Werk & Studie alle pijlers

Is het wat, dat geld verdienen met het lezen van emails e.d?

14-08-2010 20:56 30 berichten
Ik krijg aan de lopende band emails met enquêtes en aanvragen om geld te verdienen met het lezen van mails, het maken van vragen en het bezoeken van sites. Maar hoe zit dit nou eigenlijk echt?

En is het wat, schiet het op qua verdienen, of is het echt een kat in de zak. Net als al die tig enquêtes die je een jaar lang gratis boodschappen beloven of een kappersbon twv 450 euro. Want is er nu echt iemand die daar ooit iets mee gewonnen heeft? Ik heb het wel eens geprobeerd hoor, en dan wel overal; nee geen interesse, ingevuld. Zou het daar aan liggen dat ik altijd naast het net vis?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij mag je 250 euro overmaken voor een starterspakket, en dat bestaat dan uit een omschrijving hoe je starterspakketten aan anderen kunt verkopen. Zoiets.
Als iets te goed klinkt om waar te zijn, dan is het het vaak ook.
er zijn verschillende sites waar je echt geld kan verdienen met het lezen van email cq enquetes invullen. Alleen, stel je daar niet te veel bij voor. Meestal gaat het om 1 cent per mail en hooguit 10 cent per enquete.

Ik doe zelf mee met de Nipo en krijg daar eens per maand een waardebon van 10 euro voor om bij Bol te besteden. Ik spaar ze op en koop af en toe wat leuks voor mezelf. Kortom, leuk extraatje, maar je kan er niet van leven.
Alle reacties Link kopieren
Moneymiljonair is zo'n site waar je door het /ontvangen/lezen van mails, invullen van enquetes etc. punten kan verdienen. Bij een bepaald aantal kun je deze dan inwisselen tegen geld.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook heel graag enquetes bij Nipo invullen! Hoe kan je je aanmelden?
Aha, dus dat schiet allemaal geen drol op hoor ik al.



En dat invullen van die vragen lijsten, is dat dan wat? Heeft er ooit iemand daar iets mee gewonnen?



Het is immers een kleine moeite, en ik geef altijd fake telefoonnummers door etc.
Alle reacties Link kopieren
Moneymiljonair kan best wel snel gaan. 2500 parels per klik (mail) en je krijgt het snel overgemaakt op je rekening als je dat wilt. Mailtjes kun je openen en direct weer wegklikken. Je kan enquetes invullen, de verdiensten hiervoor staan aangegeven en variëren van 5.000 tot 25.000 parels. Bovendien verdien je ook nog eens extra parels als je via die site inkopen doet of op aanbiedingen ingaat. Je wordt er niet rijk van maar alle beetjes helpen. Als je er consequent mee bezig bent, dan kun je best leuke extraatjes sparen.



Als je je aanmeld krijg je sowieso ¤1,25 op je tegoed, als je het via iemand doet die al meedoet, krijgt die ook nog eens ¤1,25.



Mocht je het via mij willen doen, dan kan je me bereiken op dewarejacoba @ gmail.com , dan stuur ik je de link via welke je lid kunt worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu bij Money Millionaires 42 euro staan en bij Euro Clix heb ik bijna 150 euro staan.

Toch leuk voor alleen maar een website bezoeken.

Als je nog mee doet aan allerlei prijsvragen, enquetes en onderzoeken kan je nog veel meer verdienen, maar dat doe ik niet want dan stroomt mijn mailbox over van de spam.

Ik klik dus alleen even aan en dan klik ik weer weg.

De Euro Clix laat ik binnenkort uitkeren en dan koop ik daar Sinterklaas kadootjes voor. Toch weer meegenomen!
Alle reacties Link kopieren
Hier in januari 70 euro uit laten betalen door euroclix en heb nu weer 25 staan.

Spam krijg je wel, maar dat zijn nieuwsbrieven waar je weer vrij makkelijk van af kunt melden.

En ik vul ook overal in 'geen interesse'.



Het gekke vind ik dat los van welke aanbieding/product je aanklikt dat het als het om onderzoek gaat altijd dezelfde vragen zijn. Voordeel, in no time door de vragenlijst heen en toch weer 10 tot 15 clix.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nipo, moneymiljonair en euroclix. Nipo doe ik eigenlijk altijd de enquetes. Die zijn vaak ook erg leuk en verdienen leuk. Heb geregeld bonnen van blokker of frs.



Euroclix en moneymiljonair ook al een paar keer uitbetaald. Ik klik en sluit de mails vrijwel altijd meteen. Enquetes daarvan vul ik alleen in als het onderwerp leuk vind, en dat levert dan meer op. Heel soms ga ik op aanbiedingen in, wanneer ik toch al van plan was om zoiets te doen, zoals korting op een fotoalbum laten drukken e.d. Ook daar krijg je dan weer punten voor. Ongemerkt loopt het best wel op, maar rijk wordt je er niet van.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg bij Nipo niet 1 keer per maand een bon van 10 euro. Ik spaar ongeveer 3 tot 4 bonnen per jaar. Bij Nipo moet je aangemeld worden door iemand die lid is, op dit moment zoeken ze geen nieuwe kandidaten.
Alle reacties Link kopieren
als je het afzet tegen de tijd die je er kwijt voor bent zit je ver onder het minimumloon
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel mensen zouden er graag makkelijk geld willen verdienen met niksdoen/een beetje klikken/enquetes invullen, denk je?

Hoe hard zouden ze dus verlegen zitten om mensen die dat willen doen?

En hoe goed betaald denk je dat het dan is?



Met een poetsbaantje ga je sneller binnenlopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tinkeldel schreef op 14 augustus 2010 @ 22:07:

Ik krijg bij Nipo niet 1 keer per maand een bon van 10 euro. Ik spaar ongeveer 3 tot 4 bonnen per jaar. Bij Nipo moet je aangemeld worden door iemand die lid is, op dit moment zoeken ze geen nieuwe kandidaten.



Ik heb het ook jarenlang gedaan, maar sinds ik bij mijn vriend woon, krijg ik geen onderzoeken meer.

Heeft te maken met 1 lid per adres.

Baal er wel van, want ik kocht graag bij bol.com.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wel eens zo'n site bekenen. Heel veel geklets en onduidelijkheid. Sommige enquete sites zijn wel oké, zoals NIPO maar zodra je een bedrag moet overmaken voor een instructiepakket is het fout. Nooit doen, kost je alleen maar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tinkeldel schreef op 14 augustus 2010 @ 22:07:

Ik krijg bij Nipo niet 1 keer per maand een bon van 10 euro. Ik spaar ongeveer 3 tot 4 bonnen per jaar. Bij Nipo moet je aangemeld worden door iemand die lid is, op dit moment zoeken ze geen nieuwe kandidaten.Als ze nog eens mensen zoeken,,,,,hihih ik zou wel aangemeld willen worden namelijk
Alle reacties Link kopieren
Ik doe mee aan onderzoeken (via internet) van de Universiteit Tilburg. Elke maand een aantal vragenlijsten en ontvang een paar euro per vragenlijst (gemiddeld 10 minuten mee bezig). Ik word er niet rijk van, maar is best leuk om te doen.



Misschien zoeken ze nog mensen? Of andere universiteiten?
Alle reacties Link kopieren
Het levert niet veel op die sites, zie het als hobby, waar je nog wat geld bij krijgt.

Tip: Neem een apart hotmailadres, zodat je "dagelijkse"mail niet overstroomd wordt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Het levert idd niet veel op, maar voor een extraatje erbij is het wel leuk. Van die enquête-sites. Want je vult zo'n enquête vaak ook gewoon even in een paar verloren minuutjes in, je hebt er geen dagtaak aan. Ik doe zelf mee bij Flycatcher, dat is van de Universiteit Maastricht, en daar kan je kiezen uit allerlei tegoedbonnen (bol, boekenbon, vvv-bon etc.).
Alle reacties Link kopieren
Ik "lees" zelf mails/enquetes voor 3 verschillende sites (Moneymijonair, Euroclix en Jiggy), maar het schiet idd niet echt op. Bij Moneymiljonair bijv. krijg je per mail 2500 parels = 3 cent. Uitbetalen vanaf minimaal 12,50 euro.

Ik doe dat nu ongeveer 1,5 jaar en alles bij elkaar (Moneymiljonair en Euroclix) heb ik nog maar ca. 100 euro bijverdiend. Jiggy schiet helemaal niet op.

Qua tijd die het kost valt het wel mee vind ik, ik klik erop en klik het meteen weer weg, lees ze niet eens. Wat betreft enquetes kost het wat meer tijd, en hier ook meestal de optie geen interesse. Je moet verplicht een telefoonnummer invullen zodat eventuele instanties je kunnen bellen n.a.v. iets dat je ingevuld hebt, maar ik vul altijd het nummer in van mijn reserve gsm, die 9 van de 10x uit staat
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 14 augustus 2010 @ 22:39:

[...]





Ik heb het ook jarenlang gedaan, maar sinds ik bij mijn vriend woon, krijg ik geen onderzoeken meer.

Heeft te maken met 1 lid per adres.

Baal er wel van, want ik kocht graag bij bol.com.



Mijn vriend was lid. Toen we gingen samenwonen (en hij ook verhuist is) heeft hij de account gewoon meegenomen. We staan nu met z'n tweeën op de account.

Het is een leuke bijdrage voor mijn studieboeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 14 augustus 2010 @ 22:39:

[...]

Ik heb het ook jarenlang gedaan, maar sinds ik bij mijn vriend woon, krijg ik geen onderzoeken meer.

Heeft te maken met 1 lid per adres.

Baal er wel van, want ik kocht graag bij bol.com.



Eén keer per maand krijg je een algemene screeningslijst, waarin o.a. staat of je gezinssamenstelling nog klopt. Daar zou hij jou bij kunnen zetten. Daarna krijgt hij wel de enquetes, maar daarin staat dan dat het 'bedoeld is voor Calvijn1' en of zij in de gelegenheid is om de vragen te beantwoorden.



Misschien is dat een oplossing?



En inderdaad, bij de Nipo zit er (tijdelijk?) een stop op het aanmelden van nieuwe mensen. Er waren er al zoveel via het Viva forum bijgekomen...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Tinkeldel schreef op 14 augustus 2010 @ 22:07:

Ik krijg bij Nipo niet 1 keer per maand een bon van 10 euro. Ik spaar ongeveer 3 tot 4 bonnen per jaar. Bij Nipo moet je aangemeld worden door iemand die lid is, op dit moment zoeken ze geen nieuwe kandidaten.ik heb mijn hele gezin lid gemaakt en krijg dus regelmatig enquetes. Soms meer dan de andere keer, maar gemiddeld krijg ik dus eens per maand een bon. Zo gaat dat best snel, deze zomer heb ik daarvan bij Bol een dvd-systeen voor in de auto gekocht (hoefde maar 20 euro zelf bij te betalen), anders had ik dat niet gedaan, te duur.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 15 augustus 2010 @ 08:08:

[...]





Eén keer per maand krijg je een algemene screeningslijst, waarin o.a. staat of je gezinssamenstelling nog klopt. Daar zou hij jou bij kunnen zetten. Daarna krijgt hij wel de enquetes, maar daarin staat dan dat het 'bedoeld is voor Calvijn1' en of zij in de gelegenheid is om de vragen te beantwoorden.



Misschien is dat een oplossing?



En inderdaad, bij de Nipo zit er (tijdelijk?) een stop op het aanmelden van nieuwe mensen. Er waren er al zoveel via het Viva forum bijgekomen...





We gaan dit eens proberen.

Thanx voor de tip!
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven