Werk & Studie alle pijlers

Assessment, technische vragen

10-11-2013 20:21 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Ik ga volgende week een assessment maken voor een functie waar ik gesolliciteerd heb. Het assessment betaat uit, technische vragen, Engelse test en een rollenspel. Alleen ik maak mij heel erg zorgen voor de Technische test die ik moet maken. Heeft iemand enig idee hoe ik mij zelf kan voorbereiden? Wat voor vragen kan ik verwachten... Ik hoop dat iemand mij kan helpen, heb dıt baan heel hard nodig.

Gr
Bedoel je daar zo'n soort IQ test vragen mee? Dan kun je goed oefenen op deze site:

http://www.fibonicci.com/ ... ssment-oefenen/onderdelen
quote:AnAppleADay schreef op 10 november 2013 @ 20:26:

Bedoel je daar zo'n soort IQ test vragen mee? Dan kun je goed oefenen op deze site:

http://www.fibonicci.com/ ... ssment-oefenen/onderdelenSuper! Bedankt
Bij mij waren de technische vragen rekenen en ruimtelijk inzicht vragen. Ik was destijds een van de weinig die de series afkreeg, wel net hoor. Ik weet hoe technisch je functie is maar volgens de mensen daar was het normaal dat mensen het niet afkregen.
Normaal gesproken wordt voor de intelligentietests verbaal, cijfermatig en figuurlijk inzicht gemeten, soms ook nog ruimtelijk inzicht.

Over het algemeen zijn de testsystemen zo gemaakt dat je niet alle opgaven af kunt krijgen.

Maar wat versta je onder technische vragen? Ga je een technische functie doen? Dan kan het ook zijn dat je vragen krijgt over jouw specifieke vakgebied. Op 123test.nl en intermediair.nl staat ook veel info over tests en assessments.
De laatste keer dat ik een assessment deed zat ik voor het rekenen onderdeel helemaal klaar voor de cijferreeksen.. moest ik opeens vellen vol breuken sommen maken! Had ik al sinds de middelbare school niet meer gedaan, dus dat was best moeilijk. Her kan dus ook gewoon sommen maken zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven