Online daten

13-02-2021 21:20 394 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds enkele weken heb ik contact met een man via online dating. Ik kan wel wat advies gebruiken want ik heb geen ervaring hiermee.

Ik heb wel een klik met hem en we chatten bijna elke dag. Hij gaf al best snel aan dat hij wilde appen. Ik heb mijn nr niet gegeven. Ook wilde hij al best snel afspreken. Dat is ook nog niet gebeurd omdat ik dat best spannend vind.

Hij zegt van de ene kant lieve dingen tegen me. Bv dat hij alleen online is om te kijken of ik er ben. Ook dat hij me lief vindt. Ik heb een beetje het beeld van hem dat hij altijd erg gericht is geweest op spullen/materialistische dingen maar nu tot conclusie komt dat geluk ook in andere dingen zit. Hij wil heel graag een fijne relatie.

Hij zegt dat hij met mij een goede klik heeft en het meeste praat. Dat hij 1 ander contact heeft maar dat loopt beetje stroef.
Ook vertelt hij mij dat hij onzeker is over bepaalde dingen van zichzelf.

Toch heb ik mijn twijfels. Hij vertelt veel over zichzelf. Maar bij mij vraagt hij niet echt door. Alleen of ik hoop dat we elkaar ooit ontmoeten en het zou klikken in het echt zoals nu. Of hoeveel relaties ik heb gehad.
Ook vroeg hij eens wat ik aan het doen was toen ik niet meteen antwoordde.
Of hij vroeg eens of ik ander contact heb waar ik meer mee heb.
Dit zijn 2 dingen die ik eigenlijk niet zo oké vind.

Sinds kort sluit hij berichtjes af met een x. Ook vraagt hij of ik van knuffelen hou in een relatie.

Van de andere kant vind ik het kletsen wel weer gezellig.

Ik weet alleen niet zo goed hoe je kan weten dat iemand echt goede bedoelingen heeft. Misschien wil hij alleen seks maar dat idee heb ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Zie die vent gewoon een keer i.p.v. wekenlang nu proberen te analyseren op pixels, online komen mensen vaak heel anders over dan in het echt.

Ga gewoon ergens wandelen en voel aan hoe hij overkomt bij je zo moeilijk is het niet. Dat hij vragen blijft stellen (ja ook dus soms die dubbele want niet iedereen onthoud alles verassing dat is niet zorgelijk hoor gewoon menselijk) en probeert met een "onhandig grapje" mogelijk om maar iets van reactie uit je te krijgen.

1) ga op date, stel gewoon zelf wat voor zo heb jij die controle die je zo fijn lijkt te vinden
2) ga nog een keer op dat of haak af n.a.v. die date
lillian_ wijzigde dit bericht op 01-03-2021 16:32
Reden: miste een woord
0.89% gewijzigd
Narcist, stalker, creep... die man verdient iemand die hem niet zo negatief afschildert.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk ook wel eens met bovenstaande, in dat geval heeft hij het mogelijk beter met iemand anders en wens je heb succes verder want echt leuk over hem ben je niet mogelijk hou je alleen contact voor de aandacht als je niet wil afpreken, niet netjes als dat zo is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook vaker aangegeven of hij niet liever verder kijkt. Maar hij zegt van niet.
Jillian80 schreef:
01-03-2021 16:47
Ik heb ook vaker aangegeven of hij niet liever verder kijkt. Maar hij zegt van niet.
Heb je zelf door hoe moeilijk je bent?
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is ook zo.

Daarom vind ik het ook vreemd dat hij niet afhaakt. Dat snap ik niet.
Een modern sprookje
Jillian80 schreef:
01-03-2021 16:52
Ja dat is ook zo.

Daarom vind ik het ook vreemd dat hij niet afhaakt. Dat snap ik niet.
Haak dan zelf af en laat die man met rust. Je speelt nu gewoon een spelletje met hem. Slaat echt nergens op.
Jillian80 schreef:
01-03-2021 16:52
Ja dat is ook zo.

Daarom vind ik het ook vreemd dat hij niet afhaakt. Dat snap ik niet.
Misschien kun je ook nog zijn kat ontvoeren of zijn huis in de fik zetten?
Jillian80 schreef:
22-02-2021 13:34
Nee, ik vind hem eigenlijk heel erg leuk. Ik ben beetje bang dat het creep/stalker is. Je weet nooit.
:rofl:

Fingers crossed
Alle reacties Link kopieren
Heb je al aan beeldbellen gedaan? Misschien praat hij stom, is hij anders dan op de foto, etc.

Tip: nooit lang appen. Dat kan alleen maar tegenvallen.

Ik heb een paar keer lang geappt, dat denk je dat er een fantastische klik is en is het in het echt helemaal niks. Dus ander plan: leuk profiel gevonden, 's avonds laat berichtje gestuurd, meteen afgesproken voor 2 dagen later. Zo bouwde de spanning zich niet op. Goed afgelopen :-D
Abby7 schreef:
01-03-2021 18:21
Heb je al aan beeldbellen gedaan? Misschien praat hij stom, is hij anders dan op de foto, etc.

Tip: nooit lang appen. Dat kan alleen maar tegenvallen.

Ik heb een paar keer lang geappt, dat denk je dat er een fantastische klik is en is het in het echt helemaal niks. Dus ander plan: leuk profiel gevonden, 's avonds laat berichtje gestuurd, meteen afgesproken voor 2 dagen later. Zo bouwde de spanning zich niet op. Goed afgelopen :-D
Is dit zo ja?
Ik ben met 1 man nu echt al vijf weken aan het appen of zo. Wel gezegd dat we gaan afspreken maar nog niks gepland. Ik denk dat hij mss niet echt geinteresseerd is, nou ja pech dan. Maar dat wordt dus wrs sowieos niet wat?

Man 2 app ik nu intensief een dag of drie mee, beter dan bijv. komend weekend al afspreken?
Man 2 lijkt wel op Putin, maar ja je kan niet alles hebben hè :hihi:
Mss komt ie wel met onblote bast op een beer naar onze date dan.
Maar niet zo klein hoor!
Alle reacties Link kopieren
Boomklevertje schreef:
01-03-2021 18:25
Is dit zo ja?
Ik ben met 1 man nu echt al vijf weken aan het appen of zo. Wel gezegd dat we gaan afspreken maar nog niks gepland. Ik denk dat hij mss niet echt geinteresseerd is, nou ja pech dan. Maar dat wordt dus wrs sowieos niet wat?

Man 2 app ik nu intensief een dag of drie mee, beter dan bijv. komend weekend al afspreken?
Dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten, ik heb meerdere keren de ervaring, misschien tref jij wel een pareltje.
Alle reacties Link kopieren
Boomklevertje schreef:
01-03-2021 18:27
Man 2 lijkt wel op Putin, maar ja je kan niet alles hebben hè :hihi:
Mss komt ie wel met onblote bast op een beer naar onze date dan.
:rofl:
Sorry ik ben echt een noob, maar flirt je dan ook op de app? Ondanks dat je iemand helemaal niet kent? Ik bedoel gewoon onschuldig, geen sexting of zo!
Boomklevertje schreef:
01-03-2021 18:25
Ik ben met 1 man nu echt al vijf weken aan het appen of zo. Wel gezegd dat we gaan afspreken maar nog niks gepland. Ik denk dat hij mss niet echt geinteresseerd is, nou ja pech dan. Maar dat wordt dus wrs sowieos niet wat?

Man 2 app ik nu intensief een dag of drie mee, beter dan bijv. komend weekend al afspreken?
Ik snap hier echt niks van hoor. Waarom loop je nou zoveel tijd en energie te steken in iemand waarvan je denkt dat hij niet geinteresseerd is? En dan daarnaast nog een andere intensieve appert ook, is dat niet zonde van de tijd?
Boomklevertje schreef:
01-03-2021 18:36
Sorry ik ben echt een noob, maar flirt je dan ook op de app? Ondanks dat je iemand helemaal niet kent? Ik bedoel gewoon onschuldig, geen sexting of zo!
Als het de vibe is
Mumper schreef:
01-03-2021 18:43
Ik snap hier echt niks van hoor. Waarom loop je nou zoveel tijd en energie te steken in iemand waarvan je denkt dat hij niet geinteresseerd is? En dan daarnaast nog een andere intensieve appert ook, is dat niet zonde van de tijd?
Ik weet het niet?
Ik wil man 1 gewoon júist omdat hij niet zo geinteresseerd is, ja ja erg hè.
En man 2 is echt een leukerd denk ik. En verder heb ik toch geen leven dus nee, niet zonde van de tijd.

Nou ja met man 1 flirt ik er hevig op los, met man 2 een beetje.
Ik moet het gewoon allemaal nog leren, niet zo streng doen :'(
Wat ik wel raar vind is dat ze allebei heel de tijd aubergines emoticons appen?!?
Oh sorry bedoel het niet zo veroordelend. Het lijkt me gewoon echt heel saai. Maar misschien niet als je hem echt leuk vindt.
Boomklevertje schreef:
01-03-2021 18:49
Wat ik wel raar vind is dat ze allebei heel de tijd aubergines emoticons appen?!?
haha
Waarom saai dan? Is toch prima manier een beetje een indruk van iemand te krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven