Geld & Recht alle pijlers

Ziggo opzeggen, alternatief?

27-07-2016 10:28 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al 2,5 jaar een abonnement bij Ziggo met internet en tv. Ik heb gekozen voor het meest standaardpakket van Ziggo en ben er redelijk over te spreken (alleen niet over de service). Hetgeen waar ik nu over struikel is dat mijn maandelijkse rekening nu voor de zoveelste keer is verhoogd. Ik zit nu op 44,95 per maand en dit lijkt wel steeds duurder te worden. Ik ben nu op zoek naar een alternatief voor internet en TV, gewoon standaardzenders (stuk of 30 zijn dat er geloof ik?). Wil wel een goede verbinding behouden uiteraard. Wat hebben jullie en wat betalen jullie per maand aan dit abonnement?
Live Laugh Love
Ik zoek ook al af en aan naar een andere oplossing maar ik wil minimaal 70/80 MB/s en dan kom je altijd nog duurder uit. Ik betaal 50 euro per maand.



40 MB/s is voor ons als gezin niet toereikend. Er zit jammer genoeg bijna nergens iets tussen 30/40 MB/s en 100 of hoger.

We trouwens zelf al geprobeert thuis, kijken of we het redden met 40 MB/s en dan hangt Netflix elke keer of youtube ect.



Dus de goedkopere abonnementen vallen dan af. Ziggo blijft voorlopig dus nog even.



Dus lees graag mee misschien hebben wij iets over het hoofd gezien.
Alle reacties Link kopieren
Digitenne van KPN, stuk of 30 zenders voor € 14,-.

Nadeel is de ontvangst. Bij slecht weer veel storing.



Aanvulling: ik heb er een los internetpakket van Tele 2 bij en geen vaste telefoon.
Alle reacties Link kopieren
ik zit bij kpn. geen problemen mee
Alle reacties Link kopieren
Ik zit bij Tele 2 ben destijds ook overgestapt vanuit ziggo en dat scheelde me bijna de helft. Betaal nu iets van 37 euro en bij ziggo 65 euro. Ik heb dan telefonie, digitale tv met opnemen en pauzeren en internet. Verder merk ik weinig verschil in kwaliteit.
Ziggo wordt idd steeds duurder,maar alternatieven, combi tv/ internet zijn in totaal dan nog weer duurder. Ziggo is een monopolist en ik baal ervan, maar het is niet anders.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben na een jaar ziggo ellende weer terug bij telfort.

Veel goedkoper, minder storing en in gebruik net zo snel.

Toereikend voor drie altijdonlinepubers en moeders kan ook nog internetten.



Wat Goede Fee zegt herken ik dus niet.
Alle reacties Link kopieren
Een bekend probleem, tip bel eens met Ziggo dat je al zo lang lid bent en wel weer eens een actie wilt. Dit laatste ook gedaan en na vijf minuten had ik voor een half jaar weer korting. Moet dan wel een jaar lid blijven maar dat is altijd nog beter dan stil zwijgend het zelfde te blijven betalen.
Ja bellen helpt vaak wel, Wij hebben ook al 2x korting gehad.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn overgestapt op XS4ALL. Was voor ons niet veel goedkoper, (we moeten nu betalen voor sport), maar wel stukken stabieler. Plus de klantenservice is echt vriendelijk en heeft verstand van zaken.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de vele reacties! Ik woon alleen dus zit hooguit op tv en telefoon tegelijk op internet. Een vaste telefoonlijn hoef ik ook niet. Wat ik bij Ziggo bijvoorbeeld ook heb nu is dat ik niet snel tussen zenders kan schakelen. Als ik dat doe krijg ik altijd de melding 'zender gecodeerd', dan moet ik soms de tv wel 4 keer opnieuw aan en uitzetten voordat hij weer signaal heeft.. Volgens Ziggo ligt dat aan mijn woning, maar dat lijkt me sterk aangezien ik in een nieuwbouwappartement woon. Ik zal ze wel een keer gaan bellen, al vind ik de mensen aan de telefoon daar vaak onvriendelijk en moet ik lang wachten. Heb een keer 30 minuten(!) in de wacht moeten staan.
Live Laugh Love
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Ziggo destijds uiteindelijk niet genomen omdat het tijdens de aanmelding al een stel horken waren bij de klantenservice. Ik heb hun ontvanger meteen teruggestuurd en heb me aangemeld bij KPN. Tot op heden heb ik daar geen spijt van gehad. KPN is niet de goedkoopste, maar heeft wel een prettige klantenservice, wat ik erg belangrijk vind. Je zou ook eens kunnen kijken naar wat je mobiele provider aan tv en internet aanbiedt. Vaak is het goedkoper als je ook al een mobiel abonnement hebt.
Wij zijn net overgestapt van Ziggo naar Vodafone. Wat een verademing! Niet heel veel goedkoper, maar wel een stuk beter en fijner zenderaanbod. Bovendien betere klantenservice.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eens naar Telfort kijken.

Heb je je mobiel ook bij Telfort dan heb je nog eens 5 euro combikorting terwijl mobiel van Telfort echt niet duur is.



Volgens mij heb ik bij Telfort ook nog eens 2x zo veel zenders als bij Ziggo en dezelfde internet snelheid.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee, goeie tips al.

Ik zit bijna 3 jaar bij Ziggo en het tarief wordt om de haverklap verhoogd. Zit nu al op ruim 10 euro per maand meer dan 3 jaar geleden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Littlebit schreef op 27 juli 2016 @ 11:55:

Ik lees mee, goeie tips al.

Ik zit bijna 3 jaar bij Ziggo en het tarief wordt om de haverklap verhoogd. Zit nu al op ruim 10 euro per maand meer dan 3 jaar geleden.



Ja precies dit!

Ik heb een telefoonabonnement bij Tele2, dus wellicht is dat een optie om eens te kijken.
Live Laugh Love
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook telfort. Goede service, snel Internet. Genoeg tv zenders ook. Kortom ik ben tevreden.
Ik heb geen telefoon en eigenlijk hoef ik ook geen 30 zenders. Kijk er maar een paar.

Los internet en zelf een zender pakket samenstellen lijkt me top.



Maar dat is er nog niet echt.



Dus nu 30 zenders en internet van minimaal 60/70/80 MB/s. Als iemand dat weet voor onder de 50 euro dan maak je me heel blij.
quote:Goede-Fee schreef op 27 juli 2016 @ 12:32:

Ik heb geen telefoon en eigenlijk hoef ik ook geen 30 zenders. Kijk er maar een paar.

Los internet en zelf een zender pakket samenstellen lijkt me top.



Maar dat is er nog niet echt.



Dus nu 30 zenders en internet van minimaal 60/70/80 MB/s. Als iemand dat weet voor onder de 50 euro dan maak je me heel blij.Vodafone Thuis alles in 1 - 100 MB internet, televisie en telefoon (goedkoper dan alleen internet en televisie) voor 51 euro per maand. Eerste 6 maanden 20 euro korting per maand.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben prima tevreden met Online voor internet en tv voor 35 euro p.m. Het enige minpunt is dat BBC niet bij het standaardpakket zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van ziggo naar telfort gegaan en ben zeer tevreden. Ik heb de basis zenders en internet. Alleen over downloaden doet hij wat langer maar dat vind ik niet erg.
Alle reacties Link kopieren
Os ja ik betaal nu 35 euro.
Alle reacties Link kopieren
quote:missbrice schreef op 27 juli 2016 @ 13:15:

Ik ben van ziggo naar telfort gegaan en ben zeer tevreden. Ik heb de basis zenders en internet. Alleen over downloaden doet hij wat langer maar dat vind ik niet erg.Telfort is dochter onderneming van KPN en zijn wat goedkoper om een andere markt te bedienen.
Alle reacties Link kopieren
Xs4all.

Zeker niet de goedkoopste, maar tevreden over de stabiliteit en vooral over de klantenservice. Met veel geduld en kennis van zaken.
KPN glasvezel, meer dan tevreden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven