Werk & Studie alle pijlers

Advocaat

21-04-2018 16:01 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil later rechten studeren en wil ook graag een advocaat worden. Kan je met het profiel E&M rechten gaan studeren en is het ook zo dat er geloot wordt als in het geneeskunde en kijken ze dan ook naar je cijfers? Ik zit in het 4de leerjaar van het gymnasium btw.

Alvast veel dank,
Mvg
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem123456123456 wijzigde dit bericht op 08-06-2018 08:46
0.00% gewijzigd
Habbekratz schreef:
21-04-2018 16:52
Wel jurist.Ik zei ook als je op de universiteit niet ingeloot word en je moet een andere studie kiezen dan kun je ook HBO rechten doen van daaruit heb je weer voorsprong als je daarna verder gaat.
Ik zal wel last hebben van hormonen ofzo, maar ik vind je echt ergerlijk in dit topic.
Je komt met verkeerde informatie en niet ter zake (pun intended) doende informatie. TO wil advocaat worden, dat is iets ánders dan jurist.
Als je het niet weet, kan je ook je toetsenbord met rust laten natuurlijk.
https://www.rug.nl/rechten/rechten-stud ... anmelding/

In Groningen moet je je wel voor 1 Mei aanmelden!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij wordt er niet geloot bij de studie rechten, en volgens mij is het ook zo dat de mensen die bij de studie geneeskunde uitgeloot worden, dan toch kiezen voor rechten. Cuz de studie rechten is een sootrvan uitweg. Zijn jullie het er mee eens?
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem123456123456 wijzigde dit bericht op 08-06-2018 08:46
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Crack12 schreef:
21-04-2018 16:57
Volgens mij wordt er niet geloot bij de studie rechten, en volgens mij is het ook zo dat de mensen die bij de studie geneeskunde uitgeloot worden, dan toch kiezen voor rechten. Cuz de studie rechten is een sootrvan uitweg. Zijn jullie het er mee eens?
Nee
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Courage-- schreef:
21-04-2018 16:55
Ik zal wel last hebben van hormonen ofzo, maar ik vind je echt ergerlijk in dit topic.
Je komt met verkeerde informatie en niet ter zake (pun intended) doende informatie. TO wil advocaat worden, dat is iets ánders dan jurist.
Als je het niet weet, kan je ook je toetsenbord met rust laten natuurlijk.
oke oke zal niets meer zeggen :flag:
Alle reacties Link kopieren
Anoniem123456123456 schreef:
21-04-2018 16:58
Ik dacht dat je oprecht informatie wilde, maar nu ik al je topics zie...
Ik wil ook info
Crack12 schreef:
21-04-2018 16:57
Volgens mij wordt er niet geloot bij de studie rechten, en volgens mij is het ook zo dat de mensen die bij de studie geneeskunde uitgeloot worden, dan toch kiezen voor rechten. Cuz de studie rechten is een sootrvan uitweg. Zijn jullie het er mee eens?
Nee.
Bovendien wil jij advocaat worden zeg je.
Wat doe je dan bij geneeskunde?
Crack12 schreef:
21-04-2018 17:01
Ik wil ook info
Ja vast wel. Maar met een ander doel dan je in je openingsbericht zet.
Alle reacties Link kopieren
Courage-- schreef:
21-04-2018 17:07
Nee.
Bovendien wil jij advocaat worden zeg je.
Wat doe je dan bij geneeskunde?
Nou, ik wilde ook graag dokter worden maar aangezien de bèta vakken niet zo goed bij mij liggen kan ik beter niet kiezen voor natuurprofielen en daarom toch besloten voor maatschappelijke vakken. Ik zou wel kunnen kiezen voor natuur alleen zou het moeilijk zijn voor mij en zou ik geloot moeten worden voor de toegang van geneeskunde. Toen ging ik ook nadenken of je ook geloot moet worden bij de studie rechten.
Heb je een andere moedertaal dan Nederlands?
Alle reacties Link kopieren
Compleet offtopic maar ik dacht meteen aan de alcoholische drank toen ik de topic titel las. Wat zegt dat over mij :facepalm: :proud:
Alle reacties Link kopieren
Rechten en geneeskunde hebben gek genoeg een zelfde soort systematiek in de studie maar het vak is uiteindelijk natuurlijk heel iets anders.
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven