nog de zweep erover van viool ha ha.
Uma gaat het een beetje??? Ik denk veel aan je.
Bengel, waar ben je??
Solliciteren nee ik doe het even niet. Even aankijken met middelste op school, aatje 'alleen', sporten ed.
Morgen vieren we de verjaardag van middelste, zondag klein kinderfeestje. Duim voor droog weer voor me meiden! Ik heb Eem bbq en luchtkussen zou met regen wel heel zuur zijn...
Paardrijden leuk sardegna!! En badminton gezellig. Je bent goed geïntegreerd daar.
Tieger wat ben je druk, leuk!! En nu nog de zweep erover van viool ha ha.
Uma gaat het een beetje??? Ik denk veel aan je.
Bengel, waar ben je??
Solliciteren nee ik doe het even niet. Even aankijken met middelste op school, aatje 'alleen', sporten ed.
Morgen vieren we de verjaardag van middelste, zondag klein kinderfeestje. Duim voor droog weer voor me meiden! Ik heb Eem bbq en luchtkussen zou met regen wel heel zuur zijn...
vrijdag 9 september 2011 om 21:29
MIjn middelste is zo'n lekker druifje. Is bezig met wat alles betekent. Ik krijg de hele dag uitleg: vergeten betekent dat je het niet meer weet.
Dat soort dingen. Heel komisch want vaak klopt het niet terwijl hij het wel goed weet.
Hij vindt het trouwens heel leuk op school
Maar ook zo dommig: hij gaat eind okt op hockey. Oudste gaat vlgnd week voetballen en kreeg net schoenen. Hij wilde ook voetballen dus ik zeg: nee schat jij gaat op hockey.
Helemaal verbaasd, blij, verrast. Heeft 10x gevraagd: ga ik hockeyen? Straks? Morgen? Even wachten? Als ik heb geslapen? Hij heeft echt geen benul van tijd. Roept ook altijd tijden die niet kloppen: vanmorgen was ik zwemmen (vorige week Italië). Morgen ben ik bij de kapper geweest. Zo bezig met taalontwikkeling. I kleuters
Dat soort dingen. Heel komisch want vaak klopt het niet terwijl hij het wel goed weet.
Hij vindt het trouwens heel leuk op school
Maar ook zo dommig: hij gaat eind okt op hockey. Oudste gaat vlgnd week voetballen en kreeg net schoenen. Hij wilde ook voetballen dus ik zeg: nee schat jij gaat op hockey.
Helemaal verbaasd, blij, verrast. Heeft 10x gevraagd: ga ik hockeyen? Straks? Morgen? Even wachten? Als ik heb geslapen? Hij heeft echt geen benul van tijd. Roept ook altijd tijden die niet kloppen: vanmorgen was ik zwemmen (vorige week Italië). Morgen ben ik bij de kapper geweest. Zo bezig met taalontwikkeling. I kleuters