Zwanger worden, ronde 7 of meer (deel 2)

24-09-2017 20:20 1634 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg op zwanger worden, ronde 7 of meer...

Hier kletsen wij met elkaar over alles wat ons bezig houdt, steunen wij elkaar waar we kunnen en zijn wij blij voor elkaar als het dan eindelijk zover is! Nieuwe dames zijn altijd welkom :) .

Vraag gerust om de inloggegevens zodat je je gegevens in de tabel zelf kunt bijhouden :-) . Wil je liever dat andere het voor je aanpassen? Geen probleem, dan graag de gewenste aanpassingen dikgedrukt vermelden :) !

🍀 Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Gestart Medisch Status Bijzonderheden
Puk32
(34/38)
eerste 2015 oktober Verminderde zaadkwaliteit IVF/ICSI poging 3 in maart, daarnaast afwachting gesprekken Düsseldorf 31/01 en Gent 04/03 Eerder: miskraam bij 6 wkn na IUI 2
Ka14
(30/34)
tweede 2016 januari Bezig met IVF/ICSI poging 2, afwachting bevruchtingen Eerder: BBZ
Sunny_Lady
(32/33)
eerste 2017 februari Verminderde zaadkwaliteit & lage AMH Bezig met ICSI (proef)poging 1, dinsdag 29/01 punctie daarna afwachting verwijdering poliep in baarmoederslijmvlies

:cheer2: Zwanger!
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Gestart UD Geslacht Bijzonderheden
WildePerzik
(29/32)
Eerste 2017 oktober jongetje

:duckie: Mama geworden!
Naam
Kindje Gestart Bevallen Geslacht
Tara92 Eerste 2017 Januari september 2018 dochtertje
RainIsJustConfetti Eerste 2017 Maart oktober 2018 dochtertje
Lalameme Eerste 2016 December 8 november 2018 dochtertje
Devenie Eerste 2017 Maart 4 december 2018 zoontje
Yellow002 Eerste 2016 November 28 december 2018 dochtertje

:heart: Voormalige schrijfsters : Zwangeres, Jame, Falathiel

:duckie: Voormalige schrijfsters en mama's : PientjeG, Fab1981 :heart:

Deel 1: zwanger/zwanger-worden-ronde-7-of-meer/ ... ges/387296
anoniem_355263 wijzigde dit bericht op 27-01-2019 16:30
70.46% gewijzigd
Wat spannend weer Ka, open deur natuurlijk om te zeggen dat ik meeduim ;-) Hier inderdaad vrijdag de echo, 10 weken! En dan als alles goed is eindelijk vertellen aan onze ouders, beiden gaan we mee uit eten, apart van elkaar, mijn moeder is dan jarig (65) kan niet wachten :heart:

Ik voelde me afgelopen week zo slecht dat ik 2 dagen thuisgebleven ben, maar nu, ineens veel minder misselijk en vrolijker. Apart hoe dat werkt! (Probeer me maar niet druk te maken daarom, schijnt normaal te zijn). Verder aan de vitamine d want is een tekort gebleken bij bloedprikken.

Vind het zo spannend blijven!
Ik vind het spannend ka! Toen ik positief testen was ik ruim een week overtijd haha. Terwijl ik ook een extreme voor nod tester was! Ik duim ongelofelijk hard! :hug:

Leuk en spannend wilde perzik! veel plezier alvast! :)

Ach! Dat nemen we voor lief hoor. Liever nog 5 jaar zwanger van deze kleine meid, als we haar straks maar mogen ontmoeten! nee, het hele 36 weken en inleiden plan is van de baan omdat het allemaal niet meer zorgelijk is qua groei. alleen maar mooi maar wel even schakelen, anders had ik haar over een dag of 10/11 in mijn armen. Nu kan het ook nog 2 maanden duren haha. Met 36 weken weer vk, vraag dan wel hoe het er allemaal voorstaat, in de periode voor het zwangerworden regelmatig gevoeld natuurlijk.. kan er lastig bij maar het voelt zacht en denk dat er ook al wel iets ontsluiting is. Dus anders vraag ik of ze optijd willen strippen ofzo! Als de periode dat ze mag komen in aangebroken uiteraard! Want het word wel een beetje pittig met alles bij elkaar. maar ik mag en wil niet klagen!

Dat was weer een langer verhaal dan de bedoeling was haha.
Gefeliciteerd Tara met je meisje!!!!!!!!

Geweldig.

Spannend Ka,

Ik kom letterlijk het vliegtuig uit gerold. Twee weken Aruba.

Zonder condoom gedaan. Dus weer een kans. Ik had mijn oude telefoon waar de app op zat teru* gebracht naar fabrieksinstellingen. Dus ik wist het Ff niet meer.

Dus wij het doen en paar uur later dikke klodder in m’n broekje. Eisprong dus.

Ik nagerekend. En ja de kans is groot dat dat mijn eisprong was.

Dus ik ben in de game.

Meteen foliumzuur opgestart en kan helaas Ff niet stoppen met de oxazepam. Ik vlieg te veel nog Ff. Te druk.

Maar ik bouw he5 wel af. Over 5 dagen ben ik er vanaf.

Ik reageer later=op de rest....Ff mijn jetlag uitzitten. Maandag begint het gewone leven weer.

Liefs aan allen!
Omo wit...
:hug: :hug: :hug: Ohh wat rot :( Kan het later positief zijn of is dat met dit traject niet mogelijk? Bah wat oneerlijk toch allemaal. Wees lief voor jezelf
Nee ka.. :hug: :cry:
Neeee ka. Bah....
Puk Hoe is t? Al ongesteld geworden?

Wilde Perzik Hoe gaat t? Voel je je een klein beetje beter?

Jame Heerlijk 2 weken Aruba zeg! Wanneer is je nod ongeveer? Duim voor jullie!

Falathiel Hoe is het met jou?

Lalameme ukkie nog warm in de buik? Hoort nog even te duren, maar toch spannend aangezien t zo moeizaam verloopt. Kom je de dagen beetje door?

Tara Hoe gaat het met jullie?

Andere lezen er nog andere mee? En hoe gaat t met jullie?

Hier Het gaat wel, zondagochtend even flink gehuild. Zondagmiddag waren we weg met schoonfamilie en andere, dus gedachte moest even weg gezet.

Merk nu dat mn vriend er steeds meer moeite mee krijgt. Hij wil meer onderzoeken. Waarom lukte t bij onze dochter pats boem en nu gewoon niet? Waarom nestelt t dan niet in? En kan ik niet nog meer innemen of doen om dat wel goed te laten gaan? Dat zijn zijn vragen momenteel. Ook is hij al aan t rekenen wanneer t spuiten en punctie kan gaan zijn. Zo ver ben ik nog lang niet. We hebben nog 2 cryo’s, daarvoor zal ik ook weer aan de hormonen moeten. En daar zie ik genoeg tegenop, dus verder dan dat kijken is voor mij nog niet aan de orde.

Ik heb vooral moeite met dat onze dochter zo graag een zusje wil (zij heeft een duidelijke voorkeur, maar weet zeker dat als t een jongen wordt, ze verliefd is en niet meer weg te slaan bij hem). Ze vraagt met regelmaat of er al een baby in mn buik zit. Dat doet wel enorm zeer.
Voor mezelf heb ik t gevoel dat we dit doormaken, maar zonder zwangerschap eruit gaat komen...

Ben volledig gestopt met cafeïne. Geen thee, cola, koffie of wat dan ook meer. Las ergens dat 5 koppen koffie 50% minder kan geven bij ivf. Ook stond erbij dat dat in twijfel wordt getrokken door ander onderzoek, maar vond t te veel om naast me te laten liggen. Ik dronk geen 5 koppen koffie, maar wel 2-3 en daarnaast dan thee en cola light.

Zo weer lang verhaal haha.

Fijne dinsdag allemaal!
Tara gefeliciteerd!!! Geniet van je dochtertje en lekker herstellen nu.

Ahh Ka, toen ik je berichtje las over de test voelde ik even de frustratie met je mee! Verdorie zeg.
De vragen van je vriend snap ik maar al te goed.
Wat goed ook dat je nu de caffeine laat staan. Het zijn in zo’n situatie nog maar kleine dingen die je gaat zoeken en gaat aanpassen om het te laten slagen.
Ik heb heel veel respect voor je meid :rose:

Lalameme, hoe gaat het met jou (jullie)?

Geniet van je vakantie Jame, heerlijk! :sun:

Falathiel, wilde perzik, hoe is het bij jullie?

Puk, denk aan je Meis.. :hug:

Hier, na mijn onverwacht ziekenhuis bezoekje 2 weken geleden echt de rust genomen. En ook helemaal gestopt met werken.
Officieel zou ik na volgende week pas verlof krijgen.
Merk dat rust voor nu het beste is. De harde buiken zijn wel aanwezig maar er zit gelukkig geen ritme in.
Meneer maakt het gelukkig goed! We hebben de 32 weken bereikt deze week en gisteren een groeiecho gehad.
De kleine man is kleiner dan gemiddeld maar groeit netjes in zijn eigen curve mee. Dus geen reden om zorgen te maken.

Ik ben wat afweziger omdat ik nu tijd heb om bepaalde dingen op mijn gemakje te regelen en te doen. Maar blijf meelezen en schrijven waar kan! :heart:
Hey meiden,

Lala, voel je je goed? Begint nu toch wel echt dichtbij te komen of voelt dat nog niet zo? Kan me voorstellen dat het wel pittig is. Laat die weken maar even snel gaan zoals jullie je kleine meid kunnen ontmoeten.

Wilde perzik, hoe voel jij je? Hopelijk is de misselijkheid weg gebleven. Heel veen plezier morgen bij de echo. Ik duim voor prachtige beelden!

Devenie, klinkt ook niet gemakkelijk voor je zeg! Doe maar goed rustig aan. Fijn dat het met de kleine man goed gaat!

Ka, ik hoopte zo voor je! Bah, wat een baggerzooi!! Kan me helemaal voorstellen dat je vriend (en jij) er helemaal klaar mee is. Het is ook zo moeilijk te begrijpen maar ik kan me de IVF presentatie in ons ziekenhuis nog zo herinneren. Waar de arts zei "we hebben geen idee waarom embryo's wel of niet innestelen, we plaatsen keer op keer prachtige exemplaren (met veel cellen etc.) terug bij stellen waar niks mis lijkt en niks... We plaatsen 'lelijke' embryo's terug en het is raak. Jammer genoeg hebben we nog steeds geen idee"
Klinkt trouwens heel negatief maar ik probeer het positieve er van in te zien. Het kan bij iedereen en met elke embryo en bij genoeg kansen en pogingen gaat er echt wel eentje blijven zitten. Maar ohhh wat is die weg er naartoe bagger zeg. Alleen maar een hele dikke knuffel voor jullie.

We hadden deze week zelf inderdaad een kans maar met twee miskramen achter elkaar en een cyste en nog steeds een licht positieve zwangerschapstest, leek het me beter om mijn lichaam eventjes een maandje rust te geven :-D Heb ik niet vaak dat ik bewust kies voor wachten, haha. Heb inderdaad al alle spuiten in huis en hoef pas voor de uitgangsecho naar het ziekenhuis om te bepalen wanneer ik kan gaan stimuleren. Eerste bloed is vandaag gespot dus het is uitkijken naar de nieuwe poging. Dag 21 pas beginnen met spuiten dus alles is nog eventjes normaal.
Devenie Heel goed van je om gelijk goed je rust te nemen. Kleintje is afhankelijk van jou, dus goed besluit!! Erg fijn dat het goed gaat nu. Lekker op je gemak nu alles regelen. Zolang je het maar vanuit bank en bed doet haha.

Puk Gelijk heb je. Tis alleen zo verrekte lastig. Hopelijk zet t snel door, dat je straks weer kan beginnen. Zie er tegenop?

JHier Gister plots best wat bruinverlies. Echt alle keren nog niet gehad met utrogestan. Nog geen enkele keer maar iets van bruinverlies of drup bloed. 1x na 1 dag ongesteld na stoppen, maar meestal duurt het 2-4 dagen. Maar na gister einde middag ook niks meer gehad. Geen idee waar dit nu van komt.
Vanochtend bloedgeprikt, begin vd middag uitslag vragen bij mijn ziekenhuis en doorbellen naar tilburg. Dan gelijk nieuwe hormonen regelen en hopelijk gelijk nieuwe afspraak voor tp. (kan zijn dat ik die volgende week mag pas maken).
Puk zo is het, nieuwe ronde nieuwe kansen. Slim dat je lichaam even die rust hebt gegeven, het klinkt als een goed besluit. Heeft jouw vriend ook weer goede moed? Ik vind dat jij je altijd zo goed herpakt en naar de toekomst kijkt, is hij ook zo positief ingesteld? Heel veel respect voor (ik ben, als ik heel eerlijk ben best een doemdenker dus vind dat heel knap)! Zet em op deze ronde!💪🏼

Devenie goed dat je je rust nu pakt en kan focussen op dat kleintje!

Ka wat een verdrietig stukje schreef je. Ik kan mij alleen maar voorstellen hoe dat moet voelen. Je eigen verdriet is al pijnlijk maar dat van je partner hakt er dan extra in :hug: Misschien even lekker met elkaar weg, een huisje bij het bos waar nu de bladeren zo mooi kleuren? Hopelijk zien jullie het gauw weer positief in.

Hier verschilt het heel erg per dag, afgelopen twee dagen zo misselijk en katerig gevoel maar vandaag na heel veel slaap (vrij genomen) voel ik mij een heel stuk beter! Morgen de pretecho, met 10 weken. Vind het zoooo ontzettend spannend. Maar ook heel erg aan toe, kan/wil het allemaal niet langer verborgen houden. Als alles goed is vertellen we het zaterdag bij een etentje met schoonouders en zondag op een dagje weg met ouders en broer en kinderen, m'n moeder is dan 65 geworden. Kan niet wachten om haar gezicht te zien! Maar eerst die echo...

Alvast een heel fijn weekend iedereen!
Wilde Perzik Super spannend morgen! Laat je het ons weten als je geweest bent hoe t was???!!

Hier Bloeduitslag was negatief zoals verwacht. Vanmiddag Tilburg al gebeld. Mag volgende week vrijdag starten met nieuw schema. Mocht donderdag eigenlijk, maar dan heb ik tp op 3-11 en dan vieren we onze dochter dr 4e verjaardag. Nu dus op 4-11 tp, volgende week vrijdag bellen voor de tijd.

http://i64.tinypic.com/zna6x.jpg
Mn schematje in mn schriftje staat er alweer in. En de foto’s voor bij afgelopen ronde zijn besteld.
En wilde perzik?
Fijn dat je iniedergeval duidelijkheid hebt ka. Mooi hoe je je boekje bijhoud, hopelijk kan je die ooit op een dag openslaan, om je kind te laten zien hoeveel er voor nodig was. Ik begrijp heel goed wat je schrijft, in jouw positie weet ik zeker dat ik me net zo gevoeld zou hebben. Geef niet op lieverd! We hopen weer verder met je mee :hug:

Goede beslissing puk! hoop dat het inmiddels goed is doorgezet en jullie over iets meer dan 2 weken weer verder kunnen.

Jame, spannend ook weer allemaal. Heb je wel een fijne vakantie gehad ?

Hoe was het wilde perzik?

Fijn devenie, goed je rust nemen. Hier ook veel harde buiken een voorweeen, al maanden. Meestal komt het goed, maar het is gewoon super spannend allemaal. dan blijft die kleine nog lekker een tijdje zitten.

Jahoor, ik voel me verder goed. Spannend is het wel, dat zeker! gelukkig staat alles klaar, mocht het doorzetten Is dat oké. Al heb ik liever dat ze iniedergeval op zn minst nog 2 weekjes aansterkt daarbinnen!

Soms kan ik alleen nog steeds niet geloven dat dit allemaal echt is, dat ik straks ga bevallen, en alle spulletjes die ik de afgelopen maanden verzameld heb ook daadwerkelijk gebruikt gaan worden, ik kan mij het echt niet voorstellen dat er na al die tijd straks een kindje op mijn borst ligt.. zeker als ik jullie verhalen lees, ik had mij dit allemaal zo anders voorgesteld voor jullie. Hoe dichterbij de bevalling komt voor mij, hoe moeilijker ik het vind dat jullie nogsteeds met lege handen staan, midden in trajecten met alle ellende en het verdriet erom heen. Waarom ben ik er met zoveel geluk vanaf gekomen en moeten jullie dit 9 maanden later nogsteeds doorstaan. Ik hoop dat iniedergeval iemand straks mijn stokje zal overnemen, want het is jullie zo gegund.
Het was goed! :heart: ! Vannacht geen oog dichtgedaan dus nu helemaal geradbraakt op de bank :) Schrijf snel een langer berichtje, denk aan jullie :hug:
Fijn wilde perzik! En nu lekker genieten. Veel plezier met dit mooie nieuws verspreiden de komende tijd!
Wilde Perzik Wat fijn! Wat een heerlijk weekend moet jij gehad hebben! Iedereen dol blij?!

Lalameme haha onwerkelijk is t allemaal soms hè. Die momentjes blijf je houden. Althans, ik heb ze nog steeds.

Hier zaterdag een trouwfeest gehad, precies op een zware menstruatie dag. Dus t was nogal afzien, zeker laatste 2 uur wist ik niet meer hoe ik moest staan door de rugpijn en krampen.

Verder alles wel oké. Moet even door t hopeloze gevoel heen. Zie net die prinses zwanger is en dan denk ik: tuurlijk, getrouwd en poef al zwanger... Hebben wij natuurlijk geen idee van, maar zo voelt t allemaal wel. Vindt t gewoon zwaar en kijk uit naar de tijd dat t of gelukt is of afgesloten is.

Nog 4 daagjes zonder hormonen en dan starten we weer. Op naar cryo 3.
Ha, hier was het Ff druk en jetlag.
Mijn vakantie was leuk.

Jeetje Ka, poeh, dat was even afzien. Lijkt me vreselijk op die bruiloft. Wat eigenlijk een leuke dag hoort te zijn.
Ja de prinses is al 37 dus ja ook best snel.
Sterkte he. Cryo 3.... is dat een laatste ivf behandeling? Ik weet het Ff niet.
Goed dat je alles opschrijft. Lucht het ook op?

Thnks lala. Jij succes met de bevalling. Wanneer ben je uitgerekend?

Devenie....nu Kun je rusten. Luktdat een beetje?

Puk... het klinkt verstandig om even een maandje over te slaan. Het doet mij goed iniedergeval. Voel je je er goed bij?

Perzik...hoe was de echo en hoe waren de reacties toen je vertelde dat je zwanger bent?

Morgen is mijn nod. Ik heb sinds het weekend zeer pijnlijke borsten en rechterzijde van mijn buik doet ook pijn.

Maar ik heb ook wat stressklachten.

Maar goed. Even kijken wanneer (morgenochtend of vrijdagochtend) ik ga testen en of ik het ga doen. Mijn menstruatie breekt soms midden in de nacht door.

Ik vertrouw mijn lichaam niet, dus.

Even afwachten.
Nou. Ik had mijn vinger als het ware van mijn iPad gelicht en ja dag 1 menstruatie mag ik noteren. Of ja dag 1 nieuwe cyclus om het positief te houden.

Hobby wil nog 2 keer proberen en daarna weer Iui. We zien wel. Ik voel me best vrij stevig in mijn schoenen staan , want ik wilde eerst een pauze. Maar deze maand heb ik echt genoten. Geen ovulatietesten en dat beviel wel. Ik had bij de cyclus meteen mijn eisprong na sex. Dus ik was vrij overtuigd dat het deze keer wel zou kunnen gebeuren.

Ik ben blij dat ik vandaag ongesteld ben geworden en niet donderdag of zelf vrijdag. Dus nu over and done, ik weet nu waar ik aan toe ben.
Rot Jame :hug: Wel fijn en goed dat jullie er weer met frisse moed voor gaan.
Knap hoe je erin staat jame. Fijn dat jullie een plannetje hebben waar jullie het beide mee eens zijn! op naar de volgende cyclus! En ik hoop met jullie mee! Dat in 1 van deze 2 rondes je ons heel mooi nieuws mag komen brengen!

Begrijp je volkomen ka, ook ik heb die gedachtes nog steeds. Ookal wil ik die nogsteeds niet hebben. Maar ik dacht exact het zelfde als wat jij zegt! Morgen of zaterdag starten dan? Ik ga weer voor jullie duimen!

Hier een middagje ziekenhuis achter de rug, gelukkig alles goed. We rommelen lekker door. Alleen een beetje balen van de spontane groeiecho.. Hoofdje weer een maand achter nu.. laat die baby maar komen.
Oké ik ben niet helemaal eerlijk geweest. Haar hoofdje valt kleiner uit dan ooit.. en er word niks gedaan, netjes op haar lijntje zeggen ze dan.. vorige meting een week achter. Nu 3 weken later loopt ze 4 weken achter. Haar hoofd is de afgelopen weken dus niet gegroeid dan groeit ze dus niet op haar lijntje. Denk dat er ook geen arts is die mij nog gerust kan stellen nu (niet dat ze dat ook maar proberen want volgens hun is het prima) het is gewoon klaar. Mijn buik voelt niet veilig, het heeft nooit goed gevoelt. blij als ze buiten mijn buik kan groeien. Ik wil haar zo graag veilig bij me hebbeb

Ik wilde jullie hier eigenlijk niet mee lastig vallen, maar ik wil dit ergens diep in mijn hart altijd hel liefst met jullie delen..
Oh Lalameme wat kut. Ik snap helemaal dat je dr veilig eruit wilt hebben. Om zelf te kunnen zien en goed te kunnen beoordelen hoe t met dr is. Ik zou als ik jou was toch gaan bespreken om met 37 weken of 38 weken te gaan inleiden. Hoe ver ben je nu ook alweer? Daar ben je toch al bijna?Vanaf 37 weken mag ze thuis komen, dus mag je ook gewoon ingeleid worden. Deze zorgen zijn ook niet gezond voor jullie. Hoe staat je man erin?! Heel veel sterkte lieverd. En alsjeblieft ben gewoon eerlijk en gooi t er hier uit. Het is echt niet niks! En dat hoef je niet achter te houden omdat je wel zwanger bent. We gunnen je allemaal een lief mooi klein gezond meisje.

Jame, wat balen dat t toch niet is gelukt! Wel fijn dat je je heerlijk rustig hebt gevoelt.
Oh lieve Lala, wat een moeilijke tijd ga je toch door. Ik kan me helemaal voorstellen dat je wilt dat ze komt en dat het moeilijk is om je nu gerust te laten stellen door de artsen. Krijg je wel het idee dat zij echt vinden dat het goed zit? Als ze echt twijfels hebben zullen ze dat toch ook wel aangeven? Ik ga er gewoon vanuit dat ze een prachtige meid is met een mooi klein hoofdje (die was gewoon ietsje eerder klaar..) Een hele dikke knuffel van mij en gewoon hier van je af schrijven. Lijkt me zo verschrikkelijk moeilijk voor je om niks zeker te weten en alleen maar te kunnen wachten.

Jame, bagger dat je ongesteld bent geworden maar fijn dat het in ieder geval snel kwam zonder spanning. En wat goed dat de pauze zo fijn voelt. Zo belangrijk om goed aan jezelf te denken in dit hele proces. Ik vind het altijd wel lastig maar voor mij voelde deze maand wachten ook echt heerlijk. Even na drie jaar er eens een keertje niet mee bezig zijn. Merk wel dat ik nu wel weer klaar ben met wachten, haha.

Ka, hoe gaat het met je? Ik hoop dat je gevoelens een beetje gaan draaien zodat je je weer wat beter voelt. Ik snap je helemaal hoor. Dat gevoel dat het bij iedereen zo simpel gaat (je hebt een eitje en een zaadje en poef) en bij ons een of andere moeilijk wiskunde som is die we maar niet opgelost krijgen (eitje, zaadje, juiste plek, juiste tijd, juiste eten, sporten, niet te veel sporten, rusten, geen stress, vitamines, etc. etc). Ka, het moet die derde gewoon gaan worden. Ik kom weer in de actieve duim stand.

Wilde Perzik, wat heerlijk dat alles goed is!! Genieten! Je vroeg nog hoe mijn vriend er in staat. Hij was bij de IUIs altijd heel positief maar nu is hij eigenlijk heel neutraal. Geen verwachtingen ofzo. Merk wel dat hij het lastiger begint te vinden. Hij is deze week 39 geworden en hij spreekt het nog niet echt uit maar hij gaat het echt vervelend vinden dat hij pas zo oud vader gaat worden.

Devenie, Falathiel hoe gaat het met jullie?

Sunny, ben je nog mee aan het lezen? Hoop dat alles goed met jullie gaat!

Hier begin ik weer steeds ongeduldiger te worden. De koelkast staat vol en ik wil gewoon beginnen. Mijn menstruatie zette pas laat door waardoor ik mijn eerste echo ook een week heb moeten verzetten. Nog twee weken en dan ga ik beginnen met de eerste spuiten. Verder kwam van de week het goede nieuws dat mijn broer en zijn vriendin een kindje krijgen. Was wel een beetje dubbel gevoel maar ik gun het ze van harte. Ze zitten nog wel in spanning want bij de eerste echo was er nog geen kloppend hartje maar ik ga er vanuit dat het maandag gewoon goed zit. Word dus in ieder geval tante :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven