Peuter humor, schattig en schaamteloos

04-03-2008 19:10 2672 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is hier al eerder een dergelijke topic geweest, maar ik heb wel weer zin om leuke anekdotes (jemig, hoe schrijf je dat?) te lezen over onze oogappeltjes.



Mijn zoontje wordt volgende maand 4 en is sinds een paar dagen zindelijk. Eerst met plassen, maar nu ook met poepen.

Vandaag bij het boodschappen doen, loopt hij naar zijn favoriete winkelmeisje toe, trekt enthousiast midden in de winkel zijn broek naar beneden en roept uit: KIJK, IK HEB GEEN LUIER MEER AAN.

Tja.... toen kon je me even weggooien. Heb hem toch maar even ingefluisterd dat dit nou net niet de bedoeling was.
Alle reacties Link kopieren
Oeps, voor het eerst in het forum een smiley gebruikt.

Kopieeren en plakken. Maar helaas verkeerd plekkie.

Je kon me weggooien...... nou, daar dus.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje is 4 en heeft de dvd van De Leeuwenkoning. Daar komt een liedje in voor: hakuna matata. Dat zingt hij altijd uit volle borst mee, maar dan hoe hij hem verstaat..De koe is mijn mama!
Alle reacties Link kopieren
Kitty is net 5 geworden dit weekend en ik kan een boek vullen met haar uitspraken. En dat doe ik dus ook, ik hou alles bij.



Vanmiddag hagelde het hier. "Kijk mam! Het regent piepschuim!"



Poosje terug was ik mijn fietssleutel kwijt, dus ik naar huis gelopen om kind van school te halen en mijn reservesleutel. Komen we bij huis, zegt ze "Gaan we op de fiets?" "Nee Kitty, die staat nog op mamma's werk, die moeten we halen." Geeft niet mam. Dan nemen we toch gewoon mijn fiets!".......
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Geweldig dames! Mijn zoontje is 13 maanden en nog niet 'on speaking terms', maar denk dat ik hier wel ff regelmatig kom kijken. Errug grappig om te lezen!!
Alle reacties Link kopieren
Zoon net drie jaar:

"mama waarom heb jij stekels op je benen?"
Alle reacties Link kopieren
dochter net 3 jaar, mama, je hebt een vachtje op je vagina groeien... :) Dus.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter (3 jaar) had pas haar naakte barbie mee naar de supermarkt. De vrouw bij de kassa zegt, wat een mooie barbie, heeft ze het niet koud zonder kleren aan? Zegt mijn dochter nee hoor, daarna wijst ze op de borsten van barbie en zegt, Barbie heeft hele grote, ik niet maar mama... die heeft ook héle grote
Alle reacties Link kopieren
Nog 1tje..Mijn zoontje, slechte eter, vanavond aan tafel:

Mama, het eten is zo lekker, dat ik niet meer hoef!
Alle reacties Link kopieren
pomodori schreef op 04 maart 2008 @ 19:16:

Mijn zoontje is 4 en heeft de dvd van De Leeuwenkoning. Daar komt een liedje in voor: hakuna matata. Dat zingt hij altijd uit volle borst mee, maar dan hoe hij hem verstaat..De koe is mijn mama!
X-D
zoon is 2 en kan er ook al wat van! Wat me zo direct te binnenschiet



na een feestdag op de creche: "mama, wij hebben bij de jufjes koffertjes em goedesuiker gegeten!"



papa had last van zijn keel, zoonlief: "mama, heb je ook een lastige keel?"
of, toen we samen onder de douche stonden: "mama heeft niet een pio! Moeten wij die zoeken?"
Silvy schreef op 04 maart 2008 @ 19:51:

Mijn dochter had pas haar naakte barbie mee naar de supermarkt. De vrouw bij de kassa zegt, wat een mooie barbie, heeft ze het niet koud zonder kleren aan? Zegt mijn dochter nee hoor, daarna wijst ze op de borsten van barbie en zegt, Barbie heeft hele grote, ik niet maar mama... die heeft ook héle grote
onze dochter (we hadden het ook over borsten): Opa heeft ook borsten!! (inderdaad, maar of ie dat nou graag wil horen weet ik niet X-D)
Ik zeg altijd tegen zoon als hij wil dat ik ergens ga zitten terwijl het niet past (denk aan loopauto, fietsstoeltje etc.) 'dat past niet want ik heb te dikke billen.

