Best fuck ever.....
zaterdag 3 september 2011 om 11:52
Iedereen (of vrijwel iedereen) heeft sex, die dit vivaforum leest..
Maar soms springt er die ene gebeurtenis uit, die je altijd zal bijblijven.
Wanneer had jij je "best fuck ever".
Ik had dat een aantal jaar geleden, toen ik nog single was en via een chatsite een jongen ontmoette, waarmee ik onvergetelijke sex had. Hij was stoer, gespierd en heerlijk.
Een aantal keren heerlijke sex mee gehad.
Nu heb ik overigens ook niet te klagen, maar hij blijft me altijd bij.
En jij ? Wanneer had jij je "best fuck ever" ?.
Maar soms springt er die ene gebeurtenis uit, die je altijd zal bijblijven.
Wanneer had jij je "best fuck ever".
Ik had dat een aantal jaar geleden, toen ik nog single was en via een chatsite een jongen ontmoette, waarmee ik onvergetelijke sex had. Hij was stoer, gespierd en heerlijk.
Een aantal keren heerlijke sex mee gehad.
Nu heb ik overigens ook niet te klagen, maar hij blijft me altijd bij.
En jij ? Wanneer had jij je "best fuck ever" ?.
zaterdag 3 september 2011 om 11:56
zaterdag 3 september 2011 om 11:59
zaterdag 3 september 2011 om 12:10
vrijdag 9 september 2011 om 19:51
quote:Kier_V schreef op 03 september 2011 @ 13:35:
De beste fuck ever?
Dat zijn nog altijd de fucks geweest met de man waarbij ik op dát moment helemaal wappie van was.
Als je maar 1 goede fuck hebt om op terug te kijken, vind ik het eigenlijk een sneue ervaring...Ik kan ook niet kiezen. En de best fuck was zeker met mijn huidige partner. Hij heeft me soms zo in vervoering gebracht dat ik ervan moest huilen (ja, schaamtevol..) Echte liefde en sex samen = het beste wat ik me maar kan bedenken!
De beste fuck ever?
Dat zijn nog altijd de fucks geweest met de man waarbij ik op dát moment helemaal wappie van was.
Als je maar 1 goede fuck hebt om op terug te kijken, vind ik het eigenlijk een sneue ervaring...Ik kan ook niet kiezen. En de best fuck was zeker met mijn huidige partner. Hij heeft me soms zo in vervoering gebracht dat ik ervan moest huilen (ja, schaamtevol..) Echte liefde en sex samen = het beste wat ik me maar kan bedenken!
zaterdag 10 september 2011 om 22:13
dinsdag 13 september 2011 om 17:52
Het klinkt misschien vreemd maar de beste sex heb ik met een vildvreemde man.
Waar ik niets van af weet.....pure lust!
Ik was een paar jaar geleden aktief op sexdating site....daar heb ik echt de beste uurtjes vandaan gehaald.
Vreselijk veel meegemaakt, tot het zeer ranzige toe. Was echt een zalige periode.
Maar ja aan alles komt een eind.............nu volmaakt gelukkig met de vibrators en wil geen kerel meer in mijn bed hebben, zelf niet in mijn huis........Ben momenteel in een antiman periode.
Waar ik niets van af weet.....pure lust!
Ik was een paar jaar geleden aktief op sexdating site....daar heb ik echt de beste uurtjes vandaan gehaald.
Vreselijk veel meegemaakt, tot het zeer ranzige toe. Was echt een zalige periode.
Maar ja aan alles komt een eind.............nu volmaakt gelukkig met de vibrators en wil geen kerel meer in mijn bed hebben, zelf niet in mijn huis........Ben momenteel in een antiman periode.
dinsdag 13 september 2011 om 18:24
woensdag 14 september 2011 om 01:12