Werk & Studie alle pijlers

0,3 dag

01-11-2012 09:25 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als iemand 38 uur in de week werkt, dus 7,6 uur per dag...

en diegene wil 0,3 dag vrijnemen...

Hoeveel uur is dat dan?
0,76*3=2,28 uur
Te gek, Bedankt!!!
Wie neemt e rnou 0.3 dag vrij.....
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ha ha ze wil eerder weg maar heeft nog een aantal vrij dagen dan staan!!
Juist.. 136,8 minuten. Ik zal mijn baas morgen eens vragen of ik i.v.m. lang weekend 0,48 dag kan nemen
Wij mogen alleen opnemen in eenheden van 0,5 of 1,0. Dus als je nog 0,3 hebt moet je eerst 0,2 overwerken zodat je weer 0,5 kunt opnemen.....
quote:Natonco schreef op 01 november 2012 @ 09:29:

0,76*3=2,28 uurRond je het dan af naar 2,5 uur of hoe doe je dat in de praktijk?
Tuut tuut tuut
In de meeste bedrijven is het gebruikelijk om naar het rooster te kijken. Als iemand 38 uur werkt, is mijn ervaring dat men dat meestal doet door bijv 4x8 + 1x6 uur te werken of 3x8 en 2x7. Of 5x8, en dan 2 uur per week opsparen voor extra verlof. Staat iemand dan ingeroosterd voor 8 uur op donderdag en men wil die donderdag vrij, dan kost dat niet 7,6 uur maar 8 uur. Werkt men 6 uur op vrijdagen en wil men een vrijdag vrij, dan kost dat idem dito niet 7.6 uur maar 6 uur.
quote:paulala schreef op 01 november 2012 @ 09:46:

[...]

Rond je het dan af naar 2,5 uur of hoe doe je dat in de praktijk?Rond jij 2,5 uur af dan ook af naar 2 uur en 50 minuten?
Bah
@nummerzoveel, precies dat lijkt me ook niet meer dan logisch.
Je neemt toch nooit 0,3 dag vrij? Je kijkt toch gewoon in uren? Dus je neemt 1, 2 of 3 uurtjes vrij. Of een halve of hele dag. Zo gaat het hier tenminste. En die uren gaan dan gewoon van je urenkaart af.
quote:Mundy schreef op 01 november 2012 @ 10:33:

Je neemt toch nooit 0,3 dag vrij? Je kijkt toch gewoon in uren? Dus je neemt 1, 2 of 3 uurtjes vrij. Of een halve of hele dag. Zo gaat het hier tenminste. En die uren gaan dan gewoon van je urenkaart af.Daarom moest ik even weten hoeveel uur dat was...
Dan snap ik het nog niet, zei ze echt 'ik neem 0,3 dag vrij??' Ze zegt toch hoe laat ze weg gaat en je ziet dan hoeveel uren dat is? Ik snap het niet helemaal geloof ik... Ik doe hier ook de urenregistratie, maar ik heb zoiets raars nog nooit gehad.
quote:Anthonius schreef op 01 november 2012 @ 11:39:

[...]

Daarom moest ik even weten hoeveel uur dat was...Kun je dat echt niet zelf uitrekenen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven