rare kennis
donderdag 15 september 2011 om 18:45
ik heb een vriend en is ooit opgenomen geweest ivm psychische klachten. hij heeft daar mensen leren kennen en daar gaat hij af en toe weleens heen.. hij heeft mij eens gevraagd of ik een keer mee ga daar op bezoek bij die kennis. nu twijfel ik..ik hoorde van hem verhalen dat hun erg alcoholverslaafden zijn en laatst die vrouw ruzie had met haar vriend en de schuur in de fik stak..dus nu twijfel ik of ik daar wel heen wil met hem..want dat ze eigenlijk niet deugen..wat zouden jullie doen?
donderdag 15 september 2011 om 18:47
donderdag 15 september 2011 om 18:52
donderdag 15 september 2011 om 18:52
Ben je bang dat ze jouw schuur ook in de fik komt zetten ofzo? Je kunt toch gewoon eens meegaan en kijken. Zijn ook gewoon mensen, misschien /wss vinden ze het leuk als ze je eens ontmoeten.
Als jouw vriend bijv veel over je heeft verteld en jouw steun (? Denk ik?) toen hij intern zat en die mensen ook, dan kun je misschien juist heel fijn met ze praten omdat ze de situatie kennen?
Als jouw vriend bijv veel over je heeft verteld en jouw steun (? Denk ik?) toen hij intern zat en die mensen ook, dan kun je misschien juist heel fijn met ze praten omdat ze de situatie kennen?
donderdag 15 september 2011 om 18:54
donderdag 15 september 2011 om 19:24
Smurfje! Dat is lang geleden!
Ben je al verhuisd meisje? Werk je nog waar je eerder werkte? Ga je nog steeds om met die man van toen?
Ik zou niet met die man mee gaan als ik jou was. Lieve schat, jij verdient beter! Geloof ons nou eens!
Ben je al verhuisd meisje? Werk je nog waar je eerder werkte? Ga je nog steeds om met die man van toen?
Ik zou niet met die man mee gaan als ik jou was. Lieve schat, jij verdient beter! Geloof ons nou eens!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
donderdag 15 september 2011 om 20:12
donderdag 15 september 2011 om 20:49
Ik hou best van een beetje geschift hoor, en ik wil best op bezoek bij gezellige geschifte mensen, ook als ze bier drinken (als ik dan ook maar een biertje krijg )
Maar een bezoek aan mensen die ruzie maken en schuren in de fik steken lijkt me niet gezellig en ook enigszins riskant, dus ik zou niet gaan. Niet omdat ik nou zo onevenwichtig ben of zo, maar gewoon omdat ik voor mijn plezier bij iemand op bezoek ga en niet voor mijn verdriet.
Maar een bezoek aan mensen die ruzie maken en schuren in de fik steken lijkt me niet gezellig en ook enigszins riskant, dus ik zou niet gaan. Niet omdat ik nou zo onevenwichtig ben of zo, maar gewoon omdat ik voor mijn plezier bij iemand op bezoek ga en niet voor mijn verdriet.