Meest heftige topics op het forum

14-02-2018 13:11 252 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel benieuwd wat jullie het meest heftige/spraakmakende/bizarre topic op dit forum vinden. Iets wat altijd is bijgebleven en je je af vraagt hoe het nu met diegene is?
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
14-02-2018 19:44
Mijn eigen topic, over mijn zoon die aangereden werd en volledig in de kreukels per helikopter naar Nijmegen gevlogen werd, hoofdletsel en intensive care en revalideren en de hele mikmak. Ik lees het nog wel eens door en dan denk ik jezus, wat een toestand was dat. En ook een beetje onwerkelijk, want op wat littekens na heeft ie er bijna niks aan overgehouden. Dus dat is dan wel weer vrolijk :D

En wat ook vrolijk was was het medeleven vanuit het forum, zoon heeft nog steeds een doos vol kaartjes van forummers, én een stapeltje luisterboeken die nooit maar dan ook nooit weg mogen :love:

Jouw topic kan ik me ook nog heugen.

Wat een zegen voor jouw gezin dat hij er zo vanaf is gekomen.
Alle reacties Link kopieren
KitKeller schreef:
15-02-2018 19:27
Het topic dat mij heel erg bijgebleven is, is van een forumster wiens vader niet thuisgekomen was. Het werd later en later en veel mensen leefden met haar mee en wilde haar helpen.
Dat topic heeft erg veel indruk op me gemaakt toen.

Volgens hebben we het over hetzelfde topic..
Alle reacties Link kopieren
Dat van die vader dat weet ik nog.

Angelgate was ik hier volgens mij even weg. De pinkribbonrel staat mij wel nog levendig bij. Een blogster had toen een niet bepaald positieve blog geschreven, die opeens was aangepast of verwijderd. Heel het forum heeft toen online actiegevoerd tegen pinkribbon en sanoma.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Blij te horen dat het met de dochter van Zoyla goed is gekomen.

Waar ik mee heb geleefd is die vrouw die erachter was gekomen dat haar man vreemdging en toen zij een soort van goedmaakseks hadden , zij zwanger was geworden. Met haar man ging het toen uit, hij deed heel moeilijk met het verdelen van de inboedel ofzo. Ging bij zijn nieuwe vriendin wonen. Zij kreeg een eigen huurhuis en kon op een gegeven moment niet meer meeschrijven omdat zij herkent was op het forum en dit werd doorgegeven aan haar ex.
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
14-02-2018 20:48
kinderen/hartoperatie-wel-niet-wel-niet ... ges/279575

Topic van Boanan waar ik over sprak teruggevonden.

Benieuwd hoe het intussen met haar zoontje gaat.


Ander topic weet ik écht niet meer hoe ik dat nog ooit moet terugvinden.
Sorry dames, ik zie dit nu pas.
Het is inmiddels alweer bijna 3 jaar geleden. Het gaat best wel ok met onze kleine man. Zeker wat betreft gemoedstoestand. Hij is nog steeds altijd vrolijk. Lichamelijk hebben we wel behoorlijke uitdagingen. Door de dwarslaesie heeft hij een flinke scoliose ontwikkeld waarvoor er binnen nu en een jaar een grote rugoperatie volgt. En ook zal hij komend jaar een operatie krijgen aan zijn voeten omdat die flink vergroeid zijn. En hij heeft flinke osteoporose en daardoor al 3x zonder dat we weten hoe een gebroken dijbeen gehad.

Wat betreft (woon)voorzieningen hebben we hectische een drukke jaren gehad. We zijn verhuisd naar een rolstoelvriendelijk dorp en hij gaat in een naastgelegen dorp naar school (speciaal onderwijs). We hebben een inwonende zorgverlener die een substantieel deel van de tijd voor hem zorgt en dat gaat heel goed en geeft ons de vrijheid om ook af en toe samen weg te kunnen. Maar ondanks dat was ik een paar maanden geleden van alles wat er gebeurd was en nog speelt behoorlijk overspannen en heb ik besloten om voorlopig te stoppen met werken. En dat is voor nu een goede beslissing. Even bijkomen van alles.

Wat lief dat er nog aan ons gedacht wordt trouwens!
Hierbij wat foto's van onze kleine man http://nl.tinypic.com/r/s5vlh5/9 en http://nl.tinypic.com/r/erzbj6/9
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Boannan,wat een prachtig mannetje!!
If you don,t like whats,s being said,change the conversation
Zo Boannan, die wordt groot zeg! Wel een ondeugd zeker :D
Pracht van een kind Boannan, mag je trots op zijn!
Lady*Voldemort schreef:
14-02-2018 20:27
Oh ja, die doet me denken aan die mevrouw die een crowdfund actie had opgezet om haar droom waar te maken: een jaar lang met een campertje door europa trekken, daar af en toe een blogje over schrijven en dan was ze dus 'digitale nomade'. Iemand opende daar een topic over en toen kwam die mevrouw zelf ook meeschrijven, dikke pret man.
Ah, deze heb ik even opgezocht:
actueel/bedel-actie/list_messages/237903

Update: mevrouw zwerft niet, maar zweeft nog steeds
https://www.linkedin.com/in/chantalkoster/
Loedermoeders

En met stip op 1 : bukken en spreiden

Wie weet wat ik bedoel en kan deze topics vinden?
Alle reacties Link kopieren
relaties/raak-ik-hem-kwijt/list_messages/344437
relaties/hij-is-verliefd-op-haar-ik-wee ... ges/344553
relaties/verlaten-voor-een-ander-hoe-sn ... ges/356047

Deze drie, mijn god die plottwist O_o
Jest schreef:
10-06-2018 19:27
Ah, deze heb ik even opgezocht:
actueel/bedel-actie/list_messages/237903

Update: mevrouw zwerft niet, maar zweeft nog steeds
https://www.linkedin.com/in/chantalkoster/
"Finally, I can create the lifestyle I’m meant to have. Sounds this like a HELL YES to you?" :rofl:
http://chantalkoster.eu/
Alle reacties Link kopieren
Boannan, wat fijn dat je ons zijn blije snoetje weer laat zien!
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik ben via een ander topic ( Topics die je zijn bijgebleven) hier terecht gekomen en zou sommige topics nog graag een keer willen lezen. Ik heb dit al vaker geprobeerd, maar meestal kon ik niets terug vinden. Hoe doen jullie dit?
Alle reacties Link kopieren
Via Google zijn topics meestal makkelijker te vinden dan via de zoekfunctie hier.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Hallo Boannan, Wat fijn om te lezen dat het nu relatief goed gaat met je zoon. (Mooi kind!) Ik heb erg met je meegeleefd toen. Sterkte met alles dat nog komen gaat.
Heb je zelf intussen wat rust kunnen vinden nadat je gestopt bent met werken? Ik hoop het!
Ik vraag me soms nog af hoe het nu met Digitalis gaat
Alle reacties Link kopieren
Wie zou voor mij wat linkjes willen plaatsen over de volgende topics. Pixiedust heb ik wel gevonden, maar ik zou graag de verhalen lezen van Robo, Yougla, Stroopwafelcake, Ibi, Djoels. Ik weet geen topictitels nl.
Heb zo mijn periodes gehad met hyperactiviteit op het forum. Nu al een aantal jaren rustige meelezer :)

Mooie jaren was het voor mij als forummer toen er een bepaalde hype was om te meeten en een rel ontstond NA een meet. Hele forum in oproer.

Ik vergeet zoveel topics die indruk gemaakt hebben, zowel positief als negatief. Maar door het forum weet ik wel dat je het niet zo gek kan bedenken of iemand maakt het wel mee

@Elmervrouw
Wat super fijn om te horen! Elke keer als ik wat hoor over kinderontvoering oid (en dat gebeurd weleens in mijn werk) , denk ik aan jou.
Een topic waar ik nog zo nu en dan aan terugdenk, was van een vrouw waarvan de man het met zijn zus bleek te doen. Ik twijfel wel nog steeds of het geen troll was want binnen een paar dagen escaleerde alles volledig uit de klauwen (het begon met vermoedens en later deden broer en zus het in TO's badkamer terwijl de kinderen beneden waren, en gingen ze scheiden), en kwam er totaal geen update meer. Het was een goede soap in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
AbsolutelyFabulous schreef:
09-09-2018 21:23
Ik vraag me soms nog af hoe het nu met Digitalis gaat
Ben ik ook benieuwd naar idd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Moezy schreef:
20-09-2018 17:50
Een topic waar ik nog zo nu en dan aan terugdenk, was van een vrouw waarvan de man het met zijn zus bleek te doen. Ik twijfel wel nog steeds of het geen troll was want binnen een paar dagen escaleerde alles volledig uit de klauwen (het begon met vermoedens en later deden broer en zus het in TO's badkamer terwijl de kinderen beneden waren, en gingen ze scheiden), en kwam er totaal geen update meer. Het was een goede soap in ieder geval!
Verhaal was van Maxisas, heeeel bijzonder!!

relaties/man-en-zijn-zus-wat-te-denken/ ... /387547/50
froezel wijzigde dit bericht op 20-09-2018 21:30
7.19% gewijzigd
Moezy schreef:
20-09-2018 17:50
Een topic waar ik nog zo nu en dan aan terugdenk, was van een vrouw waarvan de man het met zijn zus bleek te doen. Ik twijfel wel nog steeds of het geen troll was want binnen een paar dagen escaleerde alles volledig uit de klauwen (het begon met vermoedens en later deden broer en zus het in TO's badkamer terwijl de kinderen beneden waren, en gingen ze scheiden), en kwam er totaal geen update meer. Het was een goede soap in ieder geval!
Dat was een trol toch.
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
20-09-2018 21:28
Dat was een trol toch.

Absoluut.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
20-09-2018 22:10
Absoluut.
Ja dat denk ik ook. Maar mensen leefden ontzettend mee en gingen zelfs met haar pb'en en boden aan om haar zelfs IRL te steunen.. ach ja, het heeft de gemoederen behoorlijk bezig gehouden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven