Viva zoekt alle pijlers

Juuns gezocht!

23-02-2021 16:08 174 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi forummers!

Onze juuns, die een groot aandeel hebben gehad in onze nieuwe aanpak en met heel veel plezier aan het forum hebben meegewerkt, hebben het helaas te druk gekregen in hun privéleven en hebben besloten te gaan stoppen met hun werkzaamheden voor het forum.
We hebben dus nieuwe collega’s nodig!

We zijn op zoek naar twee junior moderators. Geen ervaring? Geen probleem, we werken je in en er is een handleiding beschikbaar voor alle taken en natuurlijk overleggen we veel. Wat je onder andere gaat doen:
· Je leest mee op het forum en meldt het als de huisregels worden overtreden.
· Je verwijdert spam.
· Wanneer topics in een verkeerde pijler zijn geplaatst, verplaats je deze naar de juiste pijler.
· Afbeeldingen die niet oke zijn, haal je weg.

Wat betreft de beschikbaarheid: vooral in de avonduren en het weekend. Er zijn geen vaste werktijden.

Lijkt het je leuk om mee te werken aan het VIVA forum?
Stuur dan een mail met korte motivatie en introductie van jezelf naar:
moderatorsviva@gmail.com en we laten zo snel mogelijk van ons horen!
LīlyRose schreef:
25-02-2021 17:19
Dat zou dan wel heel verdrietig zijn. Zelfs op van die gratis fora is dat onbeperkt.
Het zou me niks verbazen.

Die gratis fora werken met hetzelfde systeem als dit forum maar dit forum is zo vaak omgebouwd en geherverbeterdsloopt en gedaan dat er heel veel van dat soort doodnormale functies helaas het leven hebben moeten laten.
Lady*Voldemort schreef:
25-02-2021 17:24
Het zou me niks verbazen.

Die gratis fora werken met hetzelfde systeem als dit forum maar dit forum is zo vaak omgebouwd en geherverbeterdsloopt en gedaan dat er heel veel van dat soort doodnormale functies helaas het leven hebben moeten laten.
Twee of 20 Juuns in de junior modgroep met zelfde rechten zou geen verschil moeten maken of een probleem moeten zijn.
Maar idd, je weet het hier nooit.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
25-02-2021 17:24
Het zou me niks verbazen.

Die gratis fora werken met hetzelfde systeem als dit forum maar dit forum is zo vaak omgebouwd en geherverbeterdsloopt en gedaan dat er heel veel van dat soort doodnormale functies helaas het leven hebben moeten laten.
Dit. Denk ik.
En Lily ik heb 't meegemaakt op een groot gratis forum dat we geen 4 mods tegelijk konden hebben op 't forum. Was ook flink omgekat ivm advertenties enzo.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
DerryGirl schreef:
25-02-2021 17:29
Dit. Denk ik.
En Lily ik heb 't meegemaakt op een groot gratis forum dat we geen 4 mods tegelijk konden hebben op 't forum. Was ook flink omgekat ivm advertenties enzo.
Ook verkloot dus.
LīlyRose schreef:
25-02-2021 17:32
Ook verkloot dus.
Pcies.

Dus ik geloof het ook nog, dat ze naast de 2 betaalde mods nog maar 2 Juuns kunnen hebben.
Alle reacties Link kopieren
DerryGirl schreef:
25-02-2021 17:29
Dit. Denk ik.
En Lily ik heb 't meegemaakt op een groot gratis forum dat we geen 4 mods tegelijk konden hebben op 't forum. Was ook flink omgekat ivm advertenties enzo.
Hier modderen ze allemaal onder dezelfde Nick.
Alle Mods = 1
Alle Juuns = 2
CM = 3
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn toch meer dan twee mods?
Alle reacties Link kopieren
Jawel, maar niet Mod 1 en Mod 2 , maar alle ‘ geheimzinnig aantal (3 dus) Mods maken gebruik van dezelfde Nick.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
25-02-2021 17:34
Hier modderen ze allemaal onder dezelfde Nick.
Alle Mods = 1
Alle Juuns = 2
CM = 3
Dat gaat niet werken bij 20-28 juuns
Men kan dan niet tegelijkertijd online zijn onder hetzelfde account.

Daarnaast denk ik dat het voor de mods niet relaxed is om zoveel minions te hebben. Zeker niet in 't begin.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Zelfs bij 2 mods onder hetzelfde account hoeft het niet altijd te werken, is mijn ervaring. Het is me ergens wel eens gebeurd dat ik een modingreep deed en mijn medemod op hetzelfde moment ook, maar dan heel anders. Nou dat werd feest die dag :rofl:
DerryGirl schreef:
25-02-2021 17:51
Dat gaat niet werken bij 20-28 juuns
Men kan dan niet tegelijkertijd online zijn onder hetzelfde account.

Daarnaast denk ik dat het voor de mods niet relaxed is om zoveel minions te hebben. Zeker niet in 't begin.
Zoveel juuns is sowieso kolder. Die 8 onderste blokjes doen sowieso nauwelijks mee. Dan elke juun een actieve en een gezapige pijler, is meer dan zat.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
25-02-2021 18:00
Zelfs bij 2 mods onder hetzelfde account hoeft het niet altijd te werken, is mijn ervaring. Het is me ergens wel eens gebeurd dat ik een modingreep deed en mijn medemod op hetzelfde moment ook, maar dan heel anders. Nou dat werd feest die dag :rofl:
Oh God ja. En dan 't halve forum weer herbouwen en verdwenen berichten weer uit een of andere krocht halen en dan een instelling vergeten terug te zetten.... Kansloos.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
25-02-2021 18:09
Zoveel juuns is sowieso kolder. Die 8 onderste blokjes doen sowieso nauwelijks mee. Dan elke juun een actieve en een gezapige pijler, is meer dan zat.
Tuurlijk is dat kolder! Maar dat vind ik persoonlijk al van per pijler modereren. Ik ben voor 2 voor 't hele forum.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
25-02-2021 17:37
Jawel, maar niet Mod 1 en Mod 2 , maar alle ‘ geheimzinnig aantal (3 dus) Mods maken gebruik van dezelfde Nick.
Klopt. 1 account voor meerdere mensen. Ik weet wel dat wij dan niet tegelijkertijd ingelogd konden zijn.

Zouden we kunnen uitproberen trouwens, dat ik jou mijn inlog geef en kijken of we samen dan tegelijkertijd in kunnen loggen op 1 account. Ik denk niet dat dat kan.
Het was een reactie van mij op die 20 juuns ofzo. Als die allemaal onder 1 account moeten, in de avond en/of weekends dan implodeert je forum denk ik. :hyper:
Maar goed. Allemaal aannames van mij.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
DerryGirl schreef:
25-02-2021 18:31
Zouden we kunnen uitproberen trouwens, dat ik jou mijn inlog geef en kijken of we samen dan tegelijkertijd in kunnen loggen op 1 account.
Met twee browsers inloggen kan. Is dat een gelijkwaardige test aan wat jij voorstelt?
Weet niet of logins uitwisselen het beste idee van de wereld is.
Ik moest meermalen hardop lachen, maar omdat dat best even geleden is ook een beetje huilen dat het op een juunzoektopic is. Maar... Wie het kleine niet eert...
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
25-02-2021 19:01
Met twee browsers inloggen kan. Is dat een gelijkwaardige test aan wat jij voorstelt?
Weet niet of logins uitwisselen het beste idee van de wereld is.
Tuurlijk is het dat niet! Gaan we ook niet doen. Maar ik ben er wel benieuwd naar eigenlijk, of je met een paar man tegelijkertijd kunt inloggen met hetzelfde account in dezelfde browser. Denk het niet. Maar toch... :nerd:
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me dat met een andere machine of ander IP-adres kan inloggen als het met twee verschillende browsers kan van dezelfde machine met hetzelfde IP-adres. Maar dat weet ik dus niet zeker.
Tot kort geleden was dat te testen met die gedeelde accounts van bijv. zwanger. Maar ja. Een of andere ****** ging er bs mee posten.
Alle reacties Link kopieren
zet mij maar op de geld pijler, ik zal die kapitalistische topics direct verwijderen
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
25-02-2021 19:01
Met twee browsers inloggen kan. Is dat een gelijkwaardige test aan wat jij voorstelt?

Ja, dat komt op hetzelfde neer en ja je kan meerdere keren inloggen met hetzelfde account. Dat is geen enkel probleem. Je kan dit dus zelf uittesten. Andere browser hoeft niet, je kan ook één keer gewoon inloggen en dezelfde browser nog een keer opstarten maar dan in de privé of incognito modus.
DerryGirl schreef:
25-02-2021 14:18
Ik doe het als ik het blad NIET hoef te ontvangen :mrgreen:
Dan kan je ook kiezen voor de Vief vieb
Alle reacties Link kopieren
C⨀urage schreef:
25-02-2021 21:01
Ja, dat komt op hetzelfde neer en ja je kan meerdere keren inloggen met hetzelfde account. Dat is geen enkel probleem. Je kan dit dus zelf uittesten. Andere browser hoeft niet, je kan ook één keer gewoon inloggen en dezelfde browser nog een keer opstarten maar dan in de privé of incognito modus.
Dank je! Had niet verwacht dat het ook met een browser zou kunnen.
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
25-02-2021 22:16
Dank je! Had niet verwacht dat het ook met een browser zou kunnen.

:)
En nog een aanvulling daarop; je hoeft niet eens een incognito sessie te starten om meerdere keren met zelfde account in te loggen. Dat hoeft alleen als je met verschillende accounts wil inloggen. Zoals in dit topic; met het ene op je gewone account, in incognito met je Juun-account. Alleen moet je die dan niet door elkaar halen. ;-D
Alle reacties Link kopieren
C⨀urage schreef:
25-02-2021 22:57
:)
En nog een aanvulling daarop; je hoeft niet eens een incognito sessie te starten om meerdere keren met zelfde account in te loggen. Dat hoeft alleen als je met verschillende accounts wil inloggen. Zoals in dit topic; met het ene op je gewone account, in incognito met je Juun-account. Alleen moet je die dan niet door elkaar halen. ;-D
O ja, er mag maar een account tegelijk aan de koekjes komen :-P
Maareh ze zoeken iemand voor in de avond dan wel het weekend. Echt niet dat ik dan accounts uit elkaar kan houden hoor.
En op andere moment ook niet :-$
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
25-02-2021 09:09
En ik moet er toch niet aan dénken! Zit je gezellig te forummen en dan kom je stafjes tegen of, ow gruwel, spelfouten in topictitels of een verzoek om wat te verplaatsen, dan moet je uitloggen met je eigen nick, inloggen als junior en vervolgens na de gedane arbeid weer inloggen met je eigen nick. En dat allemaal zonder beloning en vooral in de avond en weekend.

Maar je krijgt wekelijks de Viva. Hilarisch!
Ik neem aan dat de juuns een laptop/tablet krijgen voor hun werk, zodat ze daarop ingelogd kunnen blijven als juun.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven