weer bezig
vrijdag 16 september 2011 om 17:46
ik heb het erg moeilijk en twijfel nog steeds. vandaag was hij weer bezig.. hij smste gister niet terug en vanmorgen op het werk zei hij..ja je weet dat ik er niet van gediend ben van het zoveel smsen en ik haal dus gekke dingen in mn hoofd. ik zei recht in zijn gezicht.je wilt een beurt en mn naaktfoto,s en niet smsen of bellen? het is goed met jou! en ik liep weg.. later kwam ik hem weer tegen en ik zei niks meer tegen hem en zei hij doe je nog steeds zo raar? ja dus! en liep hij weg. nu ben ik van plan vandaag niks van me te laten horen via sms..maar ik heb daar zo,n moeite mee
vrijdag 16 september 2011 om 17:51
vrijdag 16 september 2011 om 17:56
Ik begrijp niet helemaal (lees: helemaal niet) waar je OP over gaat. Wellicht is het handiger er een samenhangend verhaal van te maken en een duidelijke vraag te stellen.
Maar ik begrijp van anderen hier dat je al eerder iets dergelijks gevraagd hebt. Wat denk je met dit topic dan te bereiken? Zou het iets toevoegen? Probeer het eerst voor jezelf eens op een rijtje te krijgen.
Succes.
Maar ik begrijp van anderen hier dat je al eerder iets dergelijks gevraagd hebt. Wat denk je met dit topic dan te bereiken? Zou het iets toevoegen? Probeer het eerst voor jezelf eens op een rijtje te krijgen.
vrijdag 16 september 2011 om 17:59
quote:Djin schreef op 16 september 2011 @ 17:57:
En nou niet bellen, appen, mailen, pingen, pongen en pangen. Volhouden dit. En als hij je weer gebruikt, geen topic openen. Je bent al duizenden malen gewaarschuwd!
En nou niet bellen, appen, mailen, pingen, pongen en pangen. Volhouden dit. En als hij je weer gebruikt, geen topic openen. Je bent al duizenden malen gewaarschuwd!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 16 september 2011 om 18:02