Viva zoekt alle pijlers

Juuns gezocht!

23-02-2021 16:08 174 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi forummers!

Onze juuns, die een groot aandeel hebben gehad in onze nieuwe aanpak en met heel veel plezier aan het forum hebben meegewerkt, hebben het helaas te druk gekregen in hun privéleven en hebben besloten te gaan stoppen met hun werkzaamheden voor het forum.
We hebben dus nieuwe collega’s nodig!

We zijn op zoek naar twee junior moderators. Geen ervaring? Geen probleem, we werken je in en er is een handleiding beschikbaar voor alle taken en natuurlijk overleggen we veel. Wat je onder andere gaat doen:
· Je leest mee op het forum en meldt het als de huisregels worden overtreden.
· Je verwijdert spam.
· Wanneer topics in een verkeerde pijler zijn geplaatst, verplaats je deze naar de juiste pijler.
· Afbeeldingen die niet oke zijn, haal je weg.

Wat betreft de beschikbaarheid: vooral in de avonduren en het weekend. Er zijn geen vaste werktijden.

Lijkt het je leuk om mee te werken aan het VIVA forum?
Stuur dan een mail met korte motivatie en introductie van jezelf naar:
moderatorsviva@gmail.com en we laten zo snel mogelijk van ons horen!
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
23-02-2021 23:51
Maar misschien is dat ‘afwezig’ zijn wel een dekmantel! Dat hij gewoon al een Juun is en onder een andere naam meeleest en -post.
Hij is samen met Redbulletje een maand op Juuns-trainingskamp
Alle reacties Link kopieren
Rustige nacht gehad.
Hoe laat komt de dagdienst? :yawnee:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
En waarom stoppen alle juuns nu in een keer? Te weinig in te brengen?
Alle reacties Link kopieren
bethweeter schreef:
24-02-2021 00:26
Hij is samen met Redbulletje een maand op Juuns-trainingskamp
Precies, ze worden gewoon al ingewerkt en dit topic is enkel voor de bühne.

Ik
Ruik
Een
Complot

O_O
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
24-02-2021 09:36
Precies, ze worden gewoon al ingewerkt en dit topic is enkel voor de bühne.

Ik
Ruik
Een
Complot

O_O
Ja het is wel erg opvallend :proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
TO, waar ben je?
Je hebt nog steeds niet gereageerd op de vragen, zoals hoeveel het schuift.
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
24-02-2021 12:36
TO, waar ben je?
Je hebt nog steeds niet gereageerd op de vragen, zoals hoeveel het schuift.
Zul je zien dat ze de OP weghaalt :roll:
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
23-02-2021 18:22
Een juun per pijler lijkt me wel zo handig eerlijk gezegd.
Eens. Desnoods een restjesJuun.
Maar een Juun die wél overzicht heeft over een pijler lijkt me ook wel fijn.
Wel af en toe wisselen, anders krijg je pijlvergif in je kop en we moeten zuinig zijn op (toekomstige) Juuns.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
24-02-2021 16:30
Eens. Desnoods een restjesJuun.
Maar een Juun die wél overzicht heeft over een pijler lijkt me ook wel fijn.
Wel af en toe wisselen, anders krijg je pijlvergif in je kop en we moeten zuinig zijn op (toekomstige) Juuns.
Handigst is dan een pijler waar je niets mee hebt, kan je als forummer iig nog leuk meedoen op de overige pijlers.
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
24-02-2021 18:33
Handigst is dan een pijler waar je niets mee hebt, kan je als forummer iig nog leuk meedoen op de overige pijlers.
Dan stel ik voor Redbulletje als Juun op de kinderpijler :cheer2:
Metallover schreef:
24-02-2021 12:36
TO, waar ben je?
Je hebt nog steeds niet gereageerd op de vragen, zoals hoeveel het schuift.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
24-02-2021 23:18
Dan stel ik voor Redbulletje als Juun op de kinderpijler :cheer2:
'Een pijler waar je niets mee hebt' betekent niet 'een pijler over een onderwerp waar je een hekel aan hebt'.
RB heeft juist enorm veel met die kinderpijler.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Ik zou er toch niet aan moeten denken om te moeten modereren op een pijler waar ik niets mee heb. Op Zwanger bijvoorbeeld. Al die topics over klussen, NODs, slijm, buikjes en namen, tabellen die vol zitten en waar je dan wat over moet zeggen, vreselijk. Je gaat toch niet voor je plezier ergens modereren waar je met afgrijzen zit te lezen?
Alle reacties Link kopieren
Wij zouden heel graag een juun per pijler willen, maar op dit moment is 2 het maximale wat we kunnen krijgen. Verder is het zo dat er geen vaste tijden aan vastzitten, dus je bent niet verplicht om bijvoorbeeld iedere maandag of woensdag er te zijn. De juuns forummen gewoon en dan kom je vanzelf dingen tegen naast stafjes. Ik zou degenen die zeggen wel een pijler voor hun rekening te willen zeker willen vragen om toch te reageren. Over de invulling kunnen we altijd in overleg.
De huidige juuns krijgen inderdaad de Viva, ik ga er vanuit dat dat voor de nieuwe juuns ook zal gelden, maar dat zou ik even na moeten vragen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
En de Viva is de enige beloning?

Waarom kunnen jullie er maar 2 krijgen als er geen salariëring aan vastzit? Das toch gek? Waar ligt dat aan? Wat is daar de reden van? Het is vrijwilligerswerk dus kost Sanoma geen geld. Dan kun je toch meer juniors aanstellen?

Of denk ik nou heel gek.
Al een account? Log dan hier in.
Die snap ik ook niet hoor.
En de viva krijgen? Sorry, maar da's eerder straf dan beloning :P
Alle reacties Link kopieren
En ik moet er toch niet aan dénken! Zit je gezellig te forummen en dan kom je stafjes tegen of, ow gruwel, spelfouten in topictitels of een verzoek om wat te verplaatsen, dan moet je uitloggen met je eigen nick, inloggen als junior en vervolgens na de gedane arbeid weer inloggen met je eigen nick. En dat allemaal zonder beloning en vooral in de avond en weekend.

Maar je krijgt wekelijks de Viva. Hilarisch!
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Nou, de Juuns moeten natuurlijk met vingerafdrukken van drupjes eigen bloed zweren om zorgvuldig met de gegevens van forummers om te gaan en tot in de derde graad van de familie onderzocht worden op betrouwbaarheid, dus dan is Max 2 wel logisch.

Maar ik vrees dat de cm heeft bedacht dat er meer Mods dan Juuns mogen zijn en dat er slechts geld is voor drie Mods en dat er daarom maximaal twee Juuns mogen komen.
Want anders zouden er verhoudingsgewijs te veel Juuns zijn die kunnen zeggen dat die Leesookmeuk en het seksistische redactiegebrabbel geld kost waardoor er te weinig geld verdiend wordt voor een fatsoenlijk aantal moderators.
feow wijzigde dit bericht op 25-02-2021 17:28
0.39% gewijzigd
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik vind het echt weer zó des Viva's dit :rofl: .
Het lijkt wel een parallel universum.
Alle reacties Link kopieren
Ha Cm, krijgen de juuns een vrijwilligersvergoeding? Zo niet, dan zou ik dat serieus overwegen. De maximale vrijwilligersvergoeding is 180 euro per maand. Voor Viva niet veel geld, voor sommige forummers wèl.
Alle reacties Link kopieren
xynix schreef:
25-02-2021 09:20
Ha Cm, krijgen de juuns een vrijwilligersvergoeding? Zo niet, dan zou ik dat serieus overwegen. De maximale vrijwilligersvergoeding is 180 euro per maand. Voor Viva niet veel geld, voor sommige forummers wèl.
Geen cent krijg je. Alleen de Viva 🤣
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
25-02-2021 09:16
Ik vind het echt weer zó des Viva's dit :rofl: .
Het lijkt wel een parallel universum.
Twilight zone.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
25-02-2021 09:09
En ik moet er toch niet aan dénken! Zit je gezellig te forummen en dan kom je stafjes tegen of, ow gruwel, spelfouten in topictitels of een verzoek om wat te verplaatsen, dan moet je uitloggen met je eigen nick, inloggen als junior en vervolgens na de gedane arbeid weer inloggen met je eigen nick. En dat allemaal zonder beloning en vooral in de avond en weekend.

Maar je krijgt wekelijks de Viva. Hilarisch!

Gewoon verschillende browsers voor elke nick :idee:
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
25-02-2021 09:59
Gewoon verschillende browsers voor elke nick :idee:
Joh. Op de telefoon 😂
Lastig toch.

In deze tijd ga je toch niet avond aan avond en in het weekend achter een laptop zitten. 😏
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
25-02-2021 10:04
Joh. Op de telefoon 😂
Lastig toch.

In deze tijd ga je toch niet avond aan avond en in het weekend achter een laptop zitten. 😏

Als forummen op de telefoon al amper lukt, is mobiel modereren natuurlijk helemaal een ramp.
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven