Full House deel 4

28-06-2011 15:57 2550 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'1145157410 gr.

63,5 cmUmini

2-3-'1129805450 gr

60 cm7690 gr

68,5 cm8580

73,5

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2

Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
wat knap tieger dat je zoveel doet, creatief, sportief pfff waar haal je de energie vandaag!

En sardegna ook jemig ik ben echt blij als ik s'avonds op de bank zit!

Het enige wat ik doe is tennisles op woensdagavond en ik ben eigenlijk blij als dat eind van de maand afgelopen is.

Morgen naar mijn oma, net nog twee pakken pannenkoeken gebakken, oma is 87, woont nog zelfstandig in een huis maar is heel erg dement en door een heel goed steunsysteem woont ze daar nog. Koken lukt ook niet meer (al zegt ze van wel heel schattig) dus ik neem altijd wat te eten mee voor tussen de middag.

Daarna nog langs schoonzusje en zwager, wonen daar niet zo heel ver vandaan en dan is de zaterdag alweer voorbij!

fijn weekend allemaal!
Jij ook fijn weekend RW. Arme lieve oma.

Aatje heeft trouwens nu 8 tanden en 3 kiezen.
Haha Rw die net zelf twee stapels pannenkoeken bakt en altijd druk is vind anderen druk wat lief dat jij dat doet trouwens.

Ach de middelste van Amalia, wat moet ik om zijn uirspraken lachen. Schrijf je ze op ?

Ik ga mviools uitspraken lezen ! Sommige vergeet je niet, andere wel, dus opschrijven is leuk!

Ik weet nog wel dat ik een keer speldjes in had en hij zei ; wat heb je daar in je haar ? Ik: speldjes. Hij keek er ernstig naar : heb je speldjes in je haar,... Ooooch mam, geeft niet hoor !( op zo'n toon van daar kan je ook niks aan doen)

En wat leuk hockey, voetbal, judo... Ook nog yoga ?

Hier zit dviool dus op judo en mviool op de theaterschool. Ik wil ze misschien op muziek allebei ( maarja ze zijn nu zelfsturend hahaha, ik opperde dansen die gezichten )
Ik denk altijd opschrijven! Maar vergeet het dan weer. Stom hè?

Nee geen yoga meer. Je moet als ouder mee doen. Heb ik geen zin in.

Muziek wil ik ook graag maar ik wil ze ook niet teveel dingen Latem doen. Nu dus maar sport. Ik denk wel dat middelste piano of gitaartalent heeft met zijn vingers. Over 3 jaar is vroeg genoeg.
Misschien pakt mviool zijn gitaar later weer op.

Hij heeft akoestisch en electrisch. Ben erg nieuwsgierig of hij dit jaar gaat kiezen voor theaterhavo-vwo of het atheneum op het stedelijk. Of hij het haalt en wat hij kiest. Het 1 is vrij droog, het ander intensief. We zullen zien. Het gaat allemaal veel bewuster dan bij mij, destijds. Dviool heeft ook echt voor deze school gekozen. Soms denk ik dat het nog pittig gaat worden hoor, als er meer huiswerk komt voel ik aan dat hij misschien nog wel kuren krijgt..

En mviool geen idee... Wil ook nog wel even genieten van zn groep 8 jaar. Het is toch voorlopig even twee jaar geen basisschool straks... Wat eigenlijk ook wel meevalt !
Zo, halve ochtend erop zitten. Straks naar zwemles.

Jurk is klaar, foto's op hyves.
Hoi allemaal. Even een kort teken van leven van mij. Alles gaat goed hier, maar we hebben een achterlijk drukke week. IK moest de hele week werken, en verder hobbelen van verjaardag naar buurtfeest enz.. Ik ben gewoon te moe en te gaar om nu te lezen en schrijven.

Na vanavond wordt het weer rustig, dus ik ga er morgen maar even voor zitten. Nu heb ik nog heel even tijd voor booschappen en dan alweer naar een etentje van een vriendin in het westen van het land.

Tot morgen.
Ha Bengel ! Tot later.. En dat klinkt super gezellig maar ook druk. Wij zijn terug van verjaardag en was gezellig. Het is zo fijn om weer compleet te zijn. Jongste jongen was er weer, wist niet meer hoe zn zus heette (ah...) en er waren wel wat " probleempjes" maar niks doet onder voor dit gezellige gevoel met zn allen
Ik pak net mn mp pakket uit. Het jasje is nog leuker dan ik dacht

Kate mack met ruches. Ootje is er een poppedijn in
vioo wat fijn dat jullie allemaal bij elkaar zijn en dat hij niet meer wist hoe zijn zusje heet

zwaai naar bengel wat klink je druk!

Vanmorgen weer naar het bos geweest een hele schaal met bramen geplukt heb er heerlijke sap van gemaakt het staat nu af te koelen. En 5 kilo appels bij mijn moeder uit de tuin gehaald, ook het grootste deel van gekookt voor appelmoes, en dan nog maar een heerlijke appeltaart maken deze wk!
goh, ik dacht even slim te zijn, om te weten wat middelste en oudste leuk vinden... Het grote intertoysboek viel namelijk ind e bus vandaag... Tjee, wat zijn mijn kinderen hebberig, ik hoor niks anders dan 'mama, ik wil deze....' Maakt niet uit of we er al een variant van hebben, toch willen ze 'm hebben.....

Oké, oudste omcirkelt nu iets wat middelste ook wil hebben... en wat jongste voor haar verjaardag al gekregen heeft... dit is toch te gek

RS, lekker geplukt dus, heerlijk.

Bengel, ook al zo druk! Hier wordt het de komende week weer wat drukker.

Viool wat een gedoe weer

Ga nog even door met patroon uitknippen, kan ik vanavond weer aan het tekenen.
@tieger ja heftig he als ze in zo'n boek gaan kijken worden ze wild. Ik geloof dat dat bij oudsten nu een beetje overgaat maar ook zij willen altijd wat : telefoons, playstations, boxen en ipods

@rw wat krijg ik een trek in bramen nu!!

Je maakt me helemaal lekker... Vanmiddag heb ik heel veel lekkere flensjes gemaakt

Man heeft fiets gemaakt en de deur staat beneden klaar ( uit de bouwtroep gevist en nu nog plaatsen )

Man is nu de antieke deuren ophalen die opgeslagen bij vrienden stonden. Hij gaat een begin maken en de inbouwkast / voorraadkast.

Ik wil zo'n inloopvoorraadkast en ga dan bijv bonusaanbiedingen kopen .. Lol..

Lijkt me leuk ik heb nml nooit voorraad, als het oorlog wordt ben ik na 3 dagen leeg

Uitje met collega's was leuk. Ging ook goed met de kinderen. Ze zijn maar een keer gewaarschuwd door de kapitein dat ze teveel naar buiten hingen. Verder gewoon okee de iphone en ds hebben ook wel meegeholpen want een langzame boot vinden mijn kinderen saaaai. Moet minstens 80 km per uur ofzo, of met bliepgeluiden en gettoblasters, maarja ..
Pfff, we zitten nu (3x ruzie, vaak waarschuwen verder) bij de categorie voetbaltafels, skateborden, schaatsen (of zoals oudste zegt: "rotschaatsen", middelste wil een "diksolamp". Ook de gewone plaatjes worden omcirkeld, gezellig weer

Fijn Viool, dat er wat vooruitgang in de klussen zit. Cool trouwens, een inloopvoorraadkast. Zou ik hier ook wel willen, ben man nu aan het voorbereiden op mijn plannen met de schuur. Is in principe zijn domein, behalve dan dat ik me onwijs irriteer al ik de fiets niet zo kan pakken. Wil er nu iets handigs van maken, eens kijken of dat gaat lukken.
Tieger je bent al een stuk verder ;) heerlijk als je toekomt aan de schuur en zulke plekken.

Met weemoed nu terugdenkend aan het toekomen aan de schuur in mn vorige huis..

Dikso lamp

Afschuwelijke plasticdingen, zijn hier op gegeven moment mysterieus verdwenen trouwens.

Maar natuurlijk vinden kinderen ze geweldig.

Ik - ben - zo -brak - als - een ... Pffff wat dan ook

En ik wil vanavond natuurlijk sytycd kijken maar het lijkt gewoon al 9 uur.

Nu heb ik ook al 2x gekookt en ging de vijfde keer deze week de wekker om 5:15 omdat man dat had ingesteld en niet van zn telefoon afkreeg.

Man probeert vervolgens om 5:15 uit of we nog zo hot en steamy zijn als we suggereren
Maar natuurlijk ik geef alleen een mep om 5:15 want ben niet eens bij om die tijd, en draai me om en probeer terug te vallen in slaap
ja een voorraadkast ik kon in ons vorige huis ook niks extra's kwijt, toen we hier kwamen wonen een hele trapkast vrij hoera!!! In het begin altijd enorme voorraden (die dan vervolgens over de datum raken) nu is dat wat minder maar het blijft leuk he hamsteren!

Ja de speelgoedgids ik kon daar vroeger altijd uren in kijken heerlijk!
Ik ook trouwens met mn zus deden we blz om blz "wat zou jij willen ???"
En met de neckerman, de otto en de wehkamp, wat vind jij de mooiste mevrouw / kleding
ja dat waren ook goeie boeken!!!!!

Ik doe dat nog steeds met de hennes gids haha
Zo, dat was een druk weekend.

Hoi bengel, jij bent hard aan het rennen zo te lezen. Leuk? Of te veel? Vermoeiend lijkt me.

Uma hoe gaat het? Dit weekend misschien tijd gehad om alles een beetje op een rijtje te krijgen?

Viool wat fijn dat jongste zoon er was! En wat ontzettend verdrietig dat hij ootjes naam niet meer wist. Oh ik krijg echt een brok in mijn keel als ik dat lees...

Rw jij bent lekkere dingen aan het maken, mmmm. En dan noem je mij druk ha ha. Die h en m gids is leuk hè

Tieger alweer met patroontjes bezig, wat ga je nu maken?

Intertoys komt hier niet, nee/ja sticker op de brievenbus.

Amalia wat was jij ook alweer aan het doen?? Zo terug lezen, nu verder met SYTYCD, pauze is alweer om.

Rikst jij ook voor de buis?
Oh ja, muziekles, Amalia hier dus ook gewacht tot oudste er zelf over begon, met 8 dus pas serieus (eerder alleen flarden interesse, nog geen echte motivatie)

hoe was je feestje, gister super weer, vandaag hier ook lekker. Kon bbq en springkussen doorgaan?
Ootje sliep later maar nu... sytycd .... Yessss!( op pauze gezet!)
goedemorgen!

Even advies nodig over het feestje van man. We hebben een scoutinggebouw gehuurd, daarvoor is een heel groot grasveld waar een springkussen komt te staan. Hij is overdekt dus ook als het regent kan er gesprongen worden.

Nu wilde ik nog wat bellenblaas kopen voor de kleinsten, iemand verder nog tips of is dit voldoende?

Ik dacht misschien nog aan wat kleurplaten ofzo als het slecht weer is. En een voetbal ofzo?
o ja het is vanaf 17.00 en om 18.00 gaan we bbq-en.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven