Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
dinsdag 5 februari 2008 om 21:02
dinsdag 5 februari 2008 om 21:52
quote:Xander68 schreef op 05 februari 2008 @ 14:37:
Sun, hoe "hoog" is je eisenpakket dan?
Naarmate je ouder gaat worden, en wat meerdere relaties achter de rug hebt, wordt je eisenlijstje "aangescherpt". Kortom, je weet wat je duidelijk wel of juist niet wil zien in een PK.
En ja, mannen zien het hoor als een vrouw niet lekker in haar vel zit....daar hebben wij een neus voor Maar dat zal andersom net zo zijn, lijkt me.
Eeej daar ben ik weer.
Mijn eisenpakket is vrij hoog (volgens vriendinnen). Maar ik vind ook dat ik best wel wat eisen mag stellen. En het gekke was dat mijn Ex prima aan die eisen voldeed (en nog steeds voldoet), dus het kan wel. Dus wat dat betreft ben ik alleen maar vasthoudender geworden voor wat betreft mijn eisen.
Tuurlijk hoef ik niet iemand die als twee druppels water lijkt op mijn Ex, beter is om niet te vergelijken, maar ik ga nu niet, doordat ik weer single ben er met de eerste de beste man die zich aandient, ervandoor.
Sun, hoe "hoog" is je eisenpakket dan?
Naarmate je ouder gaat worden, en wat meerdere relaties achter de rug hebt, wordt je eisenlijstje "aangescherpt". Kortom, je weet wat je duidelijk wel of juist niet wil zien in een PK.
En ja, mannen zien het hoor als een vrouw niet lekker in haar vel zit....daar hebben wij een neus voor Maar dat zal andersom net zo zijn, lijkt me.
Eeej daar ben ik weer.
Mijn eisenpakket is vrij hoog (volgens vriendinnen). Maar ik vind ook dat ik best wel wat eisen mag stellen. En het gekke was dat mijn Ex prima aan die eisen voldeed (en nog steeds voldoet), dus het kan wel. Dus wat dat betreft ben ik alleen maar vasthoudender geworden voor wat betreft mijn eisen.
Tuurlijk hoef ik niet iemand die als twee druppels water lijkt op mijn Ex, beter is om niet te vergelijken, maar ik ga nu niet, doordat ik weer single ben er met de eerste de beste man die zich aandient, ervandoor.
dinsdag 5 februari 2008 om 21:59
dinsdag 5 februari 2008 om 22:01
@Sun: op de site www.dagelijksegedachte.net kun je een inspiratiekaart trekken. Dat hebben wij dus net gedaan
dinsdag 5 februari 2008 om 22:11
quote:sunshineforever schreef op 05 februari 2008 @ 22:03:
Ah ik heb het gevonden. Mijn inspiratiekaart:
"U hebt toch niet uzelf in de steek gelaten?"
Wat moet ik hiermee? Ik dacht aan het gesprek van morgen met Ex. Hmm.
Hahahaha. ik dacht ook aan gesprek met ex.
We moeten wel nog ff flink doorposten als we hoger willen komen in de top 10
Ah ik heb het gevonden. Mijn inspiratiekaart:
"U hebt toch niet uzelf in de steek gelaten?"
Wat moet ik hiermee? Ik dacht aan het gesprek van morgen met Ex. Hmm.
Hahahaha. ik dacht ook aan gesprek met ex.
We moeten wel nog ff flink doorposten als we hoger willen komen in de top 10