Natuurlijk was te verwachten dat toen we op de tram zaten te wachten en een dikke mevrouw naast ons wilde gaan zitten hij zou zeggen: "dat past niet, veel te dikke billen!"



Tijdens zijn slaapje de kerstboom neergezet, toen hij werd zouden we hem versieren. Toen hij ale slingers zag maakte hij een sprongetje en zei: oooohhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! Allemaal slingers!!! ... (eigen naam) is jarig!"
Zoon van 3:

'Mam, waarom plas jij zittend?'

'Omdat ik geen piemel heb.'

'Geeft niet hoor. Je moet er een beetje water op doen, dan gaat hij wel groeien.'
Buurmeisje van vijf (in mijn voorkindse tijdperk)

* Waar is jouw baby ??

- Die heb ik toch nog niet ?

* Maar waarom heb jij dan borstjes ?

Haar mama was nl. zo plat als een dubbeltje, en kreeg alleen een beetje borstvorming als ze borstvoeding gaf.





Moppekind wil geen "plasstickers" en "plascadeaus" meer krijgen, mooi denken wij, zijn we van het geklier af.

"Nee, mama en papa,eigenlijk heten het "droogstickers" en "droogcadeaus"." En DIE wil hij nog wel.
Alle reacties Link kopieren
We kwamen eens een vrouw in een burqa tegen.

Zegt dochter van toen 3 jaar: Kijk mama een spook!



Zoonlief had een jaar later dezelfde ervaring, maar toen was het net kerst geweest.

Hij zei: ' Kijk, mama, die mevrouw lijkt op Maria"
Alle reacties Link kopieren
Over dikke billen: mijn zoontje van bijna vier werd door mij van de creche gehaald. Een andere moeder kwam de trap oplopen op weg naar de peutergroep. Mijn zoontje roept al wijzend: 'Zo hee mama! Dat is nog eens een dikke moeder!' :-$
Alle reacties Link kopieren
Super, zo snel al hele leuke reakties.



Normaal gesproken gaat papa met het ventje douchen, zaterdag hadden we de rollen even omgedraait.

Verbaasde blik: mama, waar is nou jouw piepie??

Stond even met een mond vol tanden, maar toen even opvoedkundig: jongens hebben een piep, en meisjes hebben een... euh.. euh... meisjes hebben geen piep. Zoonlief op handen en voeten zittend en naar boven kijkend: moet ik even zoeken...
Niet zo heel grappig maar stiekem ook wel.

Mijn nichtje van 4 zag een begrafenisstoet en roept: Kijk tante Suikervrij,

de avondvierdaagse!
Alle reacties Link kopieren
borodini schreef op 04 maart 2008 @ 19:49:

dochter net 3 jaar, mama, je hebt een vachtje op je vagina groeien... :) Dus.
Mijn zoon zei na de vakantie, toen ik de boel niet zo bijgehouden had, al wijzend: "Hé mama, een beertje!"
Alle reacties Link kopieren
En als mijn zoon een leeuw op tv ziet dan roept hij sinds kort steeds: Kijk mama, Paul de Leeuw!
Alle reacties Link kopieren
Toen ik met carnaval met zoonlief (bijna 3 en verkleed en geschminkt als piraat) naar het kdv liep waaide het nogal. Hij kijkt me verschrikt aan en zegt: Mama, dadelijk waait mijn schmink eraf! X-D
ik ben 10 weken geleden bevallen en bv geven maakt toch wel indruk op een peuter van 2,5!



Een poos geleden had ik boodschappen gedaan en nieuwsgierig als ie is (zijn er snoepjes gekocht) staat ie daar graag bovenop. Dus bij alles wat is dat? wat is dat? Toen ik een pak melk uitpakte, wat is dat? Dus ik zeg dat is melk, dat ken je toch wel. "oh" "kan mama in borsten doen he"
Alle reacties Link kopieren
Poezewoes schreef op 04 maart 2008 @ 19:23:

Kitty is net 5 geworden dit weekend en ik kan een boek vullen met haar uitspraken. En dat doe ik dus ook, ik hou alles bij.



Wat leuk!! Dat ga ik onthouden voor als ik zelf een kindje heb! Lijkt me echt leuk om later terug te lezen :)





Elyane schreef op 04 maart 2008 @ 20:17:

We kwamen eens een vrouw in een burqa tegen.

Zegt dochter van toen 3 jaar: Kijk mama een spook!
Haha die vond ik erg grappig! :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven