Zwanger worden, ronde 7 of meer (deel 2)

24-09-2017 20:20 1634 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg op zwanger worden, ronde 7 of meer...

Hier kletsen wij met elkaar over alles wat ons bezig houdt, steunen wij elkaar waar we kunnen en zijn wij blij voor elkaar als het dan eindelijk zover is! Nieuwe dames zijn altijd welkom :) .

Vraag gerust om de inloggegevens zodat je je gegevens in de tabel zelf kunt bijhouden :-) . Wil je liever dat andere het voor je aanpassen? Geen probleem, dan graag de gewenste aanpassingen dikgedrukt vermelden :) !

🍀 Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Gestart Medisch Status Bijzonderheden
Puk32
(34/38)
eerste 2015 oktober Verminderde zaadkwaliteit IVF/ICSI poging 3 in maart, daarnaast afwachting gesprekken Düsseldorf 31/01 en Gent 04/03 Eerder: miskraam bij 6 wkn na IUI 2
Ka14
(30/34)
tweede 2016 januari Bezig met IVF/ICSI poging 2, afwachting bevruchtingen Eerder: BBZ
Sunny_Lady
(32/33)
eerste 2017 februari Verminderde zaadkwaliteit & lage AMH Bezig met ICSI (proef)poging 1, dinsdag 29/01 punctie daarna afwachting verwijdering poliep in baarmoederslijmvlies

:cheer2: Zwanger!
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Gestart UD Geslacht Bijzonderheden
WildePerzik
(29/32)
Eerste 2017 oktober jongetje

:duckie: Mama geworden!
Naam
Kindje Gestart Bevallen Geslacht
Tara92 Eerste 2017 Januari september 2018 dochtertje
RainIsJustConfetti Eerste 2017 Maart oktober 2018 dochtertje
Lalameme Eerste 2016 December 8 november 2018 dochtertje
Devenie Eerste 2017 Maart 4 december 2018 zoontje
Yellow002 Eerste 2016 November 28 december 2018 dochtertje

:heart: Voormalige schrijfsters : Zwangeres, Jame, Falathiel

:duckie: Voormalige schrijfsters en mama's : PientjeG, Fab1981 :heart:

Deel 1: zwanger/zwanger-worden-ronde-7-of-meer/ ... ges/387296
anoniem_355263 wijzigde dit bericht op 27-01-2019 16:30
70.46% gewijzigd
Sorry van mijn kant ook een vreselijk late reactie! Maar alles gaat goed hier. Hij ligt op dit moment op me te slapen :love: Paar regeldagen gehad die warmte hielp dan niet mee. Met mij gaat het ook goed, kan rustig aan weer wat gaan sporten (als ik niet te moe ben :P ) voelt alsof m’n lijf weer wat van mij is. Alleen nog last v m’n stuitje, volgens bekkenfysio zal het lang gaan duren, minimaal maanden mogelijk jaren. Het is niet anders, komt wel goed.

Ach hoopte op goed nieuws van jullie, een mooie 2019 zwangerschap. Maar wel fijn Ka dat niks bijzonders gevonden is (ook wel balen natuurlijk, het is dubbel) gewoon weer volle bak voor die volgende poging, knap hoor💪🏻😘

Blijf jullie id gaten houden, en duim mee voor dat magische moment :redrose:

Veel liefs
Hoe is het met jullie?😘
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het nu met jou wilde perzik?

Hier alles prima, dochter doet het goed. Groei blijft een dingetje maar ze lijkt verder prima gezond dus daar maken we ons maar geen druk om. Mijn bekken hersteld helaas helemaal niet. Het word eigenlijk eerder erger. Dat is soms wel een beetje pittig. Helaas dus nog steeds thuis. Komt vast ooit! We blijven maar gewoon positief!
Alle reacties Link kopieren
Hey WildePerzik (en anderen), wat leuk om hier nog eens te schrijven. Hoe is het met je? En jullie mannetje?

Hier eindelijk eens een hele positieve update :-D . Wij zijn na alle terugplaatsingen in NL gelijk door gegaan met een poging in Dusseldorf en ik ben zwanger van de eerste terugplaatsing. Man, wat heb ik toch een moeite met deze zin op te schrijven.. Het voelt nog alsof ik het nog niet echt mag zeggen. Het is ook nog super pril en we hebben net gisteren de eerste echo gehad (nu 6 weken en 4 dagen) maar alles zag er goed uit en onze Heino had een kloppend hartje. Had echt niet meer gedacht dat ooit nog te mogen zien na alle biochemische zwangerschappen. Dus voor nu heel goed nieuws!!

Lala, jeetje zeg, dat je nog steeds zo ontzettend veel last hebt van je bekken. Wat ontzettend naar. Kunnen ze daar nog iets van zeggen dat wellicht op termijn kan helpen of is het gewoon wachten en hopen dat het verbeterd?
Alle reacties Link kopieren
Zo ontzettend blij voor je puk! En de spanning en alles, zo herkenbaar.. en dat zonder miskramen en alle ellende die jullie hebben moeten doorstaan! Het is gewoon dood eng die eerste weken, en eerlijk gezegd vond ik de hele zwangerschap erg spannend. Ik laat maar moeilijk dingen los! Ik hoop zo dat het allemaal goed gaat vanaf nu! Wat zullen jullie verliefd zijn op jullie kleine Heino! ♡ op naar donderdag! Hoe voel je je verder ? Veel last van alle kwaaltjes?

Ik zou een revalidatie traject gaan starten, fysio haalt niets uit en weet het ook niet zo goed. Helaas is dit afgewezen door mijn zorg verzekeraar.. terwijl ik best een heel prima verzekering heb. Wij zijn nu aan het kijken of mijn werkgever dit mogelijk vergoed. Anders moet ik wachten tot volgens jaar. Opties zijn beperkt nu helaas. Persoonlijk denk ik dat het ooit wel weer wat beter word maar dat het nooit meer volledig zal herstellen en ik met deze "beperking" zal moeten gaan leren leven. Ik kan niet zoveel en ben voornamelijk thuis. Werken Is echt geen optie helaas. Maar genoeg daarover haha. Het klinkt allemaal heel deprimerend zo.. Maar 90% van de tijd sta ik er positief in en geniet dan maar dubbel van de tijd die ik hierdoor met mijn dochter heb. ♡
Wauw Puk, wat heerlijk nieuws!! Gefeliciteerd! Het is jullie zo gegund... en ja die eerste weken vond ik ook zo spannend dus kan mij helemaal voorstellen hoe dat voor jullie (keer 10) moet zijn. En geniet ervan! (als het lukt en als je niet geniet ook prima he, geniet je wel lekker dubbel zo hard als je baby in je armen hebt :) ) Want het blijft gewoon reeeete eng. Maar iedere stap is er toch maar weer mooi 1!

Ooh Lalameme wat klote zeg... ik heb ook last van m’n stuit en bekken etc maar lijk de weg naar boven gevonden te hebben. Vind het echt naar voor je dat je nog niet kunt werken en misschien nooit overgaat. Ik mistte werk zo ontzettend in de periode dat ik thuis zat. Super goed dat je positief blijft en geniet van je dochtertje :heart: Zou je dan ooit nog een zwangerschap aandurven trouwens? Ik denk daar wel eens aan van man... dit allemaal nog een keer. Maargoed, ver van m’n bedshow hoor!
En hoe bedoel je precies qua groei? Volgt ze haar lijntje niet? Hier een zogeheten borstvoedingsdip dus van 0 lijn naar -1, volgende meting moet ie wel omhoog zijn gegaan. Wel spannend maar ja, z’n vader is ook lang en dun dus wat doe je eraan ;-D

Maar verder gaat t trouwens super met m’n zoontje. Nog steeds alleen borstvoeding (soms valt het me wel zwaar maar het is ook zo mooi, en bijna de 6 mnd nu gehaald!) hij is supervrolijk, slim en ondernemend oh en niet te vergeten errug knap ;-D Slaapt praktisch altijd door dus dat is ook zo fijn! Wel grappig, hoe ellendig mijn zwangerschap was en mijn lijf dat niet meewerkt nog, des te zoetere baby hebben we gekregen. Haha karma? :P
Alle reacties Link kopieren
Oh wat klinkt dat heerlijke wilde perzik! Ik geef ook nog borstvoeding nu nog 3 x per nacht plus een aantal nachtveodinginen. Blij dat je zo geniet! Klinkt als een heerlijk ventje. Ja haar groei was in de buik al een dingetje, waarschijnlijk hoort dat bij haat hoor! Alleen ze groeit nu al 2 maanden niet dus dat is wel een dingetje.

Grappig dat je het vraagt. Hier begint het wel echt weer te kriebelen om voor nummer 2 te gaan. Vriend wilt nog niet. Maar ik wil niet te lang wachten omdat we gewoon nog niet wisten hoe het zit bij mij. Destijds waren we dat natuurlijk net aan het onderzoeken. Ik heb toevallig afgelopen maand mijn eerste menstruatie gehad. Dat was best gek weer! Even aankijken hoe dat gaat maar anders ga ik binnenkort toch richting de gynaecoloog om verder onderzoek naar de eventuele endometriose te laten doen. Want ik het daar wel echt een heel sterk vermoeden van, dat had de gynaecoloog destijds ook. Mijn bekken houd mij daar niet in tegen. Het is al zoals het is. En als het zo mag zijn zou ik heel graag nog een keer een kindje willen verwelkomen, al zijn wij al dolgelukkig met de prachtige dochter die wij hebben mogen krijgen!
Hoe gaat het puk?🥰

En met de rest?
Alle reacties Link kopieren
Hier alles goed! Hoe is het met jullie wilde perzik?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven