Viva zoekt alle pijlers

Wat is het verhaal achter jouw forumnaam?

23-05-2016 16:17 191 berichten
Mijn vogel heet zo, niet echt spectaculair dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sapsorrow schreef op 23 mei 2016 @ 16:37:

[...]





Okee, nu voel ik me officieel oud. Er is dus een nieuw Lollypop liedje. Kan niet bedenken wie dat heeft geschreven want ze lijken voor mij allemaal op poppen. Maar ik dacht aan de film Stand by Me, die heb ik laatst nog gezien. Goeie film is dat. Daar zit dat liedje in, het is uit de jaren '50 en zo oud ben ik nou ook weer niet! Ik ben een jaren '80 prinses. die van konijnen houdt. Niet om te eten dus he.Ik gok op candyshop....
Alle reacties Link kopieren
Charlotte is zogezegd mijn naam als ik uitga en iemand mijn naam vraagt. Doe ik al jaren en het is op het moment zelf altijd errug grappig om vriendinnen in de buurt te hebben die dat niet weten Het ultieme genot is om dan die naam als contactpersoon te zien verschijnen in de gsm van het slachtoffer. Haha.



Enkele dagen voor ik mijn account op dit forum aanmaakte, had ik een vrij tot zeer wilde nacht beleefd met een jongen die ik die avond had leren kennen. Toen ik hem oraal verwende, bleef hij maar 'Ooh Charlotte' kreunen (tot het hoogtepunt), ik had bijna op zijn lul gebeten omdat ik het uitproestte. Hihihi.
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 23 mei 2016 @ 16:39:

[...]





jaren 80, ik ook, dus dan zou je hem moeten kennen. Liedje is namelijk uit de jaren 90 en het is echt verschrikkelijk..



grinnzz, word nog een quiz zo Ow. Effe denken hoor... nou, dan ben ik een beetje dement aan het worden. Waarschijnlijk ken ik het wel als ik het hoor, ik onthou de muziek wel maar de titels niet.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
quote:Sommar schreef op 23 mei 2016 @ 16:40:

[...]





En bedankt! Nu heb ik dat liedje in mijn hoofd





grinnzzz...



Overigens heb ik de nick gewoon omdat ik hem wel vrolijk vond. De associaties met dat ene liedje maakt het echter extra leuk
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:japin schreef op 23 mei 2016 @ 16:41:

[...]



Ik gok op candyshop....nope
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat uitleg van mijn forumnaam overbodig is, maar what the HECK:

Sue Heck van the middle rules!
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
quote:lux. schreef op 23 mei 2016 @ 16:40:

[...]







Ik krijg van jouw nick wel altijd trek in Corona'sNa 67 hoef je even niet meer
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 23 mei 2016 @ 16:42:

[...]





nope Jammer, toch niet die irritante met die hoge stem??? Maar die is te nieuw...
quote:lollypopje schreef op 23 mei 2016 @ 16:42:

[...]





nope Ik dacht deze: https://m.youtube.com/watch?v=HH35A5C5sZ4



Ben pas 26
quote:lux. schreef op 23 mei 2016 @ 16:44:

[...]





Ik dacht deze: https://m.youtube.com/watch?v=HH35A5C5sZ4



Ben pas 26 Ik ook! En ben pas 27
quote:Sommar schreef op 23 mei 2016 @ 16:47:

[...]



Ik ook! En ben pas 27 Misschien hebben we gewoon oude zielen
Alle reacties Link kopieren
quote:lux. schreef op 23 mei 2016 @ 16:44:

[...]





Ik dacht deze: https://m.youtube.com/watch?v=HH35A5C5sZ4



Ben pas 26



nope



twijfel nu trouwens van wanneer hij is. Jaren 80 of 90. Maar ik associeer hem met mijn basischool, wat gezien de songtekst best wel fout is
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
quote:lux. schreef op 23 mei 2016 @ 16:48:

[...]





Misschien hebben we gewoon oude zielen Of gewoon familie die gek is op oude muziek
Alle reacties Link kopieren
Hamerhaai, verschuilt zich in de diepte, komt af en toe eens nieuwsgierig naar de oppervlakte om te kijken wat er gebeurd. Komt dan even neuzen, zorg voor wat reuring. Heeft een gevaarlijke naam, maar eigenlijk een mooi gracieus dier, iets wat de meeste mensen niet opvalt.



Mocht ik ooit op aarde terug komen, dan graag als hamerhaai. Of als dat niet kan als pinguin
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
quote:lux. schreef op 23 mei 2016 @ 16:44:

[...]





Ik dacht deze: https://m.youtube.com/watch?v=HH35A5C5sZ4 ik ook
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Sue-Heck schreef op 23 mei 2016 @ 16:42:

Ik denk dat uitleg van mijn forumnaam overbodig is, maar what the HECK:

Sue Heck van the middle rules! Oh.....oprecht nog nooit van gehoord.
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Mijn hond is een King Charles Cavalier,dus mijn naam komt daar vanaf
If you don,t like whats,s being said,change the conversation
quote:Hayek schreef op 23 mei 2016 @ 16:51:

[...]



Oh.....oprecht nog nooit van gehoord. +1
Alle reacties Link kopieren
en mijn nick.....
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Corona67 schreef op 23 mei 2016 @ 16:51:

[...]



+1+2
Mijn nick omdat ik Mary Wollstonecraft bewonder. Ging haar eigen weg, ook tegen een hele stevige stroom in. Daar hou ik van.
Wij krijgen toch wel dat artikel te lezen hè (als dank voor onze medewerking)
quote:doornroosje9 schreef op 23 mei 2016 @ 16:34:

Bewust een nick gekozen die totaal niet bij mij past. De ava daarentegen...+1
Alle reacties Link kopieren
Dit is voor mij nick nummer zoveel, maar deze heb ik gekozen omdat 'a League of my own' 1 van mijn favoriete films is en Kit Keller daarin mijn favoriete personage.



Bovendien trekt Kit op deze foto precies het gezicht dat ik trek als ik weer wat vaags tegenkom op het forum
Pivot! PIVOT!!!
Alle reacties Link kopieren
Niet mijn echte naam. Niet mijn echte geboortejaar. Wel graag "anoniem" meeforummen

Mensen die me goed kennen zouden me kunnen herkennen, maar die zullen het dan toch niet zeker weten vanwege mijn naam? Zoiets?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven