Viva zoekt alle pijlers

Wat is het verhaal achter jouw forumnaam?

23-05-2016 16:17 191 berichten
Mijn vogel heet zo, niet echt spectaculair dus.
Alle reacties Link kopieren
Schrijver van favo boek.

Ik vind het forum leuk voor grappige topics om te lachen. Soms ook discussies meelezen.
De koosnaam die mijn moeder gebruikt voor mij. (Mie Trot)
Alle reacties Link kopieren
ik vind het wel een geinig idee dat mensen hierdoor denken dat ik quasi turks ben, dat ga ik dan ook niet ophelderen
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
quote:Sapsorrow schreef op 23 mei 2016 @ 16:25:

[...]





Bedankt, nu zit het in mijn hoofd. Lolly-pop, lolly-pop, o lolly lolly lolly- lolly pop lolly pop o lalalalalalalollypop. Valt me nog mee dat je die in je hoofd hebt nu, maar we zijn dan waarschijnlijk van een andere generatie
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Achter mijn eerste nick zat nog een verhaal. Achter mijn derde ook. Maar nu zijn er zoveel namen bezet (die ik overigens nooit tegenkom op het forum) dat het simpelweg zoeken was naar iets dat wel nog geaccepteerd werd.



En vijf jaar geleden betekende het forum nog mijn halve leven. Tegenwoordig ben ik hier alleen nog omdat ik nog niet echt weg wil gaan. Maar de échte lol en saamhorigheid van voorheen en de vrijmiboto, die mis ik. Sinds de engeltjes vervangen zijn door mods mag en kan er niks meer.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
quote:vandale schreef op 23 mei 2016 @ 16:20:

Ik zat achter mijn bureau, moest een forumnaam bedenken, keek om me heen en voila!Ik ook, maar bij mij liggen daar stripboeken ipv de dikke van Dale.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij neemt iedereen wat het eerst in zijn hoofd opkomt. Je moet ook zo vaak een naam bedenken tegenwoordig. Ik had net Sapsorrow zitten kijken van Jim Henson, toen dacht ik, ja, die is wel leuk.



Ik gebruik vaker namen van figuren uit Jim Henson producties, de muppets ook en films van hem. Ben ik fan van. Maar ik had net zo goed: theezakje, kunnen heten want ik drink veel thee. Of hondenfanaat want ik ben gek op honden. Of Lassie ofzo. Hebben we al een Lassie? Onthouden voor de volgende keer.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
quote:turquasi schreef op 23 mei 2016 @ 16:29:

ik vind het wel een geinig idee dat mensen hierdoor denken dat ik quasi turks ben, dat ga ik dan ook niet ophelderen Dat was nog nooit in me opgekomen, maar vanaf nu vrees ik dat ik er elke keer aan denk als ik een post van jou tegenkom.
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn hier al genoeg topics over.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Kunnen ze dat niet wissen ofzo, dat alle namen al gebruikt zijn? Die mensen zitten hier toch allang niet meer? Vind ik zonde want je gaat idd meerdere namen bedenken. En de ene laatste nick-change, zat ik maar allerlei dingen te proberen en degene die pakte, vond ik helemaal niet zo leuk. Achteraf dan he. Maar toen zat ik ermee opgescheept.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Gewoon verzonnen de rest was al in gebruik.
Alle reacties Link kopieren
Wat doe ik hier, wat ga ik doen? Een forum, ik?



Nooit van mij verwacht. Zoiets.
Alle reacties Link kopieren
Bewust een nick gekozen die totaal niet bij mij past. De ava daarentegen...
Life is short. Eat dessert first.
quote:Pikkie22 schreef op 23 mei 2016 @ 16:27:

Jij mag raden Iets met 22 millimeter?
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 23 mei 2016 @ 16:33:

Er zijn hier al genoeg topics over.Ik denk dat de mods even de andere kant op gaan kijken.........
Oh dear, how sad, never mind.
quote:turquasi schreef op 23 mei 2016 @ 16:29:

ik vind het wel een geinig idee dat mensen hierdoor denken dat ik quasi turks ben, dat ga ik dan ook niet ophelderen Ik dacht van alles bij jouw nick, behalve deze
Ik had eerst kinderboekentitelnamen. Denk VirgiliusvanTuil enzo (Virgilius ben ik niet geweest maar de oplettende Paul Biegelfan die hier al langer rondwaart weet nu wellicht wie ik nog meer ben geweest, voor zover dat niet al super obvious is ).



Dat waren mijn lievelingsforumnamen maar vanaf gestapt toen ik een wou die al bezet was. Sindsdien is het random.
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 23 mei 2016 @ 16:29:

[...]





Valt me nog mee dat je die in je hoofd hebt nu, maar we zijn dan waarschijnlijk van een andere generatie Okee, nu voel ik me officieel oud. Er is dus een nieuw Lollypop liedje. Kan niet bedenken wie dat heeft geschreven want ze lijken voor mij allemaal op poppen. Maar ik dacht aan de film Stand by Me, die heb ik laatst nog gezien. Goeie film is dat. Daar zit dat liedje in, het is uit de jaren '50 en zo oud ben ik nou ook weer niet! Ik ben een jaren '80 prinses. die van konijnen houdt. Niet om te eten dus he.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet zo gezellig en lieflijk als ik zwanger ben.
Oeps
Alle reacties Link kopieren
quote:Sapsorrow schreef op 23 mei 2016 @ 16:37:

[...]





Okee, nu voel ik me officieel oud. Er is dus een nieuw Lollypop liedje. Kan niet bedenken wie dat heeft geschreven want ze lijken voor mij allemaal op poppen. Maar ik dacht aan de film Stand by Me, die heb ik laatst nog gezien. Goeie film is dat. Daar zit dat liedje in, het is uit de jaren '50 en zo oud ben ik nou ook weer niet! Ik ben een jaren '80 prinses. die van konijnen houdt. Niet om te eten dus he.



jaren 80, ik ook, dus dan zou je hem moeten kennen. Liedje is namelijk uit de jaren 90 en het is echt verschrikkelijk..



grinnzz, word nog een quiz zo
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik hou van bokbier
quote:Smaug schreef op 23 mei 2016 @ 16:38:

Ik ben niet zo gezellig en lieflijk als ik zwanger ben.
Alle reacties Link kopieren
Ik onthou dus bijna niemand hier he, nick-changes gaan meestal aan mijn aandacht voorbij. Dus is het elke keer discussieren met nieuwe mensen! Of zo voelt het iig. Ik vind het wel verfrissend. Een handvol namen blijven hetzelfde, die ken ik wel, maar de rest, echt geen idee. Maakt me ook niet uit.



Yasmijn, er zijn hier sowieso teveel topics. Al dat geouweneel!
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:lollypopje schreef op 23 mei 2016 @ 16:39:

[...]





jaren 80, ik ook, dus dan zou je hem moeten kennen. Liedje is namelijk uit de jaren 90 en het is echt verschrikkelijk..



grinnzz, word nog een quiz zo En bedankt! Nu heb ik dat liedje in mijn hoofd
quote:Corona67 schreef op 23 mei 2016 @ 16:39:

Ik hou van bokbier





Ik krijg van jouw nick wel altijd trek in Corona's

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven