hoe dom/grappig is jullie man? (keer een luchtig topic)

18-09-2016 22:10 283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mannen zijn af en toe net kleine kinderen, en net zoals kleine kinderen hebben mannen af en toe van die acties waarvan je denkt...meen je dat nou???



Zo zijn mijn man en ik ooit 3,5 uur onderweg geweest naar een hotel wat bij ons een uurtje vandaan was..



Manlief had de navigatie ingesteld maar was heilig ervan overtuigd dat deze niet goed de weg aangaf...

We gingen de snelweg op bij het provinciehuis en na 1,5 uur rijden kwamen we weer langs datzelfde provinciehuis...

Boos dat ie was want die klote tom tom was volgens hem van het padje af....



Ik heb me doodgelachen!!!



Mijn man heeft ook totaal geen verstand van voetbal...

Zo zaten we een aantal jaar geleden het E.K te kijken....Ned/portugal... deze wedstrijd werden er 13 gele kaarten uitgedeeld..

Hij keek me aan,porde me met z'n elleboog in m'n zij en zei....Marie tis toch maar goed dat die scheidsrechter zoveel gele kaarten bij hem heeft.....

Wederom dacht ik dat ik kapot ging!!!!



Hebben jullie ook van die grappige verhalen over jullie man/vriend (keer een luchtig topic is ook wel leuk)
quote:zonnemeis schreef op 19 september 2016 @ 00:16:

Één van mijn eerste vriendjes (hij was toen 18 ofzo) kwam uit een boerengezin met alleen broers.



We kwamen eens te spreken over menstruatie en hoe dat is voor meisjes. Halverwege kwam ik erachter dat meneer dacht dat een tampon werkt als een soort kurk; als je 'm eruit haalt dat alles dan naar buiten stroomt.
Alle reacties Link kopieren
*heerlijk dit!

Ik heb gewoon buikpijn van het lachen !!!
Alle reacties Link kopieren
quote:consuelabananahammok schreef op 18 september 2016 @ 23:49:

Eentje van mijn vader.



We hadden vroeger een klein zwart hondje die niet op de bank mocht liggen.

Ik had als kind een indianenpakje en had de bijbehorende zwarte pruik op de bank gelegd.



Mijn vader heeft een paar minuten lang mijn pruik gemaand van de bank af te gaan.

Stoom uit zijn oren dat mijn pruik maar niet wilde luisteren naar " bello, van de bank ! Bello van die bank af !! Bello in de mand!!

BELLO!! AF !!

Nou potverdorie BELLO, GA VAN DE BANK AF!

Ja wat zitten jullie nu stom te lachen, dat beest luistert voor geen meter zo.

BELLO VAN DE BANK EN IN DE MAND !!



Mijn moeder, ik en mijn broer lachen dubbel op de bank van het lachen.

Tranen over onze wangen , vooral omdat bello met een verbaasde blik achter hem stond
quote:consuelabananahammok schreef op 18 september 2016 @ 23:49:

Eentje van mijn vader.



We hadden vroeger een klein zwart hondje die niet op de bank mocht liggen.

Ik had als kind een indianenpakje en had de bijbehorende zwarte pruik op de bank gelegd.



Mijn vader heeft een paar minuten lang mijn pruik gemaand van de bank af te gaan.

Stoom uit zijn oren dat mijn pruik maar niet wilde luisteren naar " bello, van de bank ! Bello van die bank af !! Bello in de mand!!

BELLO!! AF !!

Nou potverdorie BELLO, GA VAN DE BANK AF!

Ja wat zitten jullie nu stom te lachen, dat beest luistert voor geen meter zo.

BELLO VAN DE BANK EN IN DE MAND !!



Mijn moeder, ik en mijn broer lachen dubbel op de bank van het lachen.

Tranen over onze wangen , vooral omdat bello met een verbaasde blik achter hem stond
Was ooit in een hotel waar de doucheslang lekte. Vader vertelde de schoonmaakster over de 'shower snake' en wij kwamen niet meer bij. Toen we 's avonds terug kwamen op de kamer was de doucheslang vervangen.



Mijn vriend is best handig met koken en het huishouden. In tegenstelling tot ik.

Hij vertrouwde in het begin mijn tampons niet en vroeg of dat wel echt werkt, hij wilde namelijk geen rotzooi in zijn bed.

Verder is hij een beetje kleurenblind en heeft een muur in zijn huis niet de kleur die hij denkt dat het is.
Ik had de kinderen samen in het grote bad, jongste was nog baby. Washandjes lagen in onze slaapkamer in de linnenkast en er hingen er een paar op het wasrek op zolder. Ik wilde niet weglopen dus riep ik man die op zolder was of hij er even twee wilde meenemen. Antwoord: 'Dat kan niet, want die zijn nog nat!'



Bij schoonvader kon ik geen thee krijgen want schoonmoeder was er niet en pa wist nog niet hoe de nieuwe waterkoker werkte.
Mijn vriend begint een beetje aan te komen (kantoorbaan, weinig beweging, je kent het wel) en had na weken klagen over z'n strakke broeken nu toch maar zelf bedacht dat het tijd was om het roer om te gooien. 2 uur later staan we in de supermarkt en vraagt hij of ik aub deze week pasta met gorgonzola saus wil klaarmaken, "want dat vindt ie zo lekker".



Ja op deze manier gaat dat afvallen nog wel even duren
Ik ben de kluns van ons twee



Maar toen ik zwanger was had man het standaard over compositiekleding
Alle reacties Link kopieren
quote:MN-- schreef op 19 september 2016 @ 07:03:

[...]





Vaders zijn idd ook niet altijd de slimste nee!!



Wij hadden vroeger een Rottweiler en die sliep dan bij mijn ouders naast het bed..



Zo snel als mijn moeder opstond voor haar werk kroop die hond naast mijn vader ...zijn kop op het hoofdkussen,het was net echt haha



Nou had mijn vader zon heel irritant rotwekkertje waar de halve straal wakker van werd...Die stomd aan mijn moeders kant van het bed...



Het wekkertje ging af en mijn vader was de hond in zn zij aan het porren dat hij de weeker uit moest zetgen,in de veronderstelling dat die hond mijn moeder was ...



Toen het wekkertje na 10 min nog aan het piepen was draaide m'n pa zich om en lagen 2 grote droepie ogenn hem aan te kijken van: *Hallo ik ben een hond ik kan veel maar wekkers uitzetten gaat net iets te ver....



Mijn vader en moeder hebben zich hier rot om gelachen...
Alle reacties Link kopieren
quote:sssssst schreef op 19 september 2016 @ 07:24:

Ik had de kinderen samen in het grote bad, jongste was nog baby. Washandjes lagen in onze slaapkamer in de linnenkast en er hingen er een paar op het wasrek op zolder. Ik wilde niet weglopen dus riep ik man die op zolder was of hij er even twee wilde meenemen. Antwoord: 'Dat kan niet, want die zijn nog nat!'



Zo schattig en
Home is where your wifi connects automatically.
Wat een leuk topic!



Ik ben veruit de grootste kluns in ons huis. Mijn man is gewoon gek en grappig. Maar een ding is wel grappig. Ik was net geopereerd en hij ging eten koken. Ik wilde aardappelpuree en doe daar altijd nootmuskaat overheen. Man wist het toen het klaar was niet meer en toen werd het aardappelpuree met kaneel. Het smaakte wat vreemd, maar door het weinige wat erop zat was het best te eten.
Alle reacties Link kopieren
quote:peaches100 schreef op 19 september 2016 @ 00:34:

Serveerster: Wilt u uw biefstuk medium?

Vriend: Nee Large graag. Deze is echt geweldig!
Alle reacties Link kopieren
quote:marietje1600 schreef op 19 september 2016 @ 07:42:

[...]



Vaders zijn idd ook niet altijd de slimste nee!!



Wij hadden vroeger een Rottweiler en die sliep dan bij mijn ouders naast het bed..



Zo snel als mijn moeder opstond voor haar werk kroop die hond naast mijn vader ...zijn kop op het hoofdkussen,het was net echt haha



Nou had mijn vader zon heel irritant rotwekkertje waar de halve straat wakker van werd...Die stond aan mijn moeders kant van het bed...



Het wekkertje ging af en mijn vader was de hond in zn zij aan het porren dat hij de wekker uit moest zetten,in de veronderstelling dat die hond mijn moeder was ...



Toen het wekkertje na 10 min nog aan het piepen was draaide m'n pa zich om en lagen 2 grote droepie ogen hem aan te kijken van: *Hallo ik ben een hond ik kan veel maar wekkers uitzetten gaat net iets te ver....



Mijn vader en moeder hebben zich hier rot om gelachen...
Alle reacties Link kopieren
quote:sssssst schreef op 19 september 2016 @ 07:24:

Ik had de kinderen samen in het grote bad, jongste was nog baby. Washandjes lagen in onze slaapkamer in de linnenkast en er hingen er een paar op het wasrek op zolder. Ik wilde niet weglopen dus riep ik man die op zolder was of hij er even twee wilde meenemen. Antwoord: 'Dat kan niet, want die zijn nog nat!'



Bij schoonvader kon ik geen thee krijgen want schoonmoeder was er niet en pa wist nog niet hoe de nieuwe waterkoker werkte.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man is over het algemeen best handig, maar met kinderen, met name babies, was hij niet geweldig, al kwam het allemaal uit een goed hart.

Toen hij wat babykleding bij ging halen toen dochter geboren was, had hij alles in maat 80 gekocht, ondanks dat ik had gezegd dat het maat 50 moest zijn, maar hij kon zich écht niet voorstellen dat baby écht zo klein was, ondanks dat hij 'al' een nacht met haar in zijn armen had gelegen.

Na het verschonen lag dochter ontzettend ongemakkelijk te friemelen, was duidelijk niet in haar element. Troosten, borst aangeboden, niks hielp. Luier goed om aandoen bleek de oplossing. Man had niet door dat er een voor- en achterkant zijn bij een luier .

Toen ze op de fles over was, vond hij haar zó ontzettend langzaam met de fles, ze liep ook rood aan, ging huilen, helemaal ongelukkig. Uiteindelijk heeft hij mij gebeld, omdat hij er niet uit kwam. Bleek hij een melkspeen voor een papfles gebruikt te hebben. Dan schiet het niet op nee, pap door zo'n mini gaatje.

En hij heeft 2 kinderwagens weten te slopen omdat hij het veel handiger en sneller kon opvouwen dan ik. Dat hij dat ding steeds door de borgingen die voorkomen dat zo'n ding spontaan opknapt heen duwde, had hij niet door. En ik pas bij de derde kinderwagen
Alle reacties Link kopieren
ik heb echt hardop gelachen om een aantal, waaronder het kiezen: de os of de haas.
Alle reacties Link kopieren
quote:emmetje2 schreef op 19 september 2016 @ 00:06:

Mijn man geeft mij steevast kookadviezen terwijl hij nog nooit verder is gekomen dan een eitje bakken.Ordinaire tvp
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit ook een keer gelachen met mijn vader als ik er nu aan terug denk moet ik gewoon weer lachen .....



Ik had een scootertje gekregen maar dat ding moest nog verzekerd worden en mocht er van mijn vader absoluut niet op rijden...



Ik moest op een dag gaan werken en mijn vader zei pak bij tante de fiets maar dan ga je daarmee naar je werk.....

Ik had echt totaal geen zin om te gaan fietsen en dacht,,aangezien mijn vader en moeder al waren werken...ik ga naar mijn tante laat die banden leklopen van die fiets pak stiekem de scooter en ga daarmee naar mn werk ...ik zorg dat ik op tijd thuis ben als m'n ouders terug zijn .

Zo gezegd zo gedaan...





Dus ik lekker rebels als ik was Tufte met die scooter naar mn werk...

Ik sta bij het laatste stoplicht voor m'n werk te wachten...wie komt daar aanrijden...?

Je raad het al mijn vader...

Ik dacht shittt als ik nu niet kijk ziet hij me niet ...

Hij zat z'n eigen druk te maken in die auto en allemaal te wijzen dat ik dat ding terug naar huis moest brengen !



Hij was al laat die dag dus geen tijd om uit te stappen om me op m'n donder te geven..



Ik eigenwijs toch doorgereden naar mn werk...



Ik kom tijdens het avondeten thuis en m'n vader zat me al op te wachten ik dacht Oh oh ik heb een probleem!



Die dag aten we witte bonen in tomatensaus aardappels en snitsel, zal het nooit meer vergeten!!



Mijn vader begon uit te vallen tegen mij en te schreeuwen dat ik een ezel was voor hetzelfde geld kreeg ik een ongeluk bla bla ...



Ik zon rotjong als ik was zat achter m'n bord allemaal gekke bekken te trekken naar hem in de veronderstelling dat hij dat niet zag...

Laat hij het nu wel gezien hebben....



Hij graait bij mijn moeder van haar bord en hand witte bonen in tomatensaus en hij begint te gooien potten mayonaise enal vlogen door de keuken...



Dus ik maken dat ik wegkwam natuurlijk ahha



Ik zit op m'n kamer en hoor m'n moeder heel droog zeggen.,waarom graai jij in mijn bord je hebt toch hetzelfde?



Waarop die ouwe zei wat denk jij ga m'n eten niet door de keuken gooien ik heb de hele dag gewerkt hahhahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:marietje1600 schreef op 19 september 2016 @ 08:17:

Ik heb ooit ook een keer gelachen met mijn vader als ik er nu aan terug denk moet ik gewoon weer lachen .....



Ik had een scootertje gekregen maar dat ding moest nog verzekerd worden en mocht er van mijn vader absoluut niet op rijden...



Ik moest op een dag gaan werken en mijn vader zei pak bij tante de fiets maar dan ga je daarmee naar je werk.....

Ik had echt totaal geen zin om te gaan fietsen en dacht,,aangezien mijn vader en moeder al waren werken...ik ga naar mijn tante laat die banden leklopen van die fiets pak stiekem de scooter en ga daarmee naar mn werk ...ik zorg dat ik op tijd thuis ben als m'n ouders terug zijn .

Zo gezegd zo gedaan...





Dus ik lekker rebels als ik was Tufte met die scooter naar mn werk...

Ik sta bij het laatste stoplicht voor m'n werk te wachten...wie komt daar aanrijden...?

Je raad het al mijn vader...

Ik dacht shittt als ik nu niet kijk ziet hij me niet ...

Hij zat z'n eigen druk te maken in die auto en allemaal te wijzen dat ik dat ding terug naar huis moest brengen !



Hij was al laat die dag dus geen tijd om uit te stappen om me op m'n donder te geven..



Ik eigenwijs toch doorgereden naar mn werk...



Ik kom tijdens het avondeten thuis en m'n vader zat me al op te wachten ik dacht Oh oh ik heb een probleem!



Die dag aten we witte bonen in tomatensaus aardappels en snitsel, zal het nooit meer vergeten!!



Mijn vader begon uit te vallen tegen mij en te schreeuwen dat ik een ezel was voor hetzelfde geld kreeg ik een ongeluk bla bla ...



Ik zon rotjong als ik was zat achter m'n bord allemaal gekke bekken te trekken naar hem in de veronderstelling dat hij dat niet zag...

Laat hij het nu wel gezien hebben....



Hij graait bij mijn moeder van haar bord een hand witte bonen in tomatensaus en hij begint te gooien,, potten mayonaise enal vlogen door de keuken...



Dus ik maken dat ik wegkwam natuurlijk ahha



Ik zit op m'n kamer en hoor m'n moeder heel droog zeggen.,waarom graai jij in mijn bord je hebt toch hetzelfde?



Waarop die ouwe zei wat denk jij ga m'n eten niet door de keuken gooien ik heb de hele dag gewerkt hahhahaha
Toen de kinderen groter werden was man regelmatig boos dat ik zijn kleding had laten krimpen. De Hema kinder-t-shirts in maat 164 zijn ook niet te onderscheiden van de herenshirts maat M. Behalve aan de maat dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:sssssst schreef op 19 september 2016 @ 08:20:

Toen de kinderen groter werden was man regelmatig boos dat ik zijn kleding had laten krimpen. De Hema kinder-t-shirts in maat 164 zijn ook niet te onderscheiden van de herenshirts maat M. Behalve aan de maat dus.

Koekoek
quote:ZombieQueen schreef op 18 september 2016 @ 22:33:

Toen ik net zwanger was heeft man zich dagen lang ingelezen over de zwangerschap en alles daarom heen.

Hij is toen een middagje de stad in geweest om alles te kopen wat een zwangere vrouw nodig heeft... In zijn ogen nodig heeft...

Tepelcreme, buikbalsem, zoogcompressen, zwangerschapsondergoed (ja echt), 9 maanden dagboek, namenboekjes, maagzuurtabletten, foliumzuur, augurken, chocolade, vruchtensap, zwangerschapsthee en weet ik veel. Hij kwam met tassen vol thuis.



Hij bedoelde het écht serieus, ik had dat allemaal nodig. Vond ik heel lief en sukkelig van hem. Dit vind ik wel erg lief hoor!
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend kwam mij hevig geschokt vertelken dat iemand een drol door onze brievenbus had Gegooid!



Dat vond hij aannemelijker dan dat onze kat op de mat had gepoept.
In Frankrijk mijn vader had lekker vlees uitgezocht voor die avond. Trots aan m'n moeder laten zien. Is het voor de hond.
Alle reacties Link kopieren
Mag het ook over opa's?

In het Engels wordt aan opa gevraagd: "is this your granddaughter?"

Opa: "no, my smallchild"





Best logisch
Al een account? Log dan hier in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven