Zwanger worden, ronde 7 of meer (deel 2)

24-09-2017 20:20 1634 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg op zwanger worden, ronde 7 of meer...

Hier kletsen wij met elkaar over alles wat ons bezig houdt, steunen wij elkaar waar we kunnen en zijn wij blij voor elkaar als het dan eindelijk zover is! Nieuwe dames zijn altijd welkom :) .

Vraag gerust om de inloggegevens zodat je je gegevens in de tabel zelf kunt bijhouden :-) . Wil je liever dat andere het voor je aanpassen? Geen probleem, dan graag de gewenste aanpassingen dikgedrukt vermelden :) !

🍀 Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Gestart Medisch Status Bijzonderheden
Puk32
(34/38)
eerste 2015 oktober Verminderde zaadkwaliteit IVF/ICSI poging 3 in maart, daarnaast afwachting gesprekken Düsseldorf 31/01 en Gent 04/03 Eerder: miskraam bij 6 wkn na IUI 2
Ka14
(30/34)
tweede 2016 januari Bezig met IVF/ICSI poging 2, afwachting bevruchtingen Eerder: BBZ
Sunny_Lady
(32/33)
eerste 2017 februari Verminderde zaadkwaliteit & lage AMH Bezig met ICSI (proef)poging 1, dinsdag 29/01 punctie daarna afwachting verwijdering poliep in baarmoederslijmvlies

:cheer2: Zwanger!
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Gestart UD Geslacht Bijzonderheden
WildePerzik
(29/32)
Eerste 2017 oktober jongetje

:duckie: Mama geworden!
Naam
Kindje Gestart Bevallen Geslacht
Tara92 Eerste 2017 Januari september 2018 dochtertje
RainIsJustConfetti Eerste 2017 Maart oktober 2018 dochtertje
Lalameme Eerste 2016 December 8 november 2018 dochtertje
Devenie Eerste 2017 Maart 4 december 2018 zoontje
Yellow002 Eerste 2016 November 28 december 2018 dochtertje

:heart: Voormalige schrijfsters : Zwangeres, Jame, Falathiel

:duckie: Voormalige schrijfsters en mama's : PientjeG, Fab1981 :heart:

Deel 1: zwanger/zwanger-worden-ronde-7-of-meer/ ... ges/387296
anoniem_355263 wijzigde dit bericht op 27-01-2019 16:30
70.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Amen! 🙌 :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, ja yellow daar heb je een puntje met het afnemen van het rijbewijs van Wilde Perzik. We gaan er maar vanuit dat die kans heeeeel klein is :-D

Jame, geniet van je vakantie! Moeilijke keuze om in jan te beginnen met IUI of niet als je je er zo slecht bij kan voelen. En dan ook nog het dilemma met de medicijnen. Dat laatste zou ik inderdaad echt goed met de arts bespreken. Als ik zelf geen mening heb vraag ik ook altijd wat de arts zou adviseren. Verder vind ik wachten verschrikkelijk dus wil ik alleen maar zo snel mogelijk door maar dat ben ik, haha :P

Wilde Perzik, fijn dat alle testen er zo goed uit zien! Het heeft er echt alle schijn van dat alles gewoon helemaal goed zit. Je komt steeds dichter bij die echo!

Devenie, dankjewel voor je lieve woorden. Het meeleven en alle knuffels van iedereen doet zo goed. Ohhh, lijkt me ook zo echt worden als je dan ziet waar je gaat bevallen. Fijn dat het ondanks de klachten goed met je gaat! Wel heel vervelend om zoveel stress rondom je schoonfamilie te voelen. Lijkt me heel naar voor je. Ik hoop dat het goed gaat komen met je shower. Weet je wanneer die is?

Tara, heeeeel veeeeel succes bij je bevalling! Zo leuk, onze eerste echte ronde 7 forum baby (tenminste van iemand die mee is blijven schrijven)!

Ka, hoe gaat het me de medicijnen? :hug: Erge bijwerkingen of valt het dit keer een beetje mee? Ohh en wat naar dat je je zo voelt zonder je dochter. Lijkt me ook zo moeilijk als je haar jaren om je heen hebt gehad. Als je een baan buitenshuis hebt dan is dat natuurlijk al vaker zo maar jij had haar natuurlijk altijd bij je. Nog een knuffel voor je! Ook zo vervelend dat deze periode zo confronterend is omdat het verschil groter wordt met een broer of zus. Meis, kan je met je gevoel ergens terecht? Heb het idee dat je nu al even je echt niet lekker voelt. Denk goed aan jezelf he!

Lala, ik snap helemaal wat je bedoelt hoor net betrekking tot mijn vriend. Het is hier nog steeds voornamelijk mijn traject en dat blijft lastig maar er zit inderdaad af en toe wat verbetering in. Hij wordt in ieder geval niet meer boos dat ik verdrietig ben om een miskraam en we hebben in ieder geval gesprekken over alles :-D . Klinkt inderdaad niet heel fijn hoe het tot nu toe gaat bij jou Lala. Hopelijk blijft het goed gaan met je bloeddruk. In ieder geval een fijne fysio gevonden gelukkig! Kan me helemaal voorstellen dat dat een opluchting is. Hoe ver ben jij nu?

Hier, voel ik me goed gelukkig! Maar even een algemene reactie aangezien jullie allemaal zo meeleven. Het is weer redelijk snel gegaan. Een ding kan mijn lichaam gelukkig wel, opruimen (hoe zuur dat ook is). Maandag is de miskraam weer op gang gekomen en volgens mij ben ik bijna alles kwijt. Ik heb toen ook gelijk het ziekenhuis gebeld aangezien het vervolg er dan weer iets anders uit zou zien. En heel fijn, er was vrijdag een plekje vrij gekomen dus ik kon gelijk terecht voor een gesprek.

Gisteren dus een gesprek gehad met de arts en die dacht echt super mee. We gaan dus voor onderzoeken maar aangezien het bloedstollingsonderzoek pas kan als je drie maanden niet zwanger bent geweest gaan we daar niet op wachten. Gisteren dus al bloed afgenomen voor schildklier en chromosomen. Schildklier heb ik volgende week al de uitslag van en chromosomen over uiterlijk 2 maanden. Verder dus ook al een plan gemaakt om verder te gaan en na de gewone menstruatie gaan we weer verder met IVF. Dat betekent dat ik normaal gezien eind oktober weer aan het prikken, eerste echo voor begin november is al gepland en ik zou dan eind november de punctie hebben. Zit nu nog wel een grote cyste (van 3cm bij 3cm volgens mij) maar volgende de arts zal die waarschijnlijk weer weg zijn na wat rust. Het gaat dus allemaal weer vooruit, zo blij mee! Over drie maanden kan ik dan zelf bellen voor het stollingsonderzoek als ik nog niet zwanger ben en de uitslag van het chromosomenonderzoek is binnen voordat de punctie zou zijn dus dat vind ik wel een fijn idee.

Lang verhaal maar er is weer een plan en de zon schijnt weer :sun: Vandaag volle bak genieten (met de nodige biertjes en wijntjes :-D ) bij Vliegende Vrienden!
Hi ladies, had niet zoveel inspiratie om te schrijven de afgelopen dagen, maar ik lees altijd mee! Lala en Tara ook nog dank voor de felicitatie! Haha ja dat rijbewijs ga ik zuinig op zijn, geen brokken is de bedoeling!

Devenie wat een rotsituatie! Blijf samen met je partner kijken naar wat jullie willen, daar gaat het om! En niet te druk om maken, je hebt weinig invloed op wat anderen doen. Geniet van jullie aankomende gezinnetje.

Ka sluit me bij puk aan dat je op jezelf moet letten, klinkt alsof t even niet zo goed gaat. Ik weet ook geen advies om je beter te doen voelen en elke tip voelt 'banaal' maar ik hoop gewoon dat je je gauw beter voelt.

Puk wat fijn dat in elk geval de afwikkeling soepel gaat en ook dat de gesprekken prettig zijn. Het klinkt alsof je weer met vertrouwen het traject in gaat, super goed van je (het moet ook gewoon goedkomen, maar dat vertrouwen is makkelijker gezegd dan gedaan!).

Hier was ik met m'n lief op verrasingsweekend in Parijs voor ons huwelijksjubileum super lief en romantisch. Ik ben alleen echt kotsmisselijk afgelopen dagen dus de rijafstand was niet helemaal ideaal :P Morgen 6+2 en exact een week tot de echo. Ik lees wel echt teveel op internet over percentages van miskramen ed echt dom, moet ermee stoppen. Maar schrok ook zo dat in het 'uitgerekend in april' 9 zwangeren zijn weggevallen. Echt enorm veel! Zo naar om te lezen en het maakt me ook angstig (moet ik ook niet doen I know). In mijn groepje van mei nu 2. Het is gewoon Russische roulette :|

Een hele fijne week allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Wilde Perzik Wat lief!!!! :love: Zwanger, rijbewijs en een romantisch weekendje weg... ik zeg: JALOERS :lol: hahaha. Volgende week nog een perfecte echo erbij en je kan gaan zweven op een wolkje.

Puk Fijn te horen dat het is meegevallen en over is. En heel goed om te lezen dat het ziekenhuis meehelpt met niet te lang wachten op van alles en nog wat. :thumbsup: Gaan ze nog iets doen met de hoeveel hormonen die je prikt? Gaan die omhoog?

Ik had ook een cyste net voordat ik aan ivf zou beginnen. Daar maakte ze zich ook geen zorgen om, en klopte ook, was na de menstruatie weg. ;-)

Lalameme Wat klink je heerlijk nuchter ;-)) . Heel vervelend van je rug en blij dat het tapen werkt! Hoe was je afspraak bij de vk?

Tara EN?????????? :hyper:

Hier Weinig nieuws. Nog aan de hormonen, vanaf donderdag 4 dagen even 3 pillen ipv 1, dus weet al hoe mn humeur gaat zijn :proud: :facepalm: . En dan volgende week donderdag terugplaatsing. Beetje moe vd hormonen, maar verder niet mega veel last van nu.

Vanochtend werd ik gewekt door de wekker terwijl ik in een vrij intense droom zat O_O . Hapte gewoon naar lucht. Droomde dat mn bloedtest positief was, kon alleen maar huilen :cry: . Nooit eerder gedroomd dat t positief zou zijn, maar geloof er helaas niet in dat t iets betekent.

Fijne dag allemaal!!! :sun:
Alle reacties Link kopieren
Puk, Fijn dat de :sun: weer schijnt! Dat ie vooral blijft schijnen!!

Ka, je weet maar nooit hè hopelijk een voorteken! Succes met de hormonen.. ;-)

Zwangere dames, zet 'm op en geniet ervan!! Zo ineens loop je op het einde!

Hier,
Bijna 40 weken, maar de kleine uk zit nog lekker volgens mij... Wij worden wel heel nieuwsgierig! Ik zal een berichtje plaatsen als hij/zij de uitgang heeft gevonden ;)

Liefs :heart:
Alle reacties Link kopieren
Hej meiden,

Lange tijd niet gereageerd. Ik had andere dingen aan mijn hoofd waardoor zwanger worden ook even op een laag pitje stond. Het is ook even afwachten of we deze maand er weer echt voor gaan. Ik ben bijna jarig en mijn schoonzus is ook bijna uitgerekend en voor die tijd moeten zij ook nog verhuizen waar wij bij gaan helpen. Vanaf nu zal ik weer meer proberen mee te lezen en te reageren nu het ook weer iets rustiger is met werk :).
Tara wat spannend!! :hyper:

Ka succes met de hormonen vanaf vandaag, lijkt me echt lastig als je zo hormonaal wordt, wees lief voor jezelf!
Jaa ik voel me ook heel gezegend :heart: :) nog 4 dagen tot de echo! Ik probeer er gewoon vertrouwen in te hebben. Voel me mega zwanger dus hopelijk is dat een goed teken.

Fathahiel: welkom terug! Hebben jullie afgelopen tijd wel geprobeerd of echt even helemaal een break?
Alle reacties Link kopieren
Geen condoom gebruikt, maar we hebben ook niet veel gedaan.

Mijn vriend werkt in de horeca en mijn rooster is heel wisselend met dag en avonddiensten. Sommige dagen zie ik hem niet behalve slapend naast mij als ik wakker word om te gaan werken.

Maar lees ik goed dat je zwanger bent Perzik :D? Gefeliciteerd! Ik duim natuurlijk hard dat alles goed gaat en je een mooie echo krijgt
Alle reacties Link kopieren
Even een kleine update hier.

Gisteravond besefte ik dat ik de kleine man minder voelde dan normaal. Ook niet zo intens. Hebben na een douch, proberen uit te dagen maar kwam nit veel reactie.
Mijn man die maakte me helemaal gek. Bel nu, bellen!! Dingen opzoeken..
Uiteindelijk toch maar gebeld.

Ik ben zelf vrij relaxed in alles en heb maandag controle staan dus ik dacht, dan vertel ik dan over mijn kwaaltjes..

Nou vk, stelde voor om een ctg te laten maken, Just to be sure...
prima! Dacht zelfs nog.. ach misschien een blaasontsteking.
Eenmaal aan de ctg bleven de harde buiken komen, om de 5 minuten!
Niet zo zeer pijnlijk, maar sommige waren gewoon vervelend..

Maargoed, ik had geen blaasontsteking. Toen kwam er lichtelijk bij mij paniek. Ze begonnen over Maastricht en vroeggeboortes. Ik dacht, Ow fuck! Nee!
Bmm opgemeten, want grote kans dat die al aan het verweken was.
Nou dat gelukkig niet! Maar ze gingen wel overleggen of ik moest blijven.
Toen kwam er bij mij, nog meer paniek! Was er zo niet op bedacht!! Mijn man bleef gelukkig vrij rustig.
Uiteindelijk mocht ik onder voorbehoud naar huis maar met hele duidelijke instructies.
Bij het geringste meteen bellen!

Gelukkig een rustige nacht gehad, maar het werd me op mijn hard gedrukt dat ik vooral komende week niks mocht doen! Even aan kijken wat mijn lichaam gaat doen op rust. En dan vanuit daar verder kijken.

Het is me echt rauw op mijn dak gekomen. En heb nu ook echt het idee dat het onwerkelijk is. Maar moet me toch ervan bewust zijn dat dit een hele duidelijke waarschuwing is van mijn lichaam.

Een lange post, sorry daarvoor! Maar moest even mijn verhaal kwijt :)

Tara hoe is het met jou?! Inmiddels je kleintje lekker in je armen?

En de rest van de dames? Ik denk aan jullie!
Hier op de roze wolk!! :heart: :love:
We hebben een kloppend hartje gezien en ik zie op de echo gewoon een hoofdje met een neusje! Ben zelfs iets verder dan 7+2, ene meting 7+4 andere 7+5. Echt nauwkeurig meten lukt nog niet maar in elk geval ver genoeg voor dit termijn. Super blij en dankbaar en bijzonder.

Devenie wat een verhaal, hoop dat het nu beter met je gaat. Vreselijk om zo in de rats te zitten lijkt me, nu de rust weer teruggekeerd?

Hoe gaat het met de anderen? Ik zend veel geluk🌈🌈🌈 jullie kant op!
Alle reacties Link kopieren
Devenie Hoe gaat het nu? Wat een enorme schrik zeg! o_o Kippenvel toen ik t las. Heb je nog al weer een controle gehad? Zal nu thuis blijven worden, ofniet? Een hele dikke digiknuf! :hug:

Wilde Perzik Wat super fijn! :cheer: Na de schrik in t begin, nu eindelijk die goede echo! Kan goed geloven dat je op een mooie wolk zit, heerlijk! Geniet ervan. :heart: Hoe voel je je verder?

Falathiel Stiekem hoopte ik dat je niet reageerde omdat het gelukt was en je daardoor even geen tijd meer had voor t forum. Hoe voel je je verder? Wel nog wat moed om weer door te gaan?

Tara En en en???? :blob:

Puk Hoe is het met jou? Heb je de eerste bloeduitslag al?

Lalameme Hoe gaat het? En met je bloeddruk?

Jame In de tussentijd al wat meer informatie over de medicatie gevonden :nerd: ? Duurt nog even voor je afspraak. Geeft de pauze je nog steeds wat rust?

Hier Hier van (hopelijk) terugplaatsing van cryo 2. Moeten om half 12 vertrekken, wil voor die tijd even bellen of ze al weten dat het doorgaat. Hebben er nog 3 in de vriezer, dus ga er soort van wel vanuit, maar merk nu ik dit type dat de zenuwen wel beginnen... :@@:

Vanavond ook nog met onze kat :cat: naar de dierenarts, de derde keer in korte tijd. Medicatie die hij allemaal al gehad heeft, heeft nog niet geholpen (hij braakt erg veel). Vanavond gaan we bespreken wat het vervolg zou kunnen zijn en of we hem dat nog aan doen. Kans is moment 50-50 dat we hem laten inslapen. (kans dat het iets ernstigs is, is momenteel best groot, aangezien hij op niks van medicatie nu reageert).

Lekker dagje dus maar weer... Blij als ik vanavond in bed lig met alleen maar positieve berichten. :sheep:

:bigkiss: aan jullie allemaal! geniet van de :sun: en type allemaal weer een berichtje ;-))
Alle reacties Link kopieren
Update: Cryo aan boord. Weer maar 1 ontdooit. Slangetje wilde er alleen niet in, dus heeft dik kwartier geduurd met best veel pijn. Nu weer thuis.
Ka hoe gaat het met je katje nu? :hug: Wel super dat je cryoplaatsing gelukt is! En nu duimen! Wanneer mag je ook alweer testen?

Devenie en Tara, ik ben ook heel benieuwd hoe het met jullie gaat!

Hier gaat het goed. 8 weken ongeveer en misselijkheid is gestabiliseerd. Vanaf week 6 was het echt niet fijn, werk was elk uur aftellen. Maar nu hebben man en ik een goed ritme, elke ochtend een ontbijtje voordat ik opsta en dan rustig aan douchen etc, in de trein wat fruit. Tijdje later weer wat yoghurt etc. Werkt goed! We hebben het nog aan niemand verteld (behalve 1 losse vriendin maar die zit in traject ook). Mijn moeder is jarig over 2 weken maar termijnecho is pas week erop. En las zovaak van ja bij eerste hartje en later bleek met 8,5 te zijn gestopt :-o En bij die verjaardag zijn de kindjes van mijn broer er dus als het misgaat krijg ik dat nog wel veel te horen. Maar daarom ineens bedacht een pretecho te doen vlak ervoor, even het hartje zien kloppen! Voor 30€, dat ik dat niet eerder heb bedacht! Het kan altijd alsnog misgaan natuurlijk maar kans is weer iets kleiner, geeft me iets meer rust. (Sorry lang verhaal zie ik!)
Alle reacties Link kopieren
Ach jeetje devenie! Dat is schrikken. Hoe gaat het nu met je/jullie? Goed je rust nemen hoor! hier mede om deze rede per direct gestopt met werken destijds. Ik hoop dat de kleine voorlopig nog even bij je blijft zitten! :hug:

Ka, de duimen draaien weer. Vervelend dat het zo naar was deze keer! Ik hoop zo onwijs hard met je mee! Wat naar en sneu van je kat! Je raakt zo ontzettend gehecht aan die beestjes! Hoe gaat het nu? :hug:

En en tara! Is de kleine er al! :flirting:

Fijn dat er een plan ligt puk! En er goed word meegedacht! al hoop ik dat er geen gekke dingen uit deze onderzoeken komen! Houd je ons op de hoogte, en hoe gaat het verder met jou nu? heb je het een plekje kunnen geven ? :hug:

Leuk weer van je te horen falathiel! we gaan het weer zien komende maand, ik hoop mee!

Fijn een goede echo wildeperzik! En nu een beetje gaan genieten! :)

Sorry een tijdje afwezig geweest dus als ik niet op iedereen reageer mijn excuses! :)

Hier gaat het prima! kleine is aan het indalen denk ik, we kijken opzettend uit naar haar! Woensdag 34 weken. De echo was opzich prima, hoofdje weer wat kleiner dan vorige keer. Rond de p10. Maar groeit perfect mee in de curve, dus dat is positief. gek idee, de volgende keer dat ik haar zie is niet op een scherm, maar dan kunnen we eindelijk knuffelen.

Fijne zondag allemaal lieverds!
Alle reacties Link kopieren
Wilde Perzik Fijn dat je een ritme gevonden hebt dat werkt. Rot dat je zo misselijk bent, maar tis gelukkig voor t goede doel.
En super leuk en goed idee om een extra echo te laten maken voordat je t gaat vertellen. Knap trouwens dat jullie t nog maar aan 1 iemand vertelt hebben.

Lalameme krijgen jullie geen echo meer? Ik kreeg er bij onze dochter nog eentje met 36 weken. Super spannend die gedachte idd! En erg fijn dat ze dr eigen lijntje goed volgt.

Hier De kat leeft nog, hij heeft nog een spuit gehad en zijn terug op zn oude voer. Dierenarts belt over 2 weken, dan mag t overgeven niet terug zijn. Is t dat wel, is t klaar. Want we gaan niet de malle molen in met de kat. Dus nu hopen dat t eindelijk werkt.

Met mijzelf gaat t redelijk. Heb alleen veel hoofdpijn. Moest vanochtend voor mn darmen bij huisarts zijn, hoofdpijn gelijk aangekaart. Hij zegt dat t spanningshoofdpijn is.

Verder bedacht ik me opeens dat als deze of volgende ronde raak zou zijn, ik de hele zomervakantie verlof heb. En als deze keer raak is, t niet voor de vakantie komt en ik dus 6 weken met mn dochter ervan kan genieten. Maakt me plots toch weer meer zenuwachtig. We gaan t zien... zit nu rond de innesteldagen. Gok dat ik zaterdag of zondag wel met een test op de wc zit haha.

Fijne maandag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Die echo doen ze hier niet standaard! Alleen als ze twijfelen aan de ligging. Maar ze ligt hier nu dus al met t koppie naar beneden, kleine kans dat ze nog draait natuurlijk. Maar we gaan het zien!

Spannend ka! Begrijp ik hoor, dat is ook wel een heel fijn idee! Ik hoop het zo voor jullie. Het is nu echt wel tijd door, dus lekker innestelen klein eskimootje! Ik ga het forum goed in de gaten houden dit weekend en stuur in de tussen tijd alle goede vibes jouw kant op! Ik hoop ook dat jullie lieve poes gewoon hersteld, zijn verschrikkelijke dingen! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames,

Sorry voor de late reactie en de ego-post:

Wij zitten sinds ruim een week op een (letterlijk) roze wolk! We hebben prachtige dochter gekregen! :heart: Ze is een heel tevreden meisje. Mama moet nog wel even herstellen, maar dat komt vast ook goed :geek: bevalling ging heel erg snel, waardoor ze er met donder en geweld uit is gekomen, dus mijn onderkantje heeft een flinke optater gehad. Lekker rustig aan doen dus ;)

Ik reageer snel weer op jullie!

Liefs
Jaa Tara gefeliciteerd :heart: :cheer2: Lekker bijkomen en genieten!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Tara! Wat pittig dat ze zo vlot opeens kwam. Rustig aan doen en goed voor je laten zorgen. En veel van je dochter genieten :love:
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, Tara gefeliciteerd!! :applause: Lekker genieten nu, hopelijk voel jij je snel ook weer wat beter.

Sorry voor de afwezigheid! Even wat minder tijd kunnen vinden om te reageren maar ga weer wat actiever zijn. Nu iets te veel om op iedereen te reageren maar wil graag horen hoe het met iedereen gaat!

Ka, wil wel even zeggen dat ik kei en kei hard aan het duimen ben voor die cryo aan boord. Hoe voel je je?

Hier de uitslagen van de schildklier onderzoeken terug en dat zag er gelukkig allemaal goed uit. Nog aan het wachten op de chromosomenonderzoeken maar dat duurt 6 - 8 weken dus daar moeten we nog even geduld voor hebben. Nog een klein weekje gok ik en dan word ik ongesteld en gaan we weer richting de volgende poging. Aangezien ik op cyclusdag 21 moet beginnen met spuiten, is het dus nog een maandje even niks. Voelt ook lekker, moet ik zeggen. Nu aan het genieten van andere dingen en wat meer aan het focussen op gezond leven. Doe zondag mee met mijn eerste 5 km hardloopwedstrijd en vanaf volgende week wil ik door trainen voor de 10 en daarbij gaan zwemmen zodat ik hopelijk volgend jaar een korte triathlon kan doen. Nog ver weg maar het begin met hardlopen is gemaakt :-D
Alle reacties Link kopieren
Puk wat ben je goed bezig!!!! Heel veel succes zondag!

Hebben jullie deze maand ook zelf geen kans? Heb je voor t spuiten alles al in huis? En hoef je niet meer langs bij t ziekenhuis??

Hier veel hoofdpijn, weinig zin in eten, met vlagen flink misselijk en ruik van alles... maar dat gaat nooit van een mogelijke zwangerschap zijn, das veel te vroeg. Dus t zal vd hormonen of mis loert er een verkoudheid of griepje.

Verder alles wel prima. Lekker rustig weekend int vooruitzicht.

Fijn weekend alvast!!!
Alle reacties Link kopieren
Aaah! Gefeliciteerd met jullie mooie meid tara! Lekker genieten nu van jullie gezinnetje! :hug:

Ik hoop eigenlijk gewoon op een ijzersterk embryootje, die netjes is ingenesteld en nu aan het uitgroeien is tot jullie zomer baby! Ka! Daar gaan we voor!

Wat knap dat je zo goed bezig bent met hardlopen puk! Ik doe het je niet na hoor! Fijn ook dat je iets hebt gevonden waar ie je ei in kwijt kunt. positief dat het schildklier onderzoek positief terugkwam. Even spannend nog dus voor de andere uitslagen. Fijn dat de rust je goed doet!

hier elke avond regelmatige voorweeen met een harde buik om de 10/5 min, dus verplicht badderen, douchen en aan de paracetamol om echte weeën uit te sluiten. Tot dus ver zwakken ze dan netjes af! Alles goed hier verder. 34 weken gepasseerd.
Alle reacties Link kopieren
Oh Lalameme wat een gedoe zo zeg! Je lichaam maakt t er niet makkelijker op zeg. Blij dat t wel tot nu toe werkt en de uk er nog even in zit! Nog kleine 3 weken volhouden en dan lekker laten komen! Hebben ze iets gezegd van met 37 weken of laten ze t dan alsnog afhangen van hoe je lichaam t doet?
Hee Ka ga je vandaag testen of morgen? :) :)
Alle reacties Link kopieren
Wilde perzik, misschien morgen. Heb plots opeens geen drang om te testen... echt nog nooit gehad hahaha.

Heb jij van de week je extra echo??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven