Bijdrage personeelsvereniging
donderdag 26 september 2019 om 09:57
Omdat ik op internet maar weinig bronnen vind, bij deze maar mijn eigen onderzoek
Als jullie een personeelsvereniging hebben, hoeveel dragen jullie dan elke maand bij?
-> ik ben op zoek naar een gebruikelijk gemiddelde. We zijn een redelijk actieve personeelsvereniging en overwegen een verhoging om meer dingen te kunnen doen, maar we zoeken nog naar de grens tussen hoog genoeg en te hoog.
Als jullie een personeelsvereniging hebben, hoeveel dragen jullie dan elke maand bij?
-> ik ben op zoek naar een gebruikelijk gemiddelde. We zijn een redelijk actieve personeelsvereniging en overwegen een verhoging om meer dingen te kunnen doen, maar we zoeken nog naar de grens tussen hoog genoeg en te hoog.
vrijdag 27 september 2019 om 17:09
Ik betaal zo'n 3 a 4 euro per maand geloof ik. Het bedrijf legt ook bij en dan wordt 1x per jaar een groot uitje georganiseerd (met een bus ergens heen), af en toe een sporttoernooitje / spelletjesavond en een borrel. Ik vind het prima, het kost niet zoveel en ik vind het gezellig om collega's te zien en te spreken buiten werk om. Mijn max zou ook wel 5 euro per maand zijn. Dan inderdaad liever dat er een uitje georganiseerd wordt waarvoor je je kan inschrijven en dan eventueel nog wat bij moet leggen.