Werk & Studie alle pijlers

Bedrijf in aanbestedingsprocedure

01-11-2025 06:51 105 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vraagje, ik heb een contract bij een bedrijf dat over een paar weken afloopt. Het is mijn 3e contract wat nu een vast contract zou moeten worden.
Het bedrijf zit midden in een aanbestedingsprocedure en voor een besluit wordt genomen of het bedrijf de opdracht krijgt loopt het contract af, niet handig gepland dus.
Leidinggevende zegt dat ik mij geen zorgen hoef te maken. Maar kan een vaste aanstelling wel terwijl de aanbesteding nog loopt? Er wordt wat vaag over gedaan, iedereen zit zelf ook in spanning natuurlijk.
Via Google kom ik er niet uit.
@Nausicaa. Ik ben nog steeds benieuwd wie er in jouw ogen stellig beweren dat TO ziek uit dienst moet gaan. Ik lees dat namelijk nergens.
Jules schreef:
03-11-2025 14:51
Mijn ww zou te laag zijn omdat de contracten die daar werden gegeven obv 24 uur was. Zo konden ze eigen personeel inroosteren bij te lage bezetting ipv uitzendkrachten inhuren. Dat wordt moeilijker bij 32-38 uur.

TO, heb je structureel meer gewerkt dat het aantal uren op je contract?
Heb je al een afspraak gemaakt om door te praten TO?

Voor deze vragen:
- Waarom zeiden ze eerst dat je je geen zorgen hoefde te maken en nu toch dit bericht?
- Waarom krijgt collega wel een vaste aanstelling en jij niet, terwijl er geen geld is?
Ravintola schreef:
04-11-2025 08:34
TO, heb je structureel meer gewerkt dat het aantal uren op je contract?
Nee het niet buitensporig veel meer. Hooguit 3/4 uurtjes p wk maar dat werd omgezet naar tijd voor tijd.
jules wijzigde dit bericht op 04-11-2025 19:42
1.00% gewijzigd
Wombat schreef:
04-11-2025 14:13
Heb je al een afspraak gemaakt om door te praten TO?

Voor deze vragen:
- Waarom zeiden ze eerst dat je je geen zorgen hoefde te maken en nu toch dit bericht?
- Waarom krijgt collega wel een vaste aanstelling en jij niet, terwijl er geen geld is?
LG had dat idd niet moeten zeggen, het voelde al aan als een loze belofte.

Die collega heeft sinds een aantal maanden geleden wat taken erbij gekregen, eigenlijk weg gehaald van onze afdeling, waardoor ik volgens zeggen nu ineens boventallig ben.
Ik snap het nog steeds niet. Aanbesteding is nog niet afgerond en ineens kunnen ze haar wel aanhouden. Ik ga er niet over in discussie, je wint het toch niet.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven