Viva zoekt alle pijlers

Juuns gezocht!

23-02-2021 16:08 174 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi forummers!

Onze juuns, die een groot aandeel hebben gehad in onze nieuwe aanpak en met heel veel plezier aan het forum hebben meegewerkt, hebben het helaas te druk gekregen in hun privéleven en hebben besloten te gaan stoppen met hun werkzaamheden voor het forum.
We hebben dus nieuwe collega’s nodig!

We zijn op zoek naar twee junior moderators. Geen ervaring? Geen probleem, we werken je in en er is een handleiding beschikbaar voor alle taken en natuurlijk overleggen we veel. Wat je onder andere gaat doen:
· Je leest mee op het forum en meldt het als de huisregels worden overtreden.
· Je verwijdert spam.
· Wanneer topics in een verkeerde pijler zijn geplaatst, verplaats je deze naar de juiste pijler.
· Afbeeldingen die niet oke zijn, haal je weg.

Wat betreft de beschikbaarheid: vooral in de avonduren en het weekend. Er zijn geen vaste werktijden.

Lijkt het je leuk om mee te werken aan het VIVA forum?
Stuur dan een mail met korte motivatie en introductie van jezelf naar:
moderatorsviva@gmail.com en we laten zo snel mogelijk van ons horen!
yasmijn schreef:
25-02-2021 10:04
Joh. Op de telefoon 😂
Lastig toch.

In deze tijd ga je toch niet avond aan avond en in het weekend achter een laptop zitten. 😏
Ik forum bijna nooit op mijn telefoon, dat is toch geen doen.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
25-02-2021 10:07
Ik forum bijna nooit op mijn telefoon, dat is toch geen doen.
Ik altijd. Piece of cake. En dan met een scheef oog tv kijken.
Alles komt goed, alleen de rest niet
yasmijn schreef:
25-02-2021 10:11
Ik altijd. Piece of cake. En dan met een scheef oog tv kijken.
TV kijken doe ik ook al niet :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
25-02-2021 10:12
TV kijken doe ik ook al niet :mrgreen:
🤣🤣🤣🤣🤣
Alles komt goed, alleen de rest niet
ModeratorViva schreef:
25-02-2021 08:34
Wij zouden heel graag een juun per pijler willen, maar op dit moment is 2 het maximale wat we kunnen krijgen. Verder is het zo dat er geen vaste tijden aan vastzitten, dus je bent niet verplicht om bijvoorbeeld iedere maandag of woensdag er te zijn. De juuns forummen gewoon en dan kom je vanzelf dingen tegen naast stafjes. Ik zou degenen die zeggen wel een pijler voor hun rekening te willen zeker willen vragen om toch te reageren. Over de invulling kunnen we altijd in overleg.
De huidige juuns krijgen inderdaad de Viva, ik ga er vanuit dat dat voor de nieuwe juuns ook zal gelden, maar dat zou ik even na moeten vragen.
Ze zijn gratis, dus hoezo is het niet mogelijk om een gratis Juun op elke pijler te zetten?
LīlyRose schreef:
25-02-2021 13:44
Ze zijn gratis, dus hoezo is het niet mogelijk om een gratis Juun op elke pijler te zetten?
Dan moeten ze twintig viva’s cadeau doen
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
25-02-2021 13:44
Ze zijn gratis, dus hoezo is het niet mogelijk om een gratis Juun op elke pijler te zetten?
Ben ik helemaal met je eens, maar momenteel krijgen we gewoon geen toestemming.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe het als ik het blad NIET hoef te ontvangen :mrgreen:
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
ModeratorViva schreef:
25-02-2021 14:16
Ben ik helemaal met je eens, maar momenteel krijgen we gewoon geen toestemming.
Wat een sukkels.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
25-02-2021 09:09
En ik moet er toch niet aan dénken! Zit je gezellig te forummen en dan kom je stafjes tegen of, ow gruwel, spelfouten in topictitels of een verzoek om wat te verplaatsen, dan moet je uitloggen met je eigen nick, inloggen als junior en vervolgens na de gedane arbeid weer inloggen met je eigen nick. En dat allemaal zonder beloning en vooral in de avond en weekend.

Maar je krijgt wekelijks de Viva. Hilarisch!
Twee browsers gebruiken en dat kan ook op mobiel.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
DerryGirl schreef:
25-02-2021 14:18
Ik doe het als ik het blad NIET hoef te ontvangen :mrgreen:
Daar valt over te onderhandelen :proud:.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
25-02-2021 14:19
Daar valt over te onderhandelen :proud:.
Woohoo! :cheer:
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Af en toe een pijler opruimen vind ik prima. Ik hou van opruimen, maar niet het hele forum.
En ik hoef geen Viva.
Alle reacties Link kopieren
Vroeger was er een angel voor elke pijler. Die kregen ook niks betaald. Waarom kan dat dan nu niet?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Krijgen juuns verantwoordelijkheden, als informatie of modkrachten die zo min mogelijk mensen moeten hebben volgens iemand?
Wat is de onderbouwing voor maar 2? Geld zal het issue niet zijn.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
25-02-2021 15:10
Vroeger was er een angel voor elke pijler. Die kregen ook niks betaald. Waarom kan dat dan nu niet?
Er zijn 28 pijlers. 28 juuns klinkt als veel juuns.
Ik tel er 20. Zeg iedereen 1 "drukke" pijler, en 1 rustige.
10 juuns.
Alle reacties Link kopieren
Okay. Ik tel er 28.
Alle reacties Link kopieren
Die 28 klopt, want dat zijn er nog 8 van Prikbord (4) en Tips (4). Maar het is nou niet alsof daar heel veel topics worden geopend natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Er is blijkbaar een 29e pijler 'prullenbak' maar daar mag ik niet lezen en die staat niet in die lijst.
En er is een soort lege pijler voor prikbord en tips waar geen topics kunnen. Als je die telt zou je tot 31 kunnen gaan.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
25-02-2021 15:30
Wat is de onderbouwing voor maar 2? Geld zal het issue niet zijn.
Misschien capaciteit? Daar zou ik me gezien de software nog wel wat bij kunnen voorstellen. 28 juuns is 28 extra mod accounts met allemaal rechten die dingen doen die ook weer verwerkt moeten worden.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
25-02-2021 09:44
Geen cent krijg je. Alleen de Viva 🤣
Joepie :HA:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
DerryGirl schreef:
25-02-2021 16:51
Misschien capaciteit? Daar zou ik me gezien de software nog wel wat bij kunnen voorstellen. 28 juuns is 28 extra mod accounts met allemaal rechten die dingen doen die ook weer verwerkt moeten worden.
Dat zou dan wel heel verdrietig zijn. Zelfs op van die gratis fora is dat onbeperkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven