Viva zoekt alle pijlers

Onderwerpen voor Jan Jaap op het VIVA-forum gezocht

17-06-2015 10:32 56 berichten
Hoi forummers!



Voor een nieuwe videoreeks van Jan Jaap van der Wal op het VIVA-forum zijn we op zoek naar leuke onderwerpen. Hieronder hebben we een selectie gemaakt van onderwerpen van het forum, welke zou jij graag terugzien in de videocolumn van Jan Jaap? Laat het ons weten! De 4 meest populaire onderwerpen worden uitgewerkt.



Alvast bedankt!



1. Allebei te verlegen

2. Embrace your inner tokkie

3. Hoe snel vraag je iemand op date?

4. Computer afkick verschijnselen

5. Hoe vraag ik haar mee uit?

6. Mannen die van panty's houden

7. Is mijn gekwetste gevoel terecht of is het een onvolwassen reactie?

8. Grote angst voor het leren van auto theorie

9. Erotisch boek gekregen, wat moet ik hiervan denken?

10. De 25-jarige belletjetrekker

11. Per ongeluk iets gestolen
quote:Cateautje schreef op 17 juni 2015 @ 11:22:

Jan Jaap van de Wal doet me denken aan piemelhatsjoe.

Bless you
quote:Internetredactie schreef op 17 juni 2015 @ 11:26:

Hoi forummers,



Jan Jaap maakt niemand belachelijk in zijn videocolumns, maar hij geeft zijn mening over het onderwerp.



Hier een voorbeeld van één van de video's: http://www.viva.nl/video- ... iva-forum-afl-2-jaloezie/



Zal wel, maar zo kan het wel overkomen.



Zijn de actualiteiten op vandaag? Kranten niet gedrukt? Internet niet meer worldwide?
Een polletje was handig geweest. En dan ook met de optie "geen".
Alle reacties Link kopieren
Geef hem een forum account en laat hem zelf meepraten hier. Interactie lijkt me de beste inspiratiebron
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
quote:Grobbekuiken schreef op 17 juni 2015 @ 11:53:

[...]





Zal wel, maar zo kan het wel overkomen.



Zijn de actualiteiten op vandaag? Kranten niet gedrukt? Internet niet meer worldwide?Heel vervelend als het zo overkomt, dat is absoluut niet de bedoeling van de videoreeks met Jan Jaap.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of dit een eenmalig iets is maar ik heb bezwaar tegen de cameravoering. Als die wat stiller gehouden wordt kan het nog steeds dynamisch ogen maar dan word ik niet zeeziek.



Ik ben geen fan van Jan-Jaap (veel te links en te populair-moralistisch) maar hij zal heus wel bovengemiddeld vaak iets interessants zeggen, gezien zijn populariteit.



Zal volgende keer eens kijken. Een poll is een goed idee.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Aangezien niemand echt geinteresseerd is in Jan-Jaap stel ik voor dat jullie niet verdergaan met die vlog reeks, en het geld dat daarmee bespaard wordt besteden aan een programmeur die het forum wél weer helemaal netjes werkend kan krijgen.

Dat zou namelijk echt fijn zijn.





(ik wil bijvoorbeeld nog steeds graag dat ik bij een lang topic gewoon een willekeurig paginanummer kan geven om naartoe te springen, in plaats van 80x te moeten klikken. Of dat het forum gewolon onthoudt welke topics en welke reacties ik heb aangeklikt en welke nieuw zijn. Kan op de meest simpele fora dus waarom hier niet, en vergroot het gebruikersgemak danig)
Zeg maar Spijker.
quote:retrostar schreef op 17 juni 2015 @ 11:58:

Ik weet niet of dit een eenmalig iets is maar ik heb bezwaar tegen de cameravoering. Als die wat stiller gehouden wordt kan het nog steeds dynamisch ogen maar dan word ik niet zeeziek.



Ik ben geen fan van Jan-Jaap (veel te links en te populair-moralistisch) maar hij zal heus wel bovengemiddeld vaak iets interessants zeggen, gezien zijn populariteit.



Zal volgende keer eens kijken. Een poll is een goed idee.Bij een aantal video's hadden we inderdaad te maken met een overmatig bewegen van de camera. Bij de laatste reeks hebben we hier al op aangestuurd en dit is nu gelukkig niet meer zo heftig.
quote:SaveTheDay schreef op 17 juni 2015 @ 11:52:

[...]



[afbeelding]

Bless you
Ik wil Jan Jaap helemaal niet zien.



Wij zijn hier al grappig genoeg.
Alle reacties Link kopieren
krijg een beetje idee van de lagere school van vroeger. Juf is jarig en nu mogen jullie uitkiezen wat ze voor gaat lezen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Internetredactie schreef op 17 juni 2015 @ 11:26:

Hoi forummers,



Jan Jaap maakt niemand belachelijk in zijn videocolumns, maar hij geeft zijn mening over het onderwerp.



Hier een voorbeeld van één van de video's: http://www.viva.nl/video- ... iva-forum-afl-2-jaloezie/



Dan komt hij maar meeschrijven.



Slap aftreksel van de video's van Hans Teeuwen. Verzin zelf iets.
Ik heb net even zijn stukjes opgezocht, maar wat een oninteressant gewauwel zeg.



Wat is de bedoeling van die stukjes? Opinie? Humor? Informeren? Wat anders?
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar ik vind het een engerd 1e klas en totaal niet grappig. Kan hij niet naar een ander blad/website?
Alle reacties Link kopieren
hans, de koning van de lach, zou dat veel beter doen



ik stem overigens op d
weten de Topic Openers dat jullie hun Topic gebruiken? en daarbij laat Jan Jaap zelf wat verzinnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:chinchilla schreef op 17 juni 2015 @ 13:03:

weten de Topic Openers dat jullie hun Topic gebruiken? Met het aanmelden heb je aangegeven dat Viva je berichten mag gebruiken voor in hun clubblad of ergens op de site. Je hebt je ziel aan de duivel verkocht, zeg maar
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Spijk-er schreef op 17 juni 2015 @ 12:07:

Aangezien niemand echt geinteresseerd is in Jan-Jaap stel ik voor dat jullie niet verdergaan met die vlog reeks, en het geld dat daarmee bespaard wordt besteden aan een programmeur die het forum wél weer helemaal netjes werkend kan krijgen.

Dat zou namelijk echt fijn zijn.







+1



het voegt niets toe en heeft geen doel.
die ziel heb ik al jaren niet meer, al voordat ik bij Viva kwam
Alle reacties Link kopieren
Erg fantasieloos om gewoon 'n aantal topics die op dit moment actief zijn te plakken. Had op z'n minst een boeiendere selectie verwacht.
Shoot first, ask questions later!
quote:chinchilla schreef op 17 juni 2015 @ 13:03:

weten de Topic Openers dat jullie hun Topic gebruiken? en daarbij laat Jan Jaap zelf wat verzinnen.Jouw avatar
Ik vond Jan Jaap best grappig, maar niet op Viva en ik snap de meerwaarde van die filmpjes voor Viva ook niet. Moet dat een nieuwe doelgroep naar Viva trekken? Het lijkt me veel interessanter om als een psycholoog of zakenvrouw of een pedagoog hun licht laat schijnen op respectievelijk een topic op psyche, werk & studie of kinderen. Bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
misschien kan hij een zak over zn kop trekken in het eerstvolgende filmpje?
quote:ikeaverslaafde schreef op 17 juni 2015 @ 13:14:

Ik vond Jan Jaap best grappig, maar niet op Viva en ik snap de meerwaarde van die filmpjes voor Viva ook niet. Moet dat een nieuwe doelgroep naar Viva trekken? Het lijkt me veel interessanter om als een psycholoog of zakenvrouw of een pedagoog hun licht laat schijnen op respectievelijk een topic op psyche, werk & studie of kinderen. Bijvoorbeeld.Bedankt voor de leuke tip!
quote:Internetredactie schreef op 17 juni 2015 @ 13:18:

[...]





Bedankt voor de leuke tip!Het gebrek aan initiatief is verbazingwekkend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven