Vanaf oktober 2010, kindervrij, deel 11!

14-09-2011 08:07 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 11 van ons groepje kindvrijen, hier op de kinderpijlerT.



We blijven ook nu weer doorgaan met slap ouwehoeren, serieuze aangelegenheden, het ondersteunen van elkaars ellende. Maar ook goede grappen en grollen mogen ook op deze plaats.



En let wel: elf is het gekkengetal.... Eindelijk een cijfer dat bij ons past



Wij slapen graag 's nachts door, willen gaan en staan waar we willen maar bovenal delen we de mening: we hebben geen oerdrang om ons te laten bevruchten. Hoe dat komt weten we ook niet. Wellicht aangeboren.



Maar iedereen is van harte welkom!



Voor de elfde keer zeg ik:



VANAF OKTOBER 2010, KINDVRIJ!



En voor de zekerheid laat ik deze ook nog staan:

Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindvrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.

Disclaimer copyright Artemission.(ere wie ere toekomt)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
@Kus: Is het gelukt met de wasmachine?



@Magdalan: Heb je Magdaman naar buiten kunnen schoppen? Geldsores suck. Ik ben ook aan het budgetteren, want we staan wat rood en dat wil ik niet.



@Roos: Je bent toch niet te veel verbrand?



Ik heb trouwens een piepstem, dus jullie kunnen me compleet van tafel brullen.
Iebs, je hebt mail van mij.



Ik lees dat confi jarig is, gefeliciteerd!
Zo, toch niet gewandeld. Wel al mijn kruiden geplukt en klaar gemaakt om te drogen voordat het weer te slecht werd.
Om alvast te wennen aan mijn stem, haha!



Nu jullie:

http://vocaroo.com/



Ik herken je bijna niet met je nieuwe ava Demi.
Hi Iris, wat leuk! Mooie stem heb jij.



Helaas ben ik ziek en schrijf niet veel, maar lees wel!
Geweldige Ava Demis, tres chique!



Wie is het? Louise Brooks?
Alle reacties Link kopieren
Confiture: gefeliciteerd met je verjaardag. Die bokkepootjestaart zag er heerlijk uit!! *notitie aan zichzelf; bokkepootjes mee terug nemen uit NL*



Gierzwaluw: beterschap.



in navolging van Iris
Snjókorn falla, á allt og alla
Wat leuk je te horen Snjokorn!
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 15 september 2011 @ 20:17:

Wat leuk je te horen Snjokorn!



Dank je, dat geldt ook voor jou trouwens. Dat is trouwens les 1 van de cursus ijslands voor beginners



Himalaya: heb je nog (levende) walvissen gezien in Húsavík???
Snjókorn falla, á allt og alla
Mooi plaatje voor onze volgende OP (met baby is kooitje haha):



Alle reacties Link kopieren
Goedenavond allemaal!



Wat een leed hoor ik weer... voor iedereen die dat nodig heeft.



Confi: hieperdepieper! Ik heb een overheerlijk stuk mudcake (kleffe warme chococake op je verjaardag genomen!



Het whalewatchen was fantastisch! We hebben 4 bultruggen gezien, niet ver van de boot (eentje op een meter of 15), de nodige minky whales (hoe heten die dingen in het NL?) en nog een paar kleine dolfijnsoorten, maar verder weg.

Ik heb mooie foto's kunnen maken, maar niet met de iphone dus die komen t.z.t. in het foto-album.



Het Icelandic Phallus Museum (waar ze phallussen van allerlei zoogdieren hebben die op IJsland voorkomen, inclusief homo sapiens) was helaas al gesloten..



We zitten nu in een plek die de reisgids omschrijft als 'je hebt hier geen reden om te stoppen, de foeilelijke kerk kun je ook al vanaf de ringweg zien...'. (Snjo: Blondulus ofzo) Maar de volgende plek om te overnachten was te ver weg om door te rijden.



We zitten nu in het lokale ietat gedateerde Fawlty Towers hotel, waar we de enige gasten zijn. De eigenaar moest gebeld worden en leek op Catweazle. En het verbaast ons niks als Jack Nickelson met zijn bijl langs komt vannacht...

Zo'n hotel dus.

Mocht het echt zo zijn: het was leuk jullie te kennen..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Morgen de laatste dag in Reykjavik en zaterdag ochtend vroeg naar huis. Het lijkt alsof we veel langer dan een week zijn weggeweest, maar dat komt natuurlijk omdat we zoveel hebben gedaan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
@Nien: leuk om je op facebook te zien.Ik had me jou ook heel anders voorgesteld, net als bijna iedereen hier...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
@Hima: Ik moet vaak lachen om je schrijfsels. Welterusten in ieder geval. Ik wens je een ongestoorde nachtrust, zonder Jack Nicholson.
Alle reacties Link kopieren
Himalaya: zijn jullie nog naar het kersthuisje geweest??



Het dorpje heet Blönduós (Blöndu = vervoeging van Blanda = naam van een riviertje en ós = delta) dé beruchte plaats waar je vooral niet te hard moet rijden.



Als jullie voor de tunnel kiezen i.p.v. Hvalfjörður rond te rijden dan kan ik je vertellen dat er in de tunnel 2 (!!) camera's staan/hangen.. (max. snelheid 70 km/uur).



Slaap lekker
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
Yep Snjo, ook nog even in het kersthuisje geweest en een hanger voor in de internationale kerstboom thuis gekocht



Blondje rijdt zeker niet te hard in Blondu nogwat, dat heb je goed ingeprent.

En we willen morgen betijds in Reykjavik zijn, dus doen de snelle weg, maar in de tunnel niet harder dan 70. Dank u!



Ik voel me trouwens wel de enige muts die zich aan de snelheid houdt hoor... Ik word iedere keer ingehaald door de locals. En die kastjes met een zonnepaneel, is dat een 'flitspaal'? Of doet alleen de lokale pliesie met een lasergun af en toe controleren?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 15 september 2011 @ 22:49:

We zitten nu in het lokale ietat gedateerde Fawlty Towers hotel, waar we de enige gasten zijn. De eigenaar moest gebeld worden en leek op Catweazle. En het verbaast ons niks als Jack Nickelson met zijn bijl langs komt vannacht...

Zo'n hotel dus.

Mocht het echt zo zijn: het was leuk jullie te kennen.. ik zie het helemaal voor me, een soort Shining gecombineerd met Fawlty Towers.
Alle reacties Link kopieren
Lokale tuut staat met lasergun en auto verdekt opgesteld aan de rand van de weg . De flitspalen hier hebben géén zonnepanelen, zijn échte, normale flitspalen. Er staat er ook een in het "winderige gebied" en op een aantal kruispunten (met verkeerslichten) in Reykjavík staan er ook een paar...



*vrektip: ik zou in Borganes tanken als ik jou was, daar is de benzine over het algemeen net wat goedkoper dan in Reykjavík.



Ik ben zelf een keertje gepakt (vlak bij Góðafoss) toen ik 111 reed (60 knopen klinkt leuker en minder hard toch??) .Was niet zo grappig (maar de boetes zijn een stuk hoger geworden dus kijk ik nu wel 2 x uit.
Snjókorn falla, á allt og alla
Goede morgen allemaal.



Ik vertrek maar weer eens richting mijn werk. Mag ook het hele weekend en heb eigenlijk helemaal geen zin. Nou ja.
Goedemorgen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Iba is je schoonmoeder weer thuis of moest ze in het zkh blijven?



Ik heb gelukkig weekend en ik ga op jacht naar vacatures.

Ik houd het eig niet meer uit op m'n werk. Het is logisch dat voor collega's het werk en leven gewoon doorgaat, de bezuinigingen treffen hen niet, 'tuurlijk zijn ze vrolijk en maken plezier, maar ik houd me wat afzijdig. In de projectgroepen die ik leid maken we afspraken voor 2012 alsof er niets aan de hand is. Ik vind het nl te vroeg om allerlei externen al op de hoogte te brengen want ik wil niemand vroegtijdig demotiveren. Als ik echt wegga is het nog vroeg genoeg om dat aan te kondigen. Maar dat maakt het wel een bizarre situatie.
Ze is weer mee naar huis gegaan Wereldmeid. Maar je ziet steeds meer achteruitgang. Ze kon nu het stuk van auto naar huiskamer niet eens meer in één keer lopen. De vorige keer dat ze thuis kwam uit het ziekenhuis lukte dat nog wel.



Ik herken wat je zegt over zelf al weten dat een organisatie op de schop gaat en om je heen weten de mensen van niets. Heb het zelf ook gehad in mijn voorlaatste baan. Ik heb er bijna 10 jaar gewerkt en op het einde wist ik al dat we zouden stoppen, maar de mensen in de projectgroepen waar ik in mee draaide wisten van niets.



Succes met solliciteren. Ik hoop dat er op jouw terrein wat meer vacatures zijn dan op de mijne en dat de markt wat beter is. Hier zijn er te veel mensen op zoek naar werk.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Iba. Collega's van mijn afdeling weten wel dat ik eruit moet, deze week heeft afd. hoofd het aangekondigd in het teamoverleg. Naderhand heb ik slechts een enkele reactie gehad. Mss is de rest gewoon blij dat zij de dans ontspringen.



Ik heb net gereageerd op het topic 'Wie moet er nog meer wachten op partner/vriend' op de pijler Zwanger. Ik had het topic al eens eerder zien staan bij de laatste 10. Het gaat over vrouwen die hun partner willen overhalen / pushen kinderen te krijgen en toen ik las dat iemand er over dacht om 'per ongeluk expres' zwanger te raken moest ik even reageren.
Vervelend dat jij ook werkeloos wordt Wereldmeid. Bedoel, het thuiszitten is wel leuk, maar ooit moet er weer 'n inkomen komen wanneer het met die staatsloterij niet lukt. Ik heb volgende week afspraak met 't uwv, ga ik eindelijk m'n geld incasseren van de afgelopen maanden (heb al sinds begin april geen geld meer gehad)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven