Afstand vergroot woon-werk
dinsdag 13 oktober 2015 om 14:03
Hallo,
Eerst woonde ik in Weert en werk in Eindhoven (afstand half uurtje)
Nu heb ik een vriend uit het Noorden, en ben met hem gaan samenwonen in Zwolle.
Helaas heb ik mij alleen beetje verkeken op de afstand Zwolle - Eindhoven. als ik beetje door kan rijden kan ik er zijn binnen 1u en 15min.
Nu heb ik natuurlijk niet over nagedacht dat wanneer ik om half 10 moet beginnen ik midden in de spits moet rijden en dus half uur langer over doe.
Nu zul je waarschijnlijk zeggen zoek een andere job in de buurt. Maar het probleem is dat ik heel gelukkig ben op mn werkplek in Einhoven, een leaseauto heb, goede opleidingsmogelijkheden en natuurlijk super collega's (ik werk er al 5jaar)
Iemand ideeen om dit meer draagbaar te maken?
Eerst woonde ik in Weert en werk in Eindhoven (afstand half uurtje)
Nu heb ik een vriend uit het Noorden, en ben met hem gaan samenwonen in Zwolle.
Helaas heb ik mij alleen beetje verkeken op de afstand Zwolle - Eindhoven. als ik beetje door kan rijden kan ik er zijn binnen 1u en 15min.
Nu heb ik natuurlijk niet over nagedacht dat wanneer ik om half 10 moet beginnen ik midden in de spits moet rijden en dus half uur langer over doe.
Nu zul je waarschijnlijk zeggen zoek een andere job in de buurt. Maar het probleem is dat ik heel gelukkig ben op mn werkplek in Einhoven, een leaseauto heb, goede opleidingsmogelijkheden en natuurlijk super collega's (ik werk er al 5jaar)
Iemand ideeen om dit meer draagbaar te maken?
Never give up the fight !
woensdag 14 oktober 2015 om 11:33
Ik woon achter Zwolle en werk in Utrecht. Enkele reis 95 km. Geen flexibele werktijden dus zowel 's morgens als 's avonds in de spits, 5 dagen per week. Openbaar vervoer is geen optie, kost nog meer tijd .
Het is voor mij vol te houden omdat ik nu mijn droombaan heb. Bij spoeddiensten (1 keer per week) slaap ik op het werk. Scheelt 1 dag filerijden
. Als jij heel blij bent met je huidige job zou ik de reistijd ervoor over hebben.
Het is voor mij vol te houden omdat ik nu mijn droombaan heb. Bij spoeddiensten (1 keer per week) slaap ik op het werk. Scheelt 1 dag filerijden
woensdag 14 oktober 2015 om 11:43
quote:wilma36 schreef op 14 oktober 2015 @ 08:54:
[...]
TO geeft aan dat ze in Ekkersrijt werkt, dat is noord eindhoven en ligt aan de A50. En misschien woont ze wel in Zwolle zuid. Als je alleen van plaats naar plaats in je navigatie zet krijg je van centrum naar centrum. Als ik Ekkersrijt gebruik in Google maps geeft ie aan 1 uur en 16 minuten zonder verkeer (met verkeer nu 1 uur en 24 minuten, het is 8.50 en woensdag). Als TO voor een thuiswerkdag gaat zou ik voor de dinsdag kiezen, dat is de drukste dag vaak.
Dat is helemaal juist, ik pak de afslag Zwolle-Zuid en ben dan binnen 5min bij mn huisje
en ik moet toegeven dat ik wel iemand ben die van lekker doorrijden houdt.
Bedankt voor de tip over de dinsdag! Die noteer ik
[...]
TO geeft aan dat ze in Ekkersrijt werkt, dat is noord eindhoven en ligt aan de A50. En misschien woont ze wel in Zwolle zuid. Als je alleen van plaats naar plaats in je navigatie zet krijg je van centrum naar centrum. Als ik Ekkersrijt gebruik in Google maps geeft ie aan 1 uur en 16 minuten zonder verkeer (met verkeer nu 1 uur en 24 minuten, het is 8.50 en woensdag). Als TO voor een thuiswerkdag gaat zou ik voor de dinsdag kiezen, dat is de drukste dag vaak.
Dat is helemaal juist, ik pak de afslag Zwolle-Zuid en ben dan binnen 5min bij mn huisje
en ik moet toegeven dat ik wel iemand ben die van lekker doorrijden houdt.
Bedankt voor de tip over de dinsdag! Die noteer ik
Never give up the fight !
woensdag 14 oktober 2015 om 12:27