Lezen
alle pijlers
Boekenclub in Utrecht gezocht
donderdag 4 september 2014 om 10:05
Hoi meiden!
Ik (v, 30) woon nog niet zo lang in Utrecht en zou het leuk vinden om hier nieuwe mensen te leren kennen. Omdat ik een echte boekenliefhebber ben, lijkt het me ideaal om dit te doen via een boekenclub/leesclub.
Zijn er clubs die nog nieuwe leden zoeken? Of misschien zo'n er wel meer meiden die net als ik op zoek zijn en kunnen we zelf een boekenclub beginnen.
Ik ben heel benieuwd!
Ik (v, 30) woon nog niet zo lang in Utrecht en zou het leuk vinden om hier nieuwe mensen te leren kennen. Omdat ik een echte boekenliefhebber ben, lijkt het me ideaal om dit te doen via een boekenclub/leesclub.
Zijn er clubs die nog nieuwe leden zoeken? Of misschien zo'n er wel meer meiden die net als ik op zoek zijn en kunnen we zelf een boekenclub beginnen.
Ik ben heel benieuwd!
zondag 7 september 2014 om 10:00
Hee Linet!
Ik, ook 30, woon sinds kort in Maarssen. Graag wil ik ook nieuwe mensen leren kennen in omgeving Utrecht.
Ben ook dol op lezen en heb ook al gedacht aan een soort boekenclub. In combinatie met een hapje en een lekker wijntje .
Als we meer meiden kunnen vinden, kunnen we zelf iets beginnen.
Groetjes Mariska
Ik, ook 30, woon sinds kort in Maarssen. Graag wil ik ook nieuwe mensen leren kennen in omgeving Utrecht.
Ben ook dol op lezen en heb ook al gedacht aan een soort boekenclub. In combinatie met een hapje en een lekker wijntje .
Als we meer meiden kunnen vinden, kunnen we zelf iets beginnen.
Groetjes Mariska
woensdag 10 september 2014 om 19:38
donderdag 11 september 2014 om 14:27
Hoi Jil,
Dank je voor je berichtje! Zou je mij een privébericht kunnen sturen of anders hier een e-mailadres neer kunnen zetten? Ik wil je graafg toevoegen aan de mails die ik nu met de andere dames aan het sturen ben. We zijn nu met zn drieën en zouden willen starten vanaf 5 leden. Hoop wat van je te horen!
Zelfde geldt overigens ook nog steeds voor Mariska!
Dank je voor je berichtje! Zou je mij een privébericht kunnen sturen of anders hier een e-mailadres neer kunnen zetten? Ik wil je graafg toevoegen aan de mails die ik nu met de andere dames aan het sturen ben. We zijn nu met zn drieën en zouden willen starten vanaf 5 leden. Hoop wat van je te horen!
Zelfde geldt overigens ook nog steeds voor Mariska!
donderdag 11 september 2014 om 19:23
donderdag 11 september 2014 om 21:00
vrijdag 12 september 2014 om 20:03
Ga maar mee oorlog voeren, Nederland, VS,
Voor vrede, tegn oorlog,
Oorlog,voeren....
Genaamd vredes missies...
Met als reden: er zit nikd anders op
Lever wapens, lever munitie, lever militairen
En blijf beweren.... Wij zijn voor vreden.
Zij geloven jou
Zij geloven jullie
Nog steeds, altijd, nog steeds
Voor vrede, tegn oorlog,
Oorlog,voeren....
Genaamd vredes missies...
Met als reden: er zit nikd anders op
Lever wapens, lever munitie, lever militairen
En blijf beweren.... Wij zijn voor vreden.
Zij geloven jou
Zij geloven jullie
Nog steeds, altijd, nog steeds
zaterdag 27 september 2014 om 07:37
maandag 6 oktober 2014 om 09:21
Hoi Linda en Esther (die ook heeft gereageerd).
Bedankt voor jullie berichtjes. Ik was op vakantie dus vandaar mijn late reactie! Ik heb jullie net een berichtje teruggestuurd.
Voor andere dames die nog willen reageren: er hebben echt veel meiden gereageerd, wat echt super is. We hebben binnenkort een eerste keer afgesproken en hebben nu even genoeg animo.
Bedankt voor jullie berichtjes. Ik was op vakantie dus vandaar mijn late reactie! Ik heb jullie net een berichtje teruggestuurd.
Voor andere dames die nog willen reageren: er hebben echt veel meiden gereageerd, wat echt super is. We hebben binnenkort een eerste keer afgesproken en hebben nu even genoeg animo.