Bbl opleiding verzorgende ig
dinsdag 14 februari 2017 om 21:57
Ik doe verzorgende IG. Bijna klaar zelfs.
Maar ik denk dat je met vragen over bp's beter op school terecht kan...
Wij hebben een klas van 16 en geen bp ziet er hetzelfde uit omdat ieder een andere opbouw heeft en hetgeen wat ie doet anders omschrijft. Zolang je je competenties maar kan aantonen.
Maar ik denk dat je met vragen over bp's beter op school terecht kan...
Wij hebben een klas van 16 en geen bp ziet er hetzelfde uit omdat ieder een andere opbouw heeft en hetgeen wat ie doet anders omschrijft. Zolang je je competenties maar kan aantonen.
Tralalalala
dinsdag 14 februari 2017 om 23:30
Beroepsproduct? Hier ook verpleegkunde gestudeerd dus kan je daarmee niet helpen. Wel denk ik dat het verstandig is om deze vraag op school of stage neer te leggen. Hoe je BP eruit komt te zien is namelijk volledig afhankelijk van jouw specifieke opdracht en stage als ik het goed heb, geen enkel voorbeeld van ons zal je daar goed bij kunnen helpen denk ik.
woensdag 15 februari 2017 om 00:39
Om het over te nemen van een ander helpt ook niet. Kan je je werkbegeleider niet vragen? Ik doe zelf ook BBL en had ook wel moeite met de BP'S. Maar ik merk dat als je eenmaal bezig bent en als je feedback krijgt al gauw wat meer handigheid er in krijgt.
Zorg ook altijd voor wat bewijsjes erbij, vinden ze vaak leuk om te zien!
Zorg ook altijd voor wat bewijsjes erbij, vinden ze vaak leuk om te zien!
woensdag 15 februari 2017 om 01:15
quote:Teddy91 schreef op 15 februari 2017 @ 00:39:
Om het over te nemen van een ander helpt ook niet. Kan je je werkbegeleider niet vragen? Ik doe zelf ook BBL en had ook wel moeite met de BP'S. Maar ik merk dat als je eenmaal bezig bent en als je feedback krijgt al gauw wat meer handigheid er in krijgt.
Zorg ook altijd voor wat bewijsjes erbij, vinden ze vaak leuk om te zien!Waar moet ik aan denken bij bewijsjes? Verslag ondersteunt met wetenschappelijke onderzoeken? Of filmpjes van tiltechnieken in de presentatie ofzo?
Zorg ook altijd voor wat bewijsjes erbij, vinden ze vaak leuk om te zien!Waar moet ik aan denken bij bewijsjes? Verslag ondersteunt met wetenschappelijke onderzoeken? Of filmpjes van tiltechnieken in de presentatie ofzo?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.