Viva zoekt alle pijlers

Verliefd op Wilders

24-06-2011 14:47 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb jij (stiekem) een zwak voor Geert Wilders en zou je zo willen ruilen met zijn vrouw? Laat het ons weten en mail dan naar danielle@viva.nl of patricia@viva.nl.
Al was ie ontzettend knap, lekker, een hunk en noem maar op... dan nog niet. Ik heb ook innerlijke aantrekkingskracht nodig, wat niet mee zal vallen aangezien ik 'links' ben.
Alle reacties Link kopieren
hahahaaaaaaaaaahhahah whhaha
Alle reacties Link kopieren
Haha wilders die buitenlanders haat heeft een buitenlandse partner. Dan moet hij zijn partner als eerste terugsturen naar eigen land.





Hoe dubbel .. Die idioot

Afschuwelijke kop trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Wilders, met zijn geblondeerde haardracht, nee ik vind het een zeer onaantrekkelijke man.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gisselle schreef op 29 juli 2011 @ 10:33:

Vind het een sympathieke en intelligente man, interessant ook, maar toaal niet aantrekkelijk.Nou. Reuze sympathiek, die man. Zijn ideeen ook enzo. Heerlijk. Lief en aardig.
Alle reacties Link kopieren
Bestaat dat?
Alle reacties Link kopieren
Baaaah op die pruikenkop- hitler wannabe wil je toch ook niet verliefd worden,getsie
Alle reacties Link kopieren
Wat ben ik blij dat ik de viva niet lees.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Kalliope...me too!
Alle reacties Link kopieren
quote:ahrend1 schreef op 01 september 2011 @ 00:35:

Haha wilders die buitenlanders haat heeft een buitenlandse partner. Dan moet hij zijn partner als eerste terugsturen naar eigen land.





Hoe dubbel .. Die idioot

Afschuwelijke kop trouwens.





misschien partijprogramma met iets meer aandacht lezen..

haat buitenlanders nee

totaal seksloos en onaantrekkelijk m.i. JA
Alle reacties Link kopieren
No way!





Ik zag Mark Rutte een paar weken geleden op Schiphol, knappe vent, mag die ipv Wilders?
Alle reacties Link kopieren
:puke:
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-11-2011 23:38
Reden: provoceren/schelden
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
~ril~
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Hell no!!!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Getsiee
Alle reacties Link kopieren
iiieeuwwww alleen de gedachte al. Ik heb aan niets een grotere gruwelijke hekel dan aan waar hij voor staat, en hij is daarom voor mij de personificering van haat, racisme, en dom gelul. Ik zou bijna willen zeggen ik moet wel heel diep zinken, maar die hypothese gaat me al te ver. Hellllll nooooooooooo
Alle reacties Link kopieren
Nou viva is wel heel inspiratieloos als ze met zulke ideeën komen...jammer.
Alle reacties Link kopieren
A.u.b zeg! Hou op! Effe serieus. Ik ga stuk hier.

He really makes me GAG!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik vrees dat je voor dat interview echt zijn bij zijn eigen vrouw moet zijn..... en dan nog, ik vind het knap! Vind de reactie van _Hertje_ eigenlijk wel grappig!! :-D Maar ja, we zijn natuurlijk allemaal maar mensen. Ik denk dat als het voortbestaan van het menselijk ras van Wilders af moest hangen, dat we dan gelijk uit zouden sterven, da's mijn mening in elk geval!
Alle reacties Link kopieren
Heel flauw onderwerp en vragen naar de bekende weg. Beetje flauw dit van Viva.
Euh.. Nee?!



Met al deze reacties vraag je je af waarom mensen nog PVV stemmen. Als we dat nu eens lekker helemaal niet meer doen?! Is er weer een potentieel gevaarlijke Hitler wanna be minder!!
Alle reacties Link kopieren
quote:ashley1983 schreef op 04 februari 2012 @ 01:52:

Euh.. Nee?!



Met al deze reacties vraag je je af waarom mensen nog PVV stemmen. Als we dat nu eens lekker helemaal niet meer doen?! Is er weer een potentieel gevaarlijke Hitler wanna be minder!!Jammer dat je je totaal niet verdiept hebt in het partijprogramma van de PVV

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven