F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Tjee Nic, wat een week dan! Nog wat gemerkt van de beving gisteravond?
Cees, hoe bevalt je stofzuiger?
Hier gisteren een kleine verhuizing gedaan, de woonkamer even anders ingericht. Ziet er wel anders uit, is wel wennen.

En verder een druk weekeinde gehad met de verjaardag van jongste, straatbbq, en verder puinruimen. Vanavond gelukkig geen training, kan ik ook nog lekker aan het opruimen en met mn jurkje aan de slag. Heb de smaak weer lekker te pakken
Pff. nic, dat is wel heel veel voor een week. sterkte en ook plezier!

Wat is Tim dan een stuk ouder dan z'n klasgenootjes! Hopelijk verdient ie z'n titel snel terug!

Casey, hoe bevalt de roomba? Ben echt benieuwd lijkt me ideaal~

Tieg, leuk dat herinrichten! En dan ook lekker tiegeren voor nieuwe accessoires natuurljik!

Mannetje en school is nog erg wisselend. Hij vind het wel leuk opzich maar afscheid 's ochtends is erg moeilijk. Vanmorgen had hij een juf die hij nog niet eerder had gezien en toen heb ik m echt hard huilend en overstuur achter moeten laten... zo zielig heb er nog een naar gevoel van.

en meis gisteren ook drama want zij moest wel naar de bso (was door vakantie en zomersluiting al 4 wkn niet geweest) terwijl man op t plein stond om mannetje op te halen. Dat is natuurlijk ook niet uit te leggen aan zo'n kind dat zij dan wel naar de BSO moet. pfff...
Och, wat sneu. Wanneer heeft mannetje plek op de bso? Of duurt dat nog even?

Hier kregen we van de week te horen dat we voor middelste voor 2 van de 3 dagen plek hebben, alleen de donderdag moet nog. Middelste heeft er overigens wel zin in, ben benieuwd hoe het gaat.

En het herinrichten gaat zonder aanschaf van nieuwe accessoires, helaas. Binnenkort eerst maar eens verder met opruimen, het babyspul gaat de deur uit Wel een gek idee, vind het wel écht definitief. Hoewel er echt definitief geen vierde bijkomt.

Jullie al aan het opruimen, of zit er nog een kansje in dat er een nr. 4 komt Nitro?
Argh, nee hoor. echt geen nummer vier hier! T babyspul is allemaal de deur al uit!

Mannetje heeft vanaf 1 oktober plek op de bso. Kon wel eerder maar goed, hij wordt 9 oktober pas 4 dus dat vond ik eigenlijk wel vroeg genoeg.

wanneer gaat jullie middelste beginnen? En is er zicht op een plek voor de derde dag of moet je en gastouders, buurvrouw oid gaan regelen?
Hey wat zijn we eensgezind hier: Geen nr. 4! Auto=vol, huis=vol, bankrekening=leeg. Ik bewaar de spulletjes op zolder voor mijn jongere zussen en heb ook weer veel uitgeleend aan vrienden.

Nic, pfff, wat een week! Sterkte voor je man ook, naar zeg, zo jong nog.

Ik ben zo benieuwd hoe Maartje straks gaat op school (pas in januari, hoor). Ze vindt het leuk om Lisa te halen en brengen en blijft dan ook graag even in de klas. Maar ja, dan is haar grote zus er wel bij. Op de creche heeft ze maanden moeten wennen en amper een woord gezegd.

Nieuwe waterdichte moltons zijn binnen dus met Lisa weer zonder luiers.. 2x laten plassen en dan nog om 6.00u een nat bed. Zucht, al 3 dagen achter elkaar.
Zit net als alle voorafgaande jaren naar de 9/11 film te kijken, blijft onwerkelijk.. Dat het al weer zoveel jaar gelden is joh..

Nic, idd een contrast.. zou die oom dan ook op die familiefoto komen? En er is hoop, ik had van Jes verwacht dat ie voor eeuwig s nachts een luier om zou hebben, maar hij is nu 2 weken droog. Nou ja eigenlijk zijn bed, eergister had ie wel een natte broek omdat ie het niet kon redden naar de wc. En toen ie laatst slaapdronken naar beneden kwam rennen en wie niet exact wisten waarom, pieste ie net voor de wc over hork zijn sloffen heen. (gnagna)

En aan de Roomba begin ik nu te wennen! Voelde me er wat onwennig bij, maar het scheelt me simpelweg tijd! We zetten m 's avonds aan als we op bed gaan, en s ochtends stap ik in een gezogen woonkamer. De keuken moet nog wel 4x per dag, omdat de honden daar lopen. Kamer en keuken redt ie niet op 1 batterij. En er zijn een paar hoekjes die ik na moet lopen, maar dat kan 1x per week.

Ga m binnenkort eens boven neerzetten, op de slaapkamers van de jongens, want daar kom ik niet zo heel veel met de stofzuiger

Tieg hoe gaat t met de sollicitaties?

Ik ben bezig met flyers te ontwerpen, maar heb steeds ruzie met de printer(instellingen) Tis nu bijna voordeliger om ze via inet te bestellen, ipv al mijn inkt te verspillen

Ik duik erin, was druk dagje vandaag met 7 kids!
Jes laten we dus nog wel plassen als wij naar bed gaan (meestal rond 22:00/ 22:30) En in principe na 16:30 geen drinken meer. Hj heeft vandaag om 18:30 nog beker melk gehad, dus ben benieuwd.. Sil halen we er niet meer uit, en die krijgt zelfs nog een klein flesje soja bij m in bed, die hij s nachts nog opdrinkt. Maar die houdt het dus veel makkelijker op...
Cees, kan het niet zijn dat Jesse te vroeg op de dag stopt met drinken?
Zo nieuwe week nieuwe kansen. Geloof ook meteen een nieuw seizoen. Heb ik nou de zomer gemist?

Cees, foto was van de familie aan mijn moeders kant, daar waren we nog compleet. Oom was een broer van schoonvader.

Het was zaterdag wel een heftige dag hoor. Dienst was erg emotioneel, dan door naar een feest. Scheelt wel dat dat nooit heel uitbundig is. Tussendoor wordt je nog gefeliciteerd met je trouwdag (die was zaterdag ook nog). Pffff.

Jullie zijn snel met babyspul wegdoen, ben al wel begonnen maar heb het nog steeds niet afgemaakt. Gisteren wel 2 zakken met kleding gevuld maar dat was voornamelijk uit mijn kast.

Dok, dacht eigenlijk dat het plassen bij Lisa goed ging 's nachts. Tim is echt serieus aan het oefenen, hij doet echt goed zijn best.

Ik let eigenlijk niet zo op of hij veel of weinig drinkt overdag en voor het naar bed gaan. Als hij 'savonds nog veel drinkt moet ik hem wel iets eerder laten plassen.

Ik ga maar snel aan de slag hier. Collega is nu 3 weken op vakantie en nog een andere collega ook nog deze week. Dan werk ik daar niet echt mee samen maar moet natuurlijk wel wat van haar taken overnemen.
Jee is het al weer 2 jaar geleden dat jullie grtrouwd zijn.. Tijd vliegt!

Jes gaat super met nacht zindelijkheid! Hij komt nu ook uit zichzelf naar beneden s nachts!

Het komt allemaal vanzelf wel goed!

Sil net laatste x CB. Moest ook prikje en zakte daarna weg... :( Net zijn mama

Gister bericht dat oma van hork een hartaanval heeft gehad.. En ze was hier zondag nog en vertelde ze dat ze nog niet naar verzorgingshuis wilde en dat ze nog vaak te klaverjassen ging en zich prima redde... Dus zolang dr niks gebeurde wilde ze graag zo door blijven gaan. (heeft wel zo'n kastje om dr nek in geval van nood) Ben bang dat de familie er nu wel druk achter gaat zetten, wel sneu hoor.. Moet je dat nog tegen iemands wil in doen, in de laatste jaren van dr leven? (ze is nu 96)

Hoe vindt mannetje het op school Nitro?

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de hele F06 clan en hun broertjes en zusjes er nu, een jaar later, uit zien!
Tijd voor een meeting dus.

Cees, dat is wel naar. Hoop dat ze snel opknapt. Knap hoor dat ze nog zo fit is op die leeftijd.

Tijd om naar school te racen, kijken hoe het met Tim gaat. Heeft al sinds vrijdag diarree en dus een rode reet. Huisarts wil pas eind van de week een afspraak als het dan nog niet over is.
Das niet zo fijn voor Tim.. Heb je nog wel sudocreme ofzo, mss verlicht dat iets.. Heeft ie dan nu wel een luier om, of redt ie het steeds wel naar de wc?

Krijg net bericht dat de beppe van hork weer achteruit gaat.. Vind het zo raar, zondag nog hele gesprekken met haar gehad, ook over dr leeftijd en hoeveel ze nog kon en dat het zo ineens om kan slaan.. Het leven is zo verrekte breekbaar eigenlijk..

De jongens zijn dr ook wel wat van onder de indruk, vooral Jes krijgt steeds meer besef van leven en dood..

Gister met jes wezen kijken bij voetbaltraining, leek m wel leuk. Moet alleen nog zien hoe ik dat ga regelen, ivm oppaskindje. Leuk hoor, al die sporten, maar tis wel steeds een organisatie!
Als ouders moet je wel kunnen plannen inderdaad.

Cees, naar van oma. Het gaat soms zo snel, blegh.

Tim is elke keer netjes op tijd. Alleen toen hij lag te slapen een keertje niet, dat vind ik niet zo gek. Hij wordt ook niet wakker van een nat bed. 's nachts heeft hij nog steeds een luier dus dat scheelde wel. Heb al bepanthen gesmeerd. Het lijkt nu ook wel beter te gaan. Sinds gisteren geen sapjes meer en geen melk. Wel rijstewafels/witbrood en licht verteerbaar avondeten. Hij is wel helemaal op eind van de dag. Moest vandaag eigenlijk nog een keer een extra zwemles maar heb gezegd dat we die volgende week wel doen. Dat wordt teveel voor deze week.

Morgen weer een keer melk proberen en als hij dan weer buikpijn en diarree krijgt dan wil ik direct een afspraak bij de huisarts.

Heb helemaal geen zin meer in werken, heb zin in niets doen, boekje op de bank, kids op bed.
Stil hier, zeg!! (maar ben zelf ook weinig geweest)...

Cees, wat naar van oma. Hoe is het nu met haar en hoe bevalt de robot?

Nic, hoe is het met Tim, ben je nog naar de huisarts geweest met hem??

Hier ook weinig zin in werken vandaag, maar dat komt meer omdat ik vannacht niet lekker heb geslapen. Hopen dat dat vannacht beter gaat . Verder gaat alles z'n gangetje, net als bij de rest volgens mij. Lekker druk en de dagen vliegen voorbij.. Nog even en het is weer december!!
Cees, hoe is het idd met oma?

Marlee, weer beter geslapen vannacht?

Met Tim gaat het weer goed. Ben vrijdag nog naar de huisarts geweest. Het leek eerst beter te gaan maar vrijdag was het alleen nog maar bruin water. in een half uur 5 keer zijn broek vies. Hij mocht toen immodium van de huisarts en er is een monster opgestuurd naar het ziekenhuis om op kweek te zetten. Morgen of vrijdag komt daar de uitslag van maar de diarree lijkt nu over na een pilletje immodium op vrijdag en zondag nog 1.

We hebben nog geen melk geprobeerd, vandaag heeft hij weer sap mee naar school dus ben benieuwd of hij daar nog last van heeft gehad.

Heb zelf nu wel sinds zondag last van mijn maag, steken rond het middenrif en ook rommelende darmen.

Tim had echt buikkrampen, bij hem zat het onder de navel en bij mij erboven dus weet niet of het hetzelfde is.

Gisteren ook mijn kop gestoten aan een kastdeurtje. Tim deed het deurtje van een bovenkastje open en ik stond er net gebukt onder. Hij zei nog: mama. nu even niet.... De rest heb ik niet gehoord want toen volgde de klap al van mijn hoofd tegen het deurtje. Had gisteren echt zo'n raar gevoel in mijn hoofd na het opstaan. Beetje zo'n gevoel van: die laatste borrel had ik moeten laten staan gisteravond

Tim was wel verdrietig, mama ik zei nog..

Lau, hoe is het bij jou? Wanneer wordt Nina geopereerd?

Dok, hoe gaat het met Lisa met de zindelijkheid? Ik kan je een week diarree aanraden. Tim heeft sindsdien steeds zijn broek droog. Als dat zo blijft deze week doen we vanavond vrijdag de luier maar eens uit.

Tieg, hoe gaat het met herinrichten? Schiet het al op?

Hebben jullie ook de egaliserende antirimpelcreme van ROC van buzzer gekregen? Over een paar weken moet ik weer een huidje als een tiener hebben volgens de berichten. De rimpels worden opgevuld. Ben benieuwd, gebruik het sinds zaterdag.

Heb nog steeds geen reacties gehad dat ik er zo stralend uitzie
Iedereen aan het genieten van het mooie weer?
Hallo dames, sorry hoor, beetje druk hier dus weinig tijd om te reageren. Ben zelf ziek geweest, dat wilde maar niet over gaan, waarschijnlijk ook omdat het op mijn werk te druk is om een paar dagen ziek thuis te blijven. Maargoed, dat is nu wel weer over gelukkig.

Nina is afgelopen donderdag geopereerd aan haar ogen, allemaal goed gegaan hoewel ik haar rechteroog nog niet echt recht vind staan. Donderdag hebben we een afspraak met de oogarts dus maar even afwachten wat hij er van zegt. Ze is vandaag wel gewoon weer naar school, dus dat gaat allemaal goed, kon haar echt niet meer thuishouden. Ze heeft verder geen last gehad van de narcose.

Nitro, ik heb de schoenen nog niet opgestuurd, ga ik woensdag in orde maken voor je. Staat je goede adres in de ak?

Ga eerst even wat werken nu, probeer later even uitgebreider te reageren.
Lau, fijn dat het goed gegaan is met Nina. Ben benieuwd wat de oogarts zegt. Wat M betreft, we zijn begin van de maand bij de oogarts geweest. Bij de "scheel" stand zoals M dat heeft opereren ze niet snel. Aangezien het met de bril bijna helemaal weg is (alleen als hij heel moe is trekt zijn oog weg). Ze proberen het met de bril zo veel mogelijk te corrigereren. Mocht dit niet meer lukken dan opereren ze dat laatste stukje, maar dat is waarschijnlijk bij hem niet nodig. Verder hebben ze aangegeven dat hij waarschijnlijk met 9 of 10 jaar al lenzen mag. M vindt het op dit moment namelijk helemaal niet leuk dat hij een bril heeft (niemand in zijn klas heeft een bril etc). Ik denk dat het wel overwaaid, maar dat zien we tegen die tijd wel weer.

En Nic, hoe bevalt de Roc creme? Ik heb hem ook en vind hem wel ok. Smeert lekker uit en ruikt ook goed. Eens zien of al die rimpels opgevuld worden (merk nu nog niet echt verschil ).

Druk op het werk en morgen ook nog een training dus weer een hele dag "verloren". Soms is het wel balen als je maar 3 dagen werkt, je mist dan meteen zoveel in een week aan werktijd. Nou ja, er komt vast wel weer een rustige periode (niet dus!!)
Lau, Nina dus al geopereerd. Afwachten dus wat de oogarts zegt. Vond ze het niet eng?

Het lijkt overal wel gek druk op het werk. Hier is het deze week wel even druk. Volgende week wordt het weer rustiger, onee, die week erna pas.

Marlee, lastig hoor als M de enige is met een bril. Zie bij Tim op school best veel kindjes met een bril, alleen bij hem in de klas al zeker 3. Als je de enige bent is het niet leuk. Heb zelf ook leiver lenzen maar kan ze niet meer verdragen helaas.

Roc creme bevalt goed, hij ruikt idd erg lekker, net of je bij een schoonheidssalon zit. Mis alleen de massage erbij

Zie ook nog geen verschil eigenlijk terwijl je direct resultaat zou moeten zien. Moet wel zeggen dat ik wel in de slechtste week van de maand ben begonnen wat betreft mijn huid.

Vind trouwens vooral het pompje erg handig.

Moet maar weer eens aan de slag, ben best moe. Krijg het op moment niet bijgeslapen. Vrijdag gaan we een weekendje weg, denk dat dat wel helpt.

Oja en Tim mag afzwemmen voor A en B! 9 oktober gaat hij op voor A en omdat B niet op dezelfde dag mag moet hij dan een paar weken later voor B. Als we dit weekend niet weg waren geweest had hij 2 en 9 okotber moeten afzwemmen. Hij gaat nu nog door voor C en dan stoppen we ermee.
ha ladies,

hier ook druk dus niet zo afwezig op t forum.

lau, fijn dat de operatie van nina al achter de rug is! was t spannend? hoe vond ze 't zelf?

adres in H. klopt nog.

Marlee, sneu dat M baalt van die bril. Hier in de klas ook wel meerder kindjes met, maar ik kan we voorstellen dat de enige zijn niet leuk is.

Wat knap van Tim, A en B tegelijkertijd, wow! Wij zijn hier niet eens begonnen.

Vorige week weer met mini bij de kno geweest en nu moet ze binnenkort voor buisjes in haar oren. Ben benieuwd of het dan snel beter gaat.
Hooi!

Nina al onder het mes, wat spannend zeg! Hopelijk trekt het oog nog wat bij en hoeft ze niet weer..

En hier ook geen kids met bril in de klas (of tenminste nooit opgevallen )

Super van Tim zeg! Hoe gaat t nu op school met de gekke woordjes? En hoe gaat t met jullie meis, minder driftig?

Buisjes kunnen een heel verschil maken, ben benieuwd!

Wat is het heerlijk weer hè, dat doet een mens goed! Heb er ontzettend moeite mee dat we opstaan in het donker en het om 20:00 ook al weer donker is..Eind oktober zelfs nog eerder, met klok verzetten.. Echt niks aan, vooral niet na zo'n k*t zomer.

Met oma gaat het boven verwachting goed, sterk mensje! Ze mag vandaag t ZH uit, maar omdat het verzorgingshuis vol is, gaat naar een andere, want ze durft nu toch niet meer op dr zelf. Dus hopelijk haalt ze haar doel nog = 97 worden!

Roomba bevalt zeer goed! :-) Heb m nu alleen in de woonkamer, hij gaat om 23:00 aan, dus volgende dat weer schoon vloertje! Vraag aan Sint de Scooba (dweilrobot), hopelijk is ie zo gul Alleen de hoekjes waar ie niet bij kan en de spinnenraggen, die moet ik nog wel zelf doen.

Nou ik ga maar in mijn uppie buiten zitten, kids spelen nu zo mooi in de kamer, die redden zich wel ff. En vlees voor goulash staat ook al op, dus ff half uurtje pauze!
Cees, fijn dat het goed gaat met oma. Wanneer wordt ze 97? Wat een leeftijd zeg!

Hoe is het met Jesse ondertussen, nog zo brutaal of is het weer over?

Tim doet het weer helemaal goed op school, was gelukkig maar 1 week.

Floor heeft nog haar driftige momenten maar weet er nu beter mee om te gaan. Ze heeft net weer de 2 driftige weken gehad. dan is ze ook echt 2 weken boos, moe, eet slecht. Nu is het weer over en lijkt ze ineens weer nog meer dingen te begrijpen. Nog 7 maanden en dan mag ze alweer naar school.

Nitro, hoop dat mini snel opknapt als de buisjes gezet zijn. Krijg je op korte termijn al bericht?

Nog 1 dagje werken en dan lekker een weekendje weg Moet alleen nog heel veel doen van tevoren, zoals altijd.

Ga vanavond nog even een mooie taart maken (poging doen teminste).
Hier een vreetbui, dus heb net cake gemaakt. En het lekkerste van de cake is het beslag, dus nu beetje misselijk..

Ow gelukkig maar een week! Maar wel jammer dat Floor er dan 2 weken in blijft "hangen".. Gaat zij naar de psz? Of alleen naar KDV?

Jes is nog steeds in die brutale fase. Blijf me verontschuldigen naar de vraagouders toe. Gisteren wilde een kindje niet uit de auto toen hij Jes zag.. Nou weet ik zelf dat dat kindje overdrijft, maar de moeder is er wel heel gevoelig voor, dus die heeft Jes al helemaal niet hoog meer...Maar toen een ander kindje die ook niet echt fan is van Jes werd opgehaald, gedroeg Jes zich netjes en daar heb ik mijn waardering later voor uitgesproken en dan zie ik aan dat koppie dat ie dat wel fijn vindt.

Tis voor ons zelf al heel vervelend dat ie zo brutaal is, maar tis al helemaal geen visitekaartje voor mijn werk, terwijl ik juist meer klantjes nodig heb..

En ook in het "openbaar" kunnen we hem niet meer aan. Strontvervelend doen, Sil uitdagen, gevolg dat Sil gaat janken, slecht luisteren, etc. Vd week ook in het ZH, nou dan zak ik door de grond.. We hebben op school een maatsch werkster, mss moet ik daar maar eens een afspraak mee maken..

Paar weken terug waren we ook ergens heen en Jes verveelde zich duidelijk en was dus weer lekker op dreef. Maar dr waren daar 2 oudere meiden bezig met een Nintendo DS en de jongens mochten meekijken. Toen waren ze dus een mooi poosje zoet. Moet mss maar eens op MP kijken naar iets soortgelijks, dan heeft ie wat afleiding.. Alleen niet pedagogisch verantwoord..

Mmmm het ruikt hier naar cake en de zon schijnt en ik hoor alleen maar de vogeltjes fluiten, verder complete stilte... Héérlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven