doorgeefvraag
dinsdag 5 februari 2008 om 17:24
dinsdag 5 februari 2008 om 21:24
quote:Lotte85 schreef op 05 februari 2008 @ 17:24:
[...]
Niet altijd, maar dat kan je teruglezen in me topic ' ik wil vaker seks' hahaha
Ben je weleens vreemdgegaan? Zo ja, waarom...
Ja, maar toen was ik nog een tiener en had nog niet zo lang een relatie. Niet dat dat een excuus is natuurlijk maar het was nog niet allemaal zo serieus.
In een serieuze relatie ben ik nog nooit vreemd gegaan, zou het ook echt never nooit doen.
Heb je wel eens een sexuele handeling verricht op een plek waar dat echt niet wenselijk was (sauna ofzo)
[...]
Niet altijd, maar dat kan je teruglezen in me topic ' ik wil vaker seks' hahaha
Ben je weleens vreemdgegaan? Zo ja, waarom...
Ja, maar toen was ik nog een tiener en had nog niet zo lang een relatie. Niet dat dat een excuus is natuurlijk maar het was nog niet allemaal zo serieus.
In een serieuze relatie ben ik nog nooit vreemd gegaan, zou het ook echt never nooit doen.
Heb je wel eens een sexuele handeling verricht op een plek waar dat echt niet wenselijk was (sauna ofzo)
woensdag 6 februari 2008 om 05:24
nee...hahhahaha...echt niet!! Vind het juist heerlijk dat ik zo open met man over sex kan praten, kan plagen en kan genieten van sex.....pfffffffff.
( dacht vandaag nog, na zijn laatste smsje, ik kan nu braaf of stout antwoorden..???........toch iets stouts..]
p.s denk nu niet gelijk aan iets extreems......
Ben jij weleens gewoon lekker stout ?
( dacht vandaag nog, na zijn laatste smsje, ik kan nu braaf of stout antwoorden..???........toch iets stouts..]
woensdag 6 februari 2008 om 07:13
quote:Tijgeroog schreef op 06 februari 2008 @ 05:24:
nee...hahhahaha...echt niet!! Vind het juist heerlijk dat ik zo open met man over sex kan praten, kan plagen en kan genieten van sex.....pfffffffff.
Stout, tja stout..Zo stout als de gelukkige huisvrouw* (HR) ben ik niet. Maar ik ben zeker eerder ondeugend stout, dan braaf
Ben je weleens betrapt tijdens het seksen?
Stout, tja stout..Zo stout als de gelukkige huisvrouw* (HR) ben ik niet. Maar ik ben zeker eerder ondeugend stout, dan braaf
Ben je weleens betrapt tijdens het seksen?
woensdag 6 februari 2008 om 13:12
Ja, ik zou het anders doen. Ik zou eerst volop de markt verkennen en zoveel mogelijk uitproberen en daarna pas toelaten dat ik op iemand verliefd wordt. Nu heb ik het gevoel dat ik zoveel gemist heb door vrij snel een relatie aan te gaan waarbij seks vrij snel degradeerde tot iets wat zo heel af en toe eens op het menu mag komen.
Wat is je recordaantal orgasmen die je op één avond/dag hebt gehad?
Wat is je recordaantal orgasmen die je op één avond/dag hebt gehad?