Bedrijf in aanbestedingsprocedure
zaterdag 1 november 2025 om 06:51
Vraagje, ik heb een contract bij een bedrijf dat over een paar weken afloopt. Het is mijn 3e contract wat nu een vast contract zou moeten worden.
Het bedrijf zit midden in een aanbestedingsprocedure en voor een besluit wordt genomen of het bedrijf de opdracht krijgt loopt het contract af, niet handig gepland dus.
Leidinggevende zegt dat ik mij geen zorgen hoef te maken. Maar kan een vaste aanstelling wel terwijl de aanbesteding nog loopt? Er wordt wat vaag over gedaan, iedereen zit zelf ook in spanning natuurlijk.
Via Google kom ik er niet uit.
Het bedrijf zit midden in een aanbestedingsprocedure en voor een besluit wordt genomen of het bedrijf de opdracht krijgt loopt het contract af, niet handig gepland dus.
Leidinggevende zegt dat ik mij geen zorgen hoef te maken. Maar kan een vaste aanstelling wel terwijl de aanbesteding nog loopt? Er wordt wat vaag over gedaan, iedereen zit zelf ook in spanning natuurlijk.
Via Google kom ik er niet uit.
dinsdag 4 november 2025 om 08:34
TO, heb je structureel meer gewerkt dat het aantal uren op je contract?
dinsdag 4 november 2025 om 14:13
dinsdag 4 november 2025 om 19:37
dinsdag 4 november 2025 om 19:41
LG had dat idd niet moeten zeggen, het voelde al aan als een loze belofte.
Die collega heeft sinds een aantal maanden geleden wat taken erbij gekregen, eigenlijk weg gehaald van onze afdeling, waardoor ik volgens zeggen nu ineens boventallig ben.
Ik snap het nog steeds niet. Aanbesteding is nog niet afgerond en ineens kunnen ze haar wel aanhouden. Ik ga er niet over in discussie, je wint het toch niet.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in