21+ toets
maandag 13 mei 2019 om 19:50
GlitterCupcake schreef: ↑13-05-2019 19:32Wat wil je weten en welke capaciteitentest specifiek?
Ik heb er eentje gedaan voor een HBO opleiding (HBO is geen studie maar een opleiding) en vond het een eitje. Terwijl ik geen middelbareschooldiploma heb.
Hoe kom je er bij dat hbo geen studie is dat zal per keuze verschillen. Mbo is meer een opleiding praktisch gericht.
Ik doe een hbo waar toch echt wel gestampt moet worden en veel studie uren bevat.
maandag 13 mei 2019 om 19:53
Sommige mensen vinden dat je alleen aan de universiteit van een studie kunt spreken.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 13 mei 2019 om 20:03
Het heeft helemaal niets met makkelijk of moeilijk te maken. Van oudsher is alleen een universitaire studie een studie en alleen een universitaire student een student.
Maargoed, dat is een andere discussie. Ik hoop dat er meer mensen de 21+ toets hebben gedaan! Ik niet en ook niet nodig, maar ben eigenlijk best benieuwd wat de inhoud is.
Maargoed, dat is een andere discussie. Ik hoop dat er meer mensen de 21+ toets hebben gedaan! Ik niet en ook niet nodig, maar ben eigenlijk best benieuwd wat de inhoud is.
maandag 13 mei 2019 om 20:51
maandag 13 mei 2019 om 21:40
Heb je een capaciteiten test gedaan? Kreeg je bijvoorbeeld tijd per onderdeel of per complete test?GlitterCupcake schreef: ↑13-05-2019 19:32Wat wil je weten en welke capaciteitentest specifiek?
Ik heb er eentje gedaan voor een HBO opleiding (HBO is geen studie maar een opleiding) en vond het een eitje. Terwijl ik geen middelbareschooldiploma heb.
En werd je beoordeeld met een cijfer of met onvoldoende of voldoende?
dinsdag 14 mei 2019 om 10:52
dinsdag 14 mei 2019 om 11:13
Ik had een totale tijd voor alle onderdelen. En ik kreeg een cijfer per onderdeel. Daarna kreeg ik een gesprek met de onderwijsmanager van de opleiding die keek of mijn cijfers in het profiel paste. Omdat alles bovengemiddeld was werd ik toegelaten.
ik heb geoefend met cijferreeksen en figuurreeksen.
Neem gummy oordopjes mee. Ik had een eikel met een snotneus naast mij zitten die de hele tijd zat te sniffen.