Vanaf oktober 2010, kindervrij, deel 11!

14-09-2011 08:07 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 11 van ons groepje kindvrijen, hier op de kinderpijlerT.

We blijven ook nu weer doorgaan met slap ouwehoeren, serieuze aangelegenheden, het ondersteunen van elkaars ellende. Maar ook goede grappen en grollen mogen ook op deze plaats.

En let wel: elf is het gekkengetal.... Eindelijk een cijfer dat bij ons past

Wij slapen graag 's nachts door, willen gaan en staan waar we willen maar bovenal delen we de mening: we hebben geen oerdrang om ons te laten bevruchten. Hoe dat komt weten we ook niet. Wellicht aangeboren.

Maar iedereen is van harte welkom!

Voor de elfde keer zeg ik:

VANAF OKTOBER 2010, KINDVRIJ!

En voor de zekerheid laat ik deze ook nog staan:

Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindvrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.

Disclaimer copyright Artemission.(ere wie ere toekomt)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:roosje4 schreef op 16 september 2011 @ 10:56:

@Vien, ik moet altijd zo om je lachen. Ik noem je altijd liefdevol, in mezelf dan, ach, daar komt onze spuit 11 weer aan:)
quote:viennas schreef op 16 september 2011 @ 09:40:

Verkeerde quote Iebs?Hou op, ik ben zo wazig als de pest. Het is niet het eerste wat fout gaat vandaag.
@Iris: Sterkte met je kat. Gelukkig mag hij weer naar huis, maar het is altijd zo'n dure grap. Katten en auto's zijn wat dat betreft leuk, maar wel duur.

@Gier: Ik duim voor loopgips vanmiddag.

@Viennas: Is het nog steeds zo druk op je werk?
Kinderen kunnen heel goed in kooitjes, op ongeveer 58 seconden in het filmpje.

http://www.youtube.com/watch?v=PvioT04iQV4

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Iebs, nog steeds druk hier. Alhoewel ik vandaag een beetje aan het lummelen ben.
Gelukkig is het alweer bijna lunchtijd...daarna ga ik echt weer aan de bak.
quote:viennas schreef op 16 september 2011 @ 10:45:

Oh, de kat had last van verstopping. Ik dacht dat ie verstopt zat, dus dat je niet wist waar hij was. Snapte het al niet helemaal.Dat had ik ook!
quote:viennas schreef op 16 september 2011 @ 10:45:

Oh, de kat had last van verstopping. Ik dacht dat ie verstopt zat, dus dat je niet wist waar hij was. Snapte het al niet helemaal. ja joh er kwam vannacht 3 man aan te pas om hem te zoeken!
quote:Confiture schreef op 16 september 2011 @ 12:14:

[...]

Dat had ik ook!Oeps en ik maar denken dat ik verbaal zo sterk ben, haha.
quote:iris1969 schreef op 16 september 2011 @ 15:03:

[...]

ja joh er kwam vannacht 3 man aan te pas om hem te zoeken!

Ja. Ik dacht nog bij mezelf dat je niet helemaal goed wijs was, als dat beest zich lekker wil verstoppen laat hem dan.

En daarna dacht ik dat je misschien bedoelde dat ie ergens in vast zat. Dat vond ik al veel logischer. Maar een verstopping, die was niet in me opgekomen.
quote:snoesje666 schreef op 16 september 2011 @ 11:24:

Kinderen kunnen heel goed in kooitjes, op ongeveer 58 seconden in het filmpje.

http://www.youtube.com/watch?v=PvioT04iQV4

[afbeelding]

Fris en fruitig clipje trouwens en om een of andere reden kan ik stoer en cool in het Duits toch niet helemaal serieus nemen .
quote:viennas schreef op 16 september 2011 @ 15:06:

[...]

Ja. Ik dacht nog bij mezelf dat je niet helemaal goed wijs was, als dat beest zich lekker wil verstoppen laat hem dan.

En daarna dacht ik dat je misschien bedoelde dat ie ergens in vast zat. Dat vond ik al veel logischer. Maar een verstopping, die was niet in me opgekomen.Haha, nu ik mijn post teruglees zie ik dat ik inderdaad overkom als een bezeten kattenbaasje .
Heb net eensch het eerste topic van ons doorgelezen. Mijn god, wat een toestanden maakten we daar mee zeg! Pfoe, ben blij dat het allemaal een stuk rustiger is geworden!

Wat gaan we vanavond eten? Ik maak een hartige taart met mexicaanse groenten en tonijn en een simpele sla erbij...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Macaroni!

Nu al zin in!
Een spruitjesschotel. Men neme een zakje krielaardappeltjes en een zak diepvriesspruitjes. Deze laatste kort voorkoken, krieltjes voorbakken en tenslotte de zaak in een wok mikken om verder te roerbakken. Ik maak het dan af met een mosterd-dille dressing.

Erbij een burger van tartaar (zelf gekruid met van alles en nog wat) uit de grillpan.
Broccoli, gebakken krieltjes en gekruide kipkluifjes. En ik heb nog yoghurt-kersenijs.
Iebs, gisteren heb ik de spruiten-stoofvleesschotel gemaakt.

Vandaag ga ik naar een goede Indo hier op de hoek. Dat is lang, lang geleden. Stom, want het is er heerlijk.
Ik heb loopgips!!! Ik mag er alleen op staan/lopen met krukken.Dus zonder krukken nog niet. En mijn been ziet er niet uit! Haargroei van hier tot en met Tokio en al mijn spieren zijn weg. Heel raar om te zien.

Eten hoeven wij niet meer. Net in de stad een lekkere wrap met gerookte zalm en kruidenkaas gegeten.
Gier, wat fijn voor je!!

Haha, je hebt nu zeker zo'n dun beentje. Ik ken het, ik had geen kuiten meer na drie jaar, twee stokjes onder mijn knieëen. Maar ook dat trekt weer bij hoor.
Ja ik heb nu echt zo'n spillebeen Ik ga mij zometeen eerst douchen even alle haren wegscheren. Dit gips zit tot 10 cm boven mijn enkel en gelukkig niet meer tot aan mijn knie. Over 2 weken moet ik weer terug komen voor foto. En dan hoop ik dat het gips eraf mag.
quote:gierzwaluw33 schreef op 16 september 2011 @ 17:45:

Ik heb loopgips!!! Ik mag er alleen op staan/lopen met krukken.

Fijn Gier. Nog wel oppassen met je spillebeen, hoor!
Zo mijn kat is weer thuis en hij zit in de badkamer, omdat hij met katheter in anders het hele huis onderplast. Hij heeft een kap om en omdat hij maar 1 oog heeft kan hij zich niet meer oriënteren en werd hij vervolgens helemaal wild, het arme beest . Nu is hij eindelijk weer wat gekalmeerd.
quote:iris1969 schreef op 16 september 2011 @ 19:07:

Zo mijn kat is weer thuis en hij zit in de badkamer, omdat hij met katheter in anders het hele huis onderplast. Hij heeft een kap om en omdat hij maar 1 oog heeft kan hij zich niet meer oriënteren en werd hij vervolgens helemaal wild, het arme beest . Nu is hij eindelijk weer wat gekalmeerd.Hé, dat is naar Iris.
Sterkte met die zieke kat Iris

Gierzwaluw: fijn dat je loopgips gekregen hebt. Hoelang zit je nu al ingegipst in totaal??

Ik gooi zo een pizza in de oven. Lekker makkelijk.
Snjókorn falla, á allt og alla
Gier wat fijn dat je nu loop gips hebt!

Hasse: ik heb net worteltjes, gepofte aardappel met yoghurtsaus en een gehakt cordon bleu op. Lekkah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven