Boos op vriend of stel ik me aan?

16-06-2019 22:57 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Moet even mijn verhaal kwijt!
Heb nu al een tijdje een nieuwe vriend en tot nu toe gaat alles prima tussen ons.
Maar nu is hij gisteren met een groep vrienden gaan stappen en deels ook collega's van hem, en ik ken daar weer 1 meid van.
Mijn vriend was rond 3 uur thuis, wat niet raar was.
Maar nu hoorde ik van die meid die ik ken (en die dus mee was stappen met de groep van mijn vriend) dat mijn vriend het wel erg gezellig had gehad met een andere meid waar hij mee werkt. Die 2 (vriend en die meid) zien elkaar af en toe op het werk. Ik hoorde dat hij de hele tijd drinken voor haar ging halen, met haar schuurde en danste en ook telkens zijn arm om haar heen had. En toen ze nog even buiten waren ging zij op zijn schoot zitten en dat accepteerde hij en hij hield haar hand even beet ook. Ik heb geen reden om het niet te geloven, want ik ben wel vriendinnen met diegene van wie ik het hoorde. Diegene zei overigens dat mijn vriend helemaal niet meer helder uit zijn ogen keek en ook op zijn benen wankelde dus echt teveel had gedronken. Ik heb mijn vriend er nog niet mee geconfonteerd want hij is net weer aan het werken maar ik vind dit echt niet leuk en maak me zorgen, helemaal omdat ze elkaar nog vaker zullen zien. Zij is ook qua uiterlijk het type wat hij sexy vindt, want ze lijkt erg op een actrice waar hij helemaal gek van is. Ik zit echt te piekeren. Overdrijf ik of zouden jullie het ook niet leuk vinden?
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
17-06-2019 19:14
Als ik zou zien dat de vriend van een goede vriendin zo in het openbaar met een andere vrouw loopt te rollebollen zou ik die info absoluut doorpasen hoor.
Ik zou hem filmen en doorsturen naar vriendin
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
17-06-2019 20:40
Ik zou hem filmen en doorsturen naar vriendin
Goed idee, dan zit die ook niet met vragen over jouw betrouwbaarheid en verborgen agenda en of het nou allemaal wel zo erg was. Plus als vriend achter zijn gedragingen staat in de sfeer van het moment vindt 'ie dat vast ook geen probleem.
Het valt me op dat vrijwel niemand, inclusief TO, af gaat op zijn versie van wat er gebeurt is.

Nogal makkelijk om iemand af te schieten op basis van wat iemand anders er over zegt en daarbij wat iemand zelf zegt straal te negeren. Want hij zal wel liegen toch? Daar ga je dan toch van uit? Je zit dus in een relatie met iemand waarbij je uitgangspunt is dat hij liegt.

Ik adviseer dan ook om uit die relatie te stappen. Niet vanwege wat hij gedaan heeft maar vanwege wat je zelf niet doet; vertrouwen hebben en communiceren. En als hij dan toch had gelogen dan ben je dubbel terecht er uit gestapt. Je kan niet verliezen. toch?
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
17-06-2019 20:40
Ik zou dat respect niet van die ander verwachten.
Maar van je partner. Daar heb je een relatie mee. Niet met die ander. Die is jou niks 'verschuldigd' qua respect.
Precies dit
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
17-06-2019 20:26
Nee, maar dat doe je toch niet bij iemand die bezet is lijkt mij?
Omdat je respect hebt voor die relatie. Omdat je geen gezeik wilt.

Want ik kan het echt niet waarderen als een vrouw gaat flirten met mijn vriend terwijl ze weet van onze relatie.

Is dit nou echt zo moeilijk?
Of bekijk ik flirten anders dan anderen?
Een knipoogje of complimentje ofzo moet kunnen, maar als iemand de hele tijd om mijn partner heen draait is ze bij mij écht wel aan het verkeerde adres.
Dat weet mijn vriend ook heel goed, en hij flirt ook weleens wat hoor, heel onschuldig, het hangt gewoon heel erg af van hoe ver het gaat denk ik.

Maar als iemand met mij flirt, verwacht mijn vriend van mij net zo goed dat ik daar niet aan meedoe.

Niet te ver iniedergeval.
Flirten doe ik met mijn eigen man.
Ik denk idd dat het er aan ligt wat je onder de noemer flirten ziet, samen dansen, uitdagen, stoeien, compliment vind ik wel kunnen. Schuren en kussen gaat me veel te ver en de hele avond om 1 persoon heen draaien is ook raar.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
17-06-2019 20:40
Ik zou dat respect niet van die ander verwachten.
Maar van je partner. Daar heb je een relatie mee. Niet met die ander. Die is jou niks 'verschuldigd' qua respect.
Ook!
Ik verwacht van mijn partner dat hij er niet op in gaat.
Maar hoe sneu ben je als je met een bezette man gaat flirten?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Waar wacht je nog op?! Exit, per direct. Wat een respectloze stumper.
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
17-06-2019 21:50
Ook!
Ik verwacht van mijn partner dat hij er niet op in gaat.
Maar hoe sneu ben je als je met een bezette man gaat flirten?
Eens.
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
17-06-2019 21:50
Ook!
Ik verwacht van mijn partner dat hij er niet op in gaat.
Maar hoe sneu ben je als je met een bezette man gaat flirten?
Iets zegt mij dat jij dingen best snel als flirten interpreteert, ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten hoor. Maar je kan het ook als compliment zien wanneer een vrouw of man met jou kerel aan het flirten is.
Ik zou er geen probleem mee hebben maar geloof ook heilig dat mijn man niet snel zou vreemd gaan en als hij dat wel zou doen ligt dat aan hem en niet aan die ander.

Maar flirten en iemand versieren om mee te sexen vind ik 2 totaal andere dingen.
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
16-06-2019 23:13
Die van mij bleef ook heel oenig kijken in eerste instantie, alsof hij zichzelf wijs wilde maken dat er niets gebeurd was.
Exact

Oenig kijken is niet meteen een reden dat het dan niet gebeurd is ..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Wat een ontzettend afknapper TO

Een 35 jarige man die alcohol als excuus gebruikt om te gaan friemelen en schuren met een ander vrouw..

Ik zou mijn keuze al gemaakt hebben ..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Envelop schreef:
17-06-2019 22:41
Iets zegt mij dat jij dingen best snel als flirten interpreteert, ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten hoor. Maar je kan het ook als compliment zien wanneer een vrouw of man met jou kerel aan het flirten is.
Ik zou er geen probleem mee hebben maar geloof ook heilig dat mijn man niet snel zou vreemd gaan en als hij dat wel zou doen ligt dat aan hem en niet aan die ander.

Maar flirten en iemand versieren om mee te sexen vind ik 2 totaal andere dingen.
Dit dus.
Ik lees hier zoveel onzekere en daardoor jaloerse en bezitterige vrouwen... die interpreteren gewoon met iemand praten al als flirten.
Echt grow up.
SHIFTY schreef:
17-06-2019 20:56
Het valt me op dat vrijwel niemand, inclusief TO, af gaat op zijn versie van wat er gebeurt is.

Nogal makkelijk om iemand af te schieten op basis van wat iemand anders er over zegt en daarbij wat iemand zelf zegt straal te negeren. Want hij zal wel liegen toch? Daar ga je dan toch van uit? Je zit dus in een relatie met iemand waarbij je uitgangspunt is dat hij liegt.

Ik adviseer dan ook om uit die relatie te stappen. Niet vanwege wat hij gedaan heeft maar vanwege wat je zelf niet doet; vertrouwen hebben en communiceren. En als hij dan toch had gelogen dan ben je dubbel terecht er uit gestapt. Je kan niet verliezen. toch?
Ik hou persoonlijk zeker rekening met de kans dat zijn verhaal klopt. Maar dat verhaal op zich zou ik al een afknapper vinden.
Murrmurr schreef:
17-06-2019 19:14
Als ik zou zien dat de vriend van een goede vriendin zo in het openbaar met een andere vrouw loopt te rollebollen zou ik die info absoluut doorpasen hoor.
Ik zou dat ook doen hoor, zeg ook nergens dat ze het niet had moeten doen. Maar hoe ze het verpakt roept wel vragen op, met "Ik wil je niet bezorgd maken hoor, maar...."
Alle reacties Link kopieren
Taralina schreef:
18-06-2019 09:50
Dit dus.
Ik lees hier zoveel onzekere en daardoor jaloerse en bezitterige vrouwen... die interpreteren gewoon met iemand praten al als flirten.
Echt grow up.
Waar haal je dit nou weer uit?
Een aantal, waaronder ik, zijn het er juist over eens dat je gewoon leuk moet kunnen flirten, lachen, praten, maar dat gaat wel tot een bepaald punt.
En dat hangt weer van veel factoren af waar dat punt dan precies ligt.
Is niet voor iedereen hetzelfde.

Dat praten hetzelfde is als flirten heb ik hier niemand horen zeggen, dan heb je immers geen leven meer als dat zo zou zijn.
justagirly wijzigde dit bericht op 18-06-2019 10:02
10.90% gewijzigd
Taralina schreef:
18-06-2019 09:50
Dit dus.
Ik lees hier zoveel onzekere en daardoor jaloerse en bezitterige vrouwen... die interpreteren gewoon met iemand praten al als flirten.
Echt grow up.
Hmmm hebben ze echt alleen gepraat? Zoals ik het lees heeft hij haar in zijn armen door de kroeg gedragen en de halve avond geschuurd. Dat is toch zeg maar droogneuken op de maat van de muziek? Ik weet niet hoe jij flirt...
Hoe lang en je eigenlijk met hem samen? Want in februari had je een andere vriend van ook in de twintig...
Ik vind overigens dat die vrijgezelle dame lekker mag doen waar ze zin in heeft, de vriend van TO is degene die fout zit en hij weet het dondersgoed, hij probeert nou de aandacht af te leiden door met zijn vingertje naar die vriendin te wijzen.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
18-06-2019 10:02
Hoe lang en je eigenlijk met hem samen? Want in februari had je een andere vriend van ook in de twintig...
Klopt, maar dat is vrij abrupt daarna uitgegaan omdat hij er meerdere dames op na bleek te houden.. Ik werd toen op date gevraagd door huidige vriend die ik al langer via via kende en dat werd erg snel serieus. Maar doordat het met die vorige vriend zo slecht afliep ben ik nu extra bang dat ik weer bedonderd wordt..
Je hebt geen al te beste smaak :)
Murrmurr schreef:
18-06-2019 10:11
Je hebt geen al te beste smaak :)
Precies, loepen geeft wel een beetje duidelijkheid. Je lijkt op types te vallen die niet helemaal volwassen en/Of beschikbaar zijn. Dit brengt dan bij jou de nodige onzekerheden met zich mee.
Ik vind het best bijzonder om je bij een man van 35 druk te (moeten) maken over sexy influencers, schuren en snapchat. Hoe zie jij dat?
En wat ik al eerder vroeg; hoe zit jij in je vel en wat vind je zelf van je keuze in mannen?
Alle reacties Link kopieren
Kuikenspons schreef:
18-06-2019 10:10
Klopt, maar dat is vrij abrupt daarna uitgegaan omdat hij er meerdere dames op na bleek te houden.. Ik werd toen op date gevraagd door huidige vriend die ik al langer via via kende en dat werd erg snel serieus. Maar doordat het met die vorige vriend zo slecht afliep ben ik nu extra bang dat ik weer bedonderd wordt..


Dan kun je beter de relatie verbreken, met jouw vorige ervaringen wordt het moeilijk om een relatie te hebben met iemand die zich zo gedraagt met alcohol op. Of er nu wel of niet wat gebeurt is, dit soort gedrag trek jij gewoon niet en dat is best begrijpelijk. Dan heb je liever een man die dat niet doet, hoef je je ook geen dingen af te vragen.
Even een samenvatting:
In december 2017 heb je seks met een jongen waarbij je hoopt dat het een relatie wordt. Hij geeft aan niks te willen en jij vraagt je af of jij hem met een bepaalde tactiek toch de jouwe kunt maken. In februari 2018 date je met een kunstenaar die bij zijn ouders woont en zijn leven niet echt op de rit heeft.
In maart 2018 heb je het over een man (niet de kunstenaar?) Waarmee je enkele dates hebt gehad en waar jet geweldig mee klikt. Je bent behoorlijk verliefd. In april heb je met deze man (denk ik) een maand lang een relatie maar twijfel je. In juli 2018 ben je bang "weer" een onbeschofte man te treffen omdat je date met iemand waarvan je geen hoogte krijgt.
In februari 2019 zit je in een relatie met iemand op wie je weer heel verliefd bent maar die jou onzeker maakt. (En later ook blijkt vreemd te gaan, wat natuurlijk heel rot voor je is).

Nu, in juni, heb je een relatie met iemand die jou doet twijfelen door bepaalde verhalen en doordat hij interesse toont (volgens jou) in andere vrouwen.

Zie jij een bepaald patroon?
Even alleen zijn is ook weleens lekker.
Maar gelukkig heeft ze een goede vriendin :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven