Viva zoekt alle pijlers

Juuns gezocht!

23-02-2021 16:08 174 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi forummers!

Onze juuns, die een groot aandeel hebben gehad in onze nieuwe aanpak en met heel veel plezier aan het forum hebben meegewerkt, hebben het helaas te druk gekregen in hun privéleven en hebben besloten te gaan stoppen met hun werkzaamheden voor het forum.
We hebben dus nieuwe collega’s nodig!

We zijn op zoek naar twee junior moderators. Geen ervaring? Geen probleem, we werken je in en er is een handleiding beschikbaar voor alle taken en natuurlijk overleggen we veel. Wat je onder andere gaat doen:
· Je leest mee op het forum en meldt het als de huisregels worden overtreden.
· Je verwijdert spam.
· Wanneer topics in een verkeerde pijler zijn geplaatst, verplaats je deze naar de juiste pijler.
· Afbeeldingen die niet oke zijn, haal je weg.

Wat betreft de beschikbaarheid: vooral in de avonduren en het weekend. Er zijn geen vaste werktijden.

Lijkt het je leuk om mee te werken aan het VIVA forum?
Stuur dan een mail met korte motivatie en introductie van jezelf naar:
moderatorsviva@gmail.com en we laten zo snel mogelijk van ons horen!
Alle reacties Link kopieren
Karl_Marx schreef:
25-02-2021 20:25
zet mij maar op de geld pijler, ik zal die kapitalistische topics direct verwijderen
Ik wil wel op Actueel. :biggrin:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Ow, en als vergoeding wil ik elke maand een kwijtgescholden waarschuwing, zodat ik één keer per maand ff een rant tegen iemand kan posten zonder consequenties.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
HarleyQuin schreef:
25-02-2021 21:31
Dan kan je ook kiezen voor de Vief vieb
:hello: :cheer: :yes:
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
26-02-2021 07:20
Ik neem aan dat de juuns een laptop/tablet krijgen voor hun werk, zodat ze daarop ingelogd kunnen blijven als juun.
Ik ga goed op jouw positiviteit!
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
Ik wil wel graag de spelfoutenverbeterjuun worden. Ik begin gewoon bij de topictitels en afhankelijk van de tijd, verbeter ik lekker verder.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
26-02-2021 08:30
Ik wil wel graag de spelfoutenverbeterjuun worden. Ik begin gewoon bij de topictitels en afhankelijk van de tijd, verbeter ik lekker verder.
Hopelijk kan dit!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
26-02-2021 08:30
Ik wil wel graag de spelfoutenverbeterjuun worden. Ik begin gewoon bij de topictitels en afhankelijk van de tijd, verbeter ik lekker verder.

Wat zou dat geweldig zijn!
Maar ja, je wil dan wel dat de schrijvers er iets van leren voor de volgende keet, dus je zult hen ook moeten onderwijzen.
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
25-02-2021 16:06
Er is blijkbaar een 29e pijler 'prullenbak' maar daar mag ik niet lezen en die staat niet in die lijst.
En er is een soort lege pijler voor prikbord en tips waar geen topics kunnen. Als je die telt zou je tot 31 kunnen gaan.
De prullenbakpijler is voor ons bedoeld. Bij het vorige systeem konden we topics achter de schermen neerzetten, zodat we dingen na konden kijken of een topic opschonen zonder dat er nog in gereageerd kon worden. Helaas, zoals met heel veel dingen in dit systeem werkt het maar half. Degenen die in het topic hebben gereageerd, kunnen het nog steeds zien.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
26-02-2021 07:20
Ik neem aan dat de juuns een laptop/tablet krijgen voor hun werk, zodat ze daarop ingelogd kunnen blijven als juun.
Uhm nee dus, niet voor de juuns en ook niet voor ons. Zal het eens voorstellen. :proud:
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
26-02-2021 11:41
Wat zou dat geweldig zijn!
Maar ja, je wil dan wel dat de schrijvers er iets van leren voor de volgende keet, dus je zult hen ook moeten onderwijzen.
Dolle boel idd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
26-02-2021 12:18
Uhm nee dus, niet voor de juuns en ook niet voor ons. Zal het eens voorstellen. :proud:
Dan zou ik binnen een uur met het verkeerde account reageren.
Wat zeg ik? Kwartier.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
26-02-2021 15:15
Dan zou ik binnen een uur met het verkeerde account reageren.
Wat zeg ik? Kwartier.


Deed een vorige Juun ook al eens (minstens 1x)
Marana schreef:
26-02-2021 18:27
Deed een vorige Juun ook al eens (minstens 1x)

Wel vaker dan 1 x hoor.

Enfin, ik vind het maar weer vaag gedoe allemaal.
Nouschi schreef:
26-02-2021 12:23
Dolle boel idd.
:devil:
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
26-02-2021 18:32
Wel vaker dan 1 x hoor.

Enfin, ik vind het maar weer vaag gedoe allemaal.
Wat vind je er vaag aan?
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
DerryGirl schreef:
27-02-2021 08:11
Wat vind je er vaag aan?

Er moeten gratis Juuns komen, naast een CM die constant kwijt is en te weinig mods voor het forum.
Solomio schreef:
26-02-2021 07:20
Ik neem aan dat de juuns een laptop/tablet krijgen voor hun werk, zodat ze daarop ingelogd kunnen blijven als juun.

:HA:
Ik blijf mijn huidige werk wel doen. Salaris, een laptop én een telefoon van het werk.
Oh en ze betalen mijn opleiding ook nog eens :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
27-02-2021 09:10
Er moeten gratis Juuns komen, naast een CM die constant kwijt is en te weinig mods voor het forum.
Ik ben helemaal niet constant kwijt.

Edit: oepsie, verkeerde account. :$
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
27-02-2021 11:27
Ik ben helemaal niet constant kwijt.

Edit: oepsie, verkeerde account. :$

:HA:
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
26-02-2021 12:16
De prullenbakpijler is voor ons bedoeld. Bij het vorige systeem konden we topics achter de schermen neerzetten, zodat we dingen na konden kijken of een topic opschonen zonder dat er nog in gereageerd kon worden. Helaas, zoals met heel veel dingen in dit systeem werkt het maar half. Degenen die in het topic hebben gereageerd, kunnen het nog steeds zien.
Bijzondere naam. Nu kunnen/konden jullie in de prullenbak wroeten.
Solomio schreef:
27-02-2021 11:27
Ik ben helemaal niet constant kwijt.

Edit: oepsie, verkeerde account. :$
:biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
27-02-2021 11:27
Ik ben helemaal niet constant kwijt.

Edit: oepsie, verkeerde account. :$
Fijne vakantie!
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
27-02-2021 11:27
Ik ben helemaal niet constant kwijt.

Edit: oepsie, verkeerde account. :$
:hihi:

Ik wil een CM die er net zoveel als Solo is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven