Best fuck ever.....

03-09-2011 11:52 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedereen (of vrijwel iedereen) heeft sex, die dit vivaforum leest..

Maar soms springt er die ene gebeurtenis uit, die je altijd zal bijblijven.

Wanneer had jij je "best fuck ever".

Ik had dat een aantal jaar geleden, toen ik nog single was en via een chatsite een jongen ontmoette, waarmee ik onvergetelijke sex had. Hij was stoer, gespierd en heerlijk.

Een aantal keren heerlijke sex mee gehad.

Nu heb ik overigens ook niet te klagen, maar hij blijft me altijd bij.

En jij ? Wanneer had jij je "best fuck ever" ?.
quote:froukje34 schreef op 03 september 2011 @ 11:52:

En jij ? Wanneer had jij je "best fuck ever" ?.

3 jaar, 5 maanden, 21 dagen en 3.15 uur geleden.

Tja, sommige dingen blijven je bij he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 03 september 2011 @ 11:56:

[...]

3 jaar, 5 maanden, 21 dagen en 3.15 uur geleden.

Tja, sommige dingen blijven je bij he?Ja, maar begin je dan te tellen vanaf de start van `the best fuck ever`, of vanaf het moment van klaarkomen?
quote:donderstraal schreef op 03 september 2011 @ 11:59:

[...]

Ja, maar begin je dan te tellen vanaf de start van `the best fuck ever`, of vanaf het moment van klaarkomen?Ik denk vanaf het moment dat ie zonder ontbijt de deur werd uitgebonjourd
7 jaar, 11 maanden en 1 week geleden...
quote:Nammma schreef op 03 september 2011 @ 12:13:

7 jaar, 11 maanden en 1 week geleden...Da`s weer bijna een (verjaar-) feestje Nammma!
ik heb em vastgehouden, ontbijt gegeven en ben em getrouwd! dus uh... 22 min geleden :D
De beste fuck ever?

Dat zijn nog altijd de fucks geweest met de man waarbij ik op dát moment helemaal wappie van was.

Als je maar 1 goede fuck hebt om op terug te kijken, vind ik het eigenlijk een sneue ervaring...
up
quote:froukje34 schreef op 09 september 2011 @ 08:33:

upWaarom?
quote:froukje34 schreef op 09 september 2011 @ 08:33:

fuck up
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Kier_V schreef op 03 september 2011 @ 13:35:

De beste fuck ever?

Dat zijn nog altijd de fucks geweest met de man waarbij ik op dát moment helemaal wappie van was.

Als je maar 1 goede fuck hebt om op terug te kijken, vind ik het eigenlijk een sneue ervaring...Ik kan ook niet kiezen. En de best fuck was zeker met mijn huidige partner. Hij heeft me soms zo in vervoering gebracht dat ik ervan moest huilen (ja, schaamtevol..) Echte liefde en sex samen = het beste wat ik me maar kan bedenken!
Ik heb er 3;

De eerste keer ooit dat ik klaarkwam met mijn toenmalige vriend.

De keren met mijn (eerste) scharrel, damn he was good!

En met een andere scharrel, kwam al haast klaar als ik 'm zag, wat een knapperd was dat!!

Mooi gespierd, stoer en goed in bed!
Whats up?
Het klinkt misschien vreemd maar de beste sex heb ik met een vildvreemde man.

Waar ik niets van af weet.....pure lust!

Ik was een paar jaar geleden aktief op sexdating site....daar heb ik echt de beste uurtjes vandaan gehaald.

Vreselijk veel meegemaakt, tot het zeer ranzige toe. Was echt een zalige periode.

Maar ja aan alles komt een eind.............nu volmaakt gelukkig met de vibrators en wil geen kerel meer in mijn bed hebben, zelf niet in mijn huis........Ben momenteel in een antiman periode.
't Is een beetje een vraag als "Wanneer at je je lekkerste appelpunt?" Als ik zin heb in een stuk appeltaart en ik geef eraan toe dan smaken ze - een enkele uitzondering daargelaten - eigenlijk altijd wel goed. Niet iets om een score van bij te houden
Zeker weten met mijn huidige vriend. Hopelijk mag ik er nog heel veel en heel lang van genieten!
Dat was de keer dat we onze dochter verwekt hebben. Zoveel fucks zijn er daarna niet meer gevolgd. Dus die herrinner ik me nog als de dag van gisteren.
quote:froukje34 schreef op 03 september 2011 @ 11:52:

Iedereen (of vrijwel iedereen) heeft sex, die dit vivaforum leest..

Maagd, totdat mij de eeuwige liefde wordt verklaard. En daarna alleen maar het missionarisstandje, totdat ik zwanger ben. Want seks is maar bah!
Zoals Lucky, zal het uiteindelijk zijn, dus.
Ik heb al het nodige achter de rug maar ik ga er van uit dat ik mijn best fuck ever nog voor de boeg heb. Ik kijk er nu al naar uit !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
ja maar dat weet je nog niet, dus heb je nu geen goeie seks?
Jawel hoor, niets te klagen. Maar ik vind het een leuke gedachte dat mijn best fuck ever nog voor me ligt en niet achter me. Liever verwachting dan nostalgie.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven