Wat je niet hardop wil zeggen deel X

18-11-2021 23:27 3599 berichten
...maar hier toch doet omdat het kan! Gooi hier al je frustratie er uit! Alles wat je hebt opgekropte mag je met ons delen. Commentaar mag maar hoeft niet. Zie dit als een kliko waar je alle rotzooi weg kunt gooien.
Alle reacties Link kopieren
''het kabinet weet niet om te gaan met een pandemie''

nee natuurlijk niet KUT niemand weet dat geen enkele wereldleider van nu de grote laatste pandemie was vorige eeuw.

ik snap dat je het nodig hebt maar ik ga echt geen week vrij nemen zodat jij kan werken ik heb ook rekeningen te betalen 2 dagen max!
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
22-11-2021 10:19
''het kabinet weet niet om te gaan met een pandemie''

nee natuurlijk niet KUT niemand weet dat geen enkele wereldleider van nu de grote laatste pandemie was vorige eeuw.
Precies dit. Ik word zo moe van die stuurlui aan de wal die het beter menen te weten. Natuurlijk is er genoeg op aan te merken, maar ik heb het idee dat sommigen pas vinden dat ons kabinet goed met de pandemie om gaat, op het moment dat ze er zelf 0% meer last van hebben.

Maar dat kan natuurlijk simpelweg helemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Zwager, ik vind het fijn dat je je zo thuis voelt binnen onze familie, maar je vindt het allemaal wel érg vanzelfsprekend dat je van allerlei faciliteiten en eigendommen van mijn ouders gebruik mag maken.

Misschien ook wel eens leuk als je zélf eens een keer iets te trakteren meeneemt, of mijn ouders eens uitnodigt voor een etentje nadat je voor de tweehonderdste keer voor het eten bij hen aanschuift en je hele bord vol laadt met vlees. Je neemt alleen maar, maar geeft niks.

En al helemaal niet uit eigen beweging zomaar iets anders gaat opzetten op TV. Het is verdorie niet jouw huis, je bent nog altijd te gast. Een beetje bescheidener mag wel. En noem mijn moeder geen ''mam''. Ze is niet je moeder.
Alle reacties Link kopieren
lisali schreef:
22-11-2021 12:14
Zwager, ik vind het fijn dat je je zo thuis voelt binnen onze familie, maar je vindt het allemaal wel érg vanzelfsprekend dat je van allerlei faciliteiten en eigendommen van mijn ouders gebruik mag maken.

Misschien ook wel eens leuk als je zélf eens een keer iets te trakteren meeneemt, of mijn ouders eens uitnodigt voor een etentje nadat je voor de tweehonderdste keer voor het eten bij hen aanschuift en je hele bord vol laadt met vlees. Je neemt alleen maar, maar geeft niks.

En al helemaal niet uit eigen beweging zomaar iets anders gaat opzetten op TV. Het is verdorie niet jouw huis, je bent nog altijd te gast. Een beetje bescheidener mag wel. En noem mijn moeder geen ''mam''. Ze is niet je moeder.
Is jouw zwager mijn collega? Zo een collega heb ik.
Ik zou het wel hardop zeggen Lisali.
Alle reacties Link kopieren
@ lisali: beschrijf je nou mijn zwager? Ik heb niet nog een zus. Hier ook zo'n eikel. Als we werden uitgenodigd voor een etentje ging hij de wijn bestellen en voorproeven. Niet betalen hoor maar dit soort dingen. Nou daar hoef je bij mijn ouders dus niet mee aan te komen, die zijn nog van 'hoe het hoort'.

Nou hier ook iets dat je niet mag zeggen. Ik baal ervan dat mijn man thuiswerkt :-( Hij zou om 12 uur beneden zin, dan even snel wat eten samen. Nou daar stel ik me dan op in, ga dus niet buiten werken etc. Het is weer zover... geen man natuurlijk beneden. Bovendien merk ik het ook echt als hij thuis is. De energie is anders dan bij een leeg huis. Hij was 1 dag naar kantoor voor de persco en dat voelde best goed. Mag ik niet zeggen natuurlijk :-( Er is echt niks mis tussen ons maar 24 uur per dag samen dat is toch echt wel een dingetje :-(
Beste monteur, ik vind je echt een aardige kerel maar dat we de vorige keer om 12 uur afgesproken hebben en er nu een briefje in de bus ligt dat ik er niet was om 10 uur vind ik echt niet tof. Tijdstip was toch zeer duidelijk want we hadden het er toen nog over dat je na je lunchpauze zou komen bladiebla. En daar plan je dan je hele dag om heen. :hamer:
'Trots dat ik een wappie ben'

En nu ben je een wappie met corona, zwaar overgewicht heeft en dan ook nog eens hoogzwanger is aan de beademing op de IC.

Dat krijg je er van.
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
22-11-2021 10:19
''het kabinet weet niet om te gaan met een pandemie''

nee natuurlijk niet KUT niemand weet dat geen enkele wereldleider van nu de grote laatste pandemie was vorige eeuw.


ik snap dat je het nodig hebt maar ik ga echt geen week vrij nemen zodat jij kan werken ik heb ook rekeningen te betalen 2 dagen max!
Afbeelding
Nee heb je, ja kun je krijgen
O_o :sarcastic: :cencored:
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
22-11-2021 13:54
Afbeelding
Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Nooit gedacht dat ik dat oude, troosteloze kantoorpand waarin het eruit zag en rook alsof je rechtstreeks 1975 binnen liep zo zou missen. En het kantoorleven in het algemeen.

Die troosteloze plastic kerstbomen met hier en daar willekeurig een kerstbal erin gekwakt. Die collega's die acht keer per dag met zo'n bledje aan je bureau staan te zwaaien of je nog wat wil drinken. Dat rare hok in de kelder met die pooltafel erin gekwakt, die eeuwig herhalende lunchwandelrondjes naar de supermarkt om een klef croissantje te halen.

Inmiddels bijna twee jaar geleden dat ik dit heb meegemaakt, maar eerlijk gezegd zou ik er nu heel wat voor over hebben om gewoon weer lekker terug in dat ritme te komen.
Alle reacties Link kopieren
Tjongejonge
IK blijf maar bellen met de dokterpraktijk, maar opnemen doen ze niet.
Alle reacties Link kopieren
Dus jij trekt je kind een lila trui aan van €80 naar school en wil weten ‘hoe we dit kunnen regelen’ als de juf besluit dat kinderen mogen tekenen met watervaste stiften en jouw kind zegt dat die streep stift van mijn kind komt?

Weet jij wat je kan doen met je kind, je nanny, je 4 auto’s en je zak van een man? Eens wat goeds voor de wereld.
Alle reacties Link kopieren
Luchtig schreef:
22-11-2021 20:58
Dus jij trekt je kind een lila trui aan van €80 naar school en wil weten ‘hoe we dit kunnen regelen’ als de juf besluit dat kinderen mogen tekenen met watervaste stiften en jouw kind zegt dat die streep stift van mijn kind komt?

Weet jij wat je kan doen met je kind, je nanny, je 4 auto’s en je zak van een man? Eens wat goeds voor de wereld.
Benaderen met ‘Jeetje ik schrok er wel een beetje van… tuurlijk regelen we dat. Ik wist echt niet dat de zaken zoooo slecht gingen’

:hihi:
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Haha
Alle reacties Link kopieren
Pleur toch een end op met al die bloody Black Friday meuk. Nog ff en 'we' doen hier ineens ook aan Thanksgiving. :frusty:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Is het nou echt zo raar dat ik niet met een hele close/goede vriend van mijn broer wil daten?

Het zal best een leuke vent zijn, maar ik wil mijn seksuele- en liefdesleven graag gescheiden houden van familie. En daten (en eventueel later seks hebben) met een goede vriend van mijn broer die dagelijks hele boekwerken met elkaar uitwisselen over de whatsapp, vind ik gewoon te dichtbij komen. En dus ongemakkelijk.

Maar volgens anderen doe ik te moeilijk?
Alle reacties Link kopieren
Zo de eerste afkatter ook weer gehad.
AeonOfWinter schreef:
23-11-2021 08:32
Pleur toch een end op met al die bloody Black Friday meuk. Nog ff en 'we' doen hier ineens ook aan Thanksgiving. :frusty:

Vroege Black Friday deals!
Alleen vandaag nog vroege Black Friday korting!
Nou vooruit, nog een dag!
De hele week Black Friday kortingen!
Is het nou gvd al een keer vrijdag
Het hele weekend nog Black Friday korting!
Black Friday gemist? Ook maandag nog korting!
Koop dan!!
Alle reacties Link kopieren
hebeenvraag schreef:
23-11-2021 08:36
Is het nou echt zo raar dat ik niet met een hele close/goede vriend van mijn broer wil daten?

Het zal best een leuke vent zijn, maar ik wil mijn seksuele- en liefdesleven graag gescheiden houden van familie. En daten (en eventueel later seks hebben) met een goede vriend van mijn broer die dagelijks hele boekwerken met elkaar uitwisselen over de whatsapp, vind ik gewoon te dichtbij komen. En dus ongemakkelijk.

Maar volgens anderen doe ik te moeilijk?


Je broer wil echt niks weten over het geseks van zijn zusje. Dat kapt hij heeeeel snel af.
lemoos2 schreef:
22-11-2021 23:15
Benaderen met ‘Jeetje ik schrok er wel een beetje van… tuurlijk regelen we dat. Ik wist echt niet dat de zaken zoooo slecht gingen’

:hihi:
Nou echt niet.
hebeenvraag schreef:
23-11-2021 08:36
Is het nou echt zo raar dat ik niet met een hele close/goede vriend van mijn broer wil daten?

Het zal best een leuke vent zijn, maar ik wil mijn seksuele- en liefdesleven graag gescheiden houden van familie. En daten (en eventueel later seks hebben) met een goede vriend van mijn broer die dagelijks hele boekwerken met elkaar uitwisselen over de whatsapp, vind ik gewoon te dichtbij komen. En dus ongemakkelijk.

Maar volgens anderen doe ik te moeilijk?
Sporen die wel?

Nee, geen zin an tegen die gast zelf is voldoende he?
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
22-11-2021 23:15
Benaderen met ‘Jeetje ik schrok er wel een beetje van… tuurlijk regelen we dat. Ik wist echt niet dat de zaken zoooo slecht gingen’

:hihi:


Ghehehe die is ook leuk.

Maar ik heb voor de gracieuze optie gekozen. Ik heb de trui nieuw gekocht in de uitverkoop en zet met dikke letters op het kaartje iets van sorry. Die overhandig ik dan op het drukste moment van het ophalen op het schoolplein aan die moeder.
Alle reacties Link kopieren
Dat soort hippe winkeltjes met merken zoals Maed for mini, mini rodini, Repose, Daily brat, etc draaien trouwens op de uitverkoop. Er zijn maar een paar moeders die dat volle mep kopen. De rest wacht tot de uitverkoop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